Łukasz13 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) a sprawdzałęs w końcu ta przepływkę? numery chociaż? w b6 przecież jest na wierzchu i nic nie trzeba rozbierać, w logach pokazuje za dużo... Edytowane 9 Grudnia 2014 przez ?ukasz13
stachu86 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 przepływka raczej do wymiany jest bo za duze wartosci pokazuje
syn_szefa Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 Test dolotu wydaje mi się ok słychać tylko bulgotanie oleju Zdjęcia: przepływka przepływka podłącznie N75 http://synszefa.website.pl/wp-content/uploads/2014/12/20141209_195944.jpg http://synszefa.website.pl/wp-content/uploads/2014/12/20141209_200013.jpg http://synszefa.website.pl/wp-content/uploads/2014/12/20141209_205202.jpg
Łukasz13 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Przepływka niby wygląda na oryginał, ale czego teraz w chinach nie zrobią , albo ktoś sam wkład wymieniał, na mój rozum mierzy za mało przy niskich obrotach i za dużo przy wysokich, w tym momencie bez wymiany na inna chyba nie dojdziesz ładu.
kawowy19 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Z boscha nie ma bo BEXa? Do bfb są na pewno
stachu86 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Na intercars jest przeplywka boscha. Bfb i bex maja te same bodaj:-)
kawowy19 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 0 280 218 063 nr boscha. BFB i BEX faktycznie maja to samo
syn_szefa Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2014 Wrzucam LOGI: 002, 118, 115 002, 020, 115 002, 020, 115 - autostrada Nowa przepływka
Łukasz13 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) Teraz z przeplywka jest ok. Edytowane 12 Grudnia 2014 przez ?ukasz13
syn_szefa Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2014 Hehe musi oryginalny nie regenerowany BOSCH, a reszta jest ok cofanie zapłonów + turbo ??
Łukasz13 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Turbo ok, cofanie jak widać, mogłoby nic nie cofać ale tak jak jest teraz to też nie powód do dużych zmartwień.
syn_szefa Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2014 czyli wirusa mozna zapuszczac
Jaro666 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 nie lepiej kata wymienić na DP ? Lepiej pokaż swoją turbawke po nocnych przejażdżkach po mieście
koziol1172 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Jak już tyle zrobiłeś to na Twoim miejscu ogarnął bym i te zapłony, podczas robienia programu więcej będzie można ugrać kuni
syn_szefa Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2014 ok to jakieś pomysły ?? Żeby to cofanie zlikwidować ?? Ogólnie to stan taki - Świece Nowe 4 miesiące temu zakładane - Cewki Nowe 4 miesiące temu zakładana - DV nowe 4 miesiące temu zakładana - N75 Nowe 2 tygodnie temu zakładane - DP Nowe - Tydzień Temu - Przepływomierz nowy Bosh - Pompa Paliwa Nowa ma 4 miesiące temu zakładana - Zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej nowe - Test szczelności ok - Rozrząd nowy - Napinacz łańcucha wałka rozrządu nowy - Olej Motul 5W40 X-CESS Wszystko oryginalne nie zamienniki.
KubaMpakiet Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 ok to jakieś pomysły ?? Żeby to cofanie zlikwidować ?? Ogólnie to stan taki - Świece Nowe 4 miesiące temu zakładane - Cewki Nowe 4 miesiące temu zakładana - DV nowe 4 miesiące temu zakładana - N75 Nowe 2 tygodnie temu zakładane - DP Nowe - Tydzień Temu - Przepływomierz nowy Bosh - Pompa Paliwa Nowa ma 4 miesiące temu zakładana - Zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej nowe - Test szczelności ok - Rozrząd nowy - Napinacz łańcucha wałka rozrządu nowy - Olej Motul 5W40 X-CESS Wszystko oryginalne nie zamienniki. Zmienic na BMW
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się