Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak ciśnienia oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaki jest koszt takiej wymiany?

Opublikowano (edytowane)

Witam. Ceny z serwisu łańcuch rozrządu 268 zł, napinacz łańcucha 417 zł, uszczelka pokrywy łańcucha 25 zł, uszczelka pokrywy zaworów 104 zł, metalowe pierścienie mechanizmu faz rozrządu 3 sztuki nr 06F 198 107 A 121 zł, plus mechanik ok 400 zł. Tak to wygląda :hi:. Moja miska oleju jest zdjęta, mechanik mówi że wszystko dobrze wygląda i gdybym chciał wymienić napęd pompy oleju to powinienem wymienić zębatkę na wale korbowym- czy to konieczne czy wystarczy wymienić łańcuch, napinacz, zębatki?. Mam pytanie do Kolegów sprawdzających dół a mianowicie napęd pompy oleju ( łańcuch pompy oleju, napinacz, zębatki) jak powinno wyglądać sprawdzanie tych elementów, na czym to polega. Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.

Edytowane przez Madox123
Opublikowano

części firmy SWAG

napinacza 06F109217A -150
Łańcuch 06d109229b -195

Uszczelka pokrywy łańcucha 15zł

Uszczelka pokrywy zaworów 80zł
Koszt wymiany nie wiem bo płaciłem 500zł razem z czyszczeniem smok-u i wymianą króćca za silnikiem bo zaczął wyciekać płyn.

Opublikowano

Czy można powiedzieć, ze to taki paket startowy w 2,0tfsi w B7?

Czy 2.0tfsi w B7 i B8 to rozne silniki? Jakie sa roznice?

Opublikowano

Pakietem startowym jest wymiana świec, cewki, olej filtry, zrzucenie miski (smok), sprawdzenie nr zaworu PCV czy jest poprawiony, sprawdzenie tłoczka pompy wysokiego ciśnienia. Jak klekocze to łańcuch i napinacz wałków rozrządu.
Jak to zrobisz to śpisz spokojnie. Cewki niby starczają na 100tys.. ostatnio słyszałem o przypadku jak kolesiowi wybuchła i ją wyrzuciło do góry. Na szczęście nic się takiego nie stało.
W B7 masz EA113 czyli Turbo FSI na pasku

W B8 masz bodajże EA888 tzw TFSI/TSI na łańcuchu z innym napędem pompy wysokiego ciśnienia. Mają większe ciśnienie paliwa i mocniejsze korby, sworznie tłoków.

W dziale B8 możesz poczytać o problemach z braniem oleju 1l na 1000km w pierwszych silnikach. Dopiero później to chyba poprawili.

Opublikowano

Witam.Dziękuję za podpowiedzi, ale wałki balansowe są zapieczone nie wiem co robić nowy zestaw pewnie kosztuje fortune a używka nie wiadomo w jakim stanie.Ale dziwie się jednej rzeczy,auto nie miało żadnych kolysań wibracij a przecież ma zatarte wałki,myślę jakby je usunąć bo w teorii mozna je pominąć?

Opublikowano

Witam. Kolego nowa pompa to koszt 5 tyś zł. Znalazłem gościa, który posiada części do naszych aut i widziałem, że ma pompę oleju numer do niego 514 472 031, warto zadzwonić.

Opublikowano

Ok.Jutro zadzwonię i zapytam.A do gościa na Elektrodzie pisałem ale się nie odezwał.Wielkie dzięki za pomoc.

Opublikowano

Szukaj uzywki pompy jesli juz musisz, bo chyba tak. Ja swoja dorwalem za jakies 1200zyla. Dostepnosc nie jest tak szeroka jak w przypadku diesli stety/niestety

Opublikowano

Szukaj uzywki pompy jesli juz musisz, bo chyba tak. Ja swoja dorwalem za jakies 1200zyla. Dostepnosc nie jest tak szeroka jak w przypadku diesli stety/niestety

Tak,tak tylko używka wchodzi w rachubę,ale znależć ją to graniczy z cudem.Od kolegi Madox 123 dostałem namiary-hmm ale poszła już jak woda.Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Luknac Ci w uk za nia?

jest cos za 180f ale czy pasuje?

http://www.ebay.co.uk/itm/Mk5-Golf-Gti-Tfsi-2-0t-Fsi-A4-Audi-A3-S3-Seat-Leon-Oil-Pump-/291289909829?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43d23b4a45

Edytowane przez turbobastard
Opublikowano

Dzięki bardzo.No własnie czy to pasuje -tego nie wiem?

Opublikowano

zapytam go o jakies numery to sie luknie w etce, cena jest bardzo dobra, ja kupilem za 80f wiecej

Opublikowano (edytowane)

Kolego spisz numery ze swojej pompy i będziemy szukać czegoś sensownego. Tu masz dwa numery do gościa, u którego widziałem 2 sztuki pomp.

503 016 222 i drugi 501 279 350.

Edytowane przez Madox123
Opublikowano

Kolego spisz numery ze swojej pompy i będziemy szukać czegoś sensownego. Tu masz dwa numery do gościa, u którego widziałem 2 sztuki pomp.

503 016 222 i drugi 501 279 350.

Witam.A gdzie te numery są? czy muszę miskę znowu zdjąć? czy do serwisu podjechać i mi sprawdzą?

Opublikowano

Numer pompy jest na pompie, jak miałeś zdemontowaną miskę to przy smoku jest numer ale po nr VIN w serwisie powiedzą Ci numer pompy oleju. Wpisz w gogle" Pompa oleju A4 2.0 TFSI" popatrz na fotki i będziesz widział numer.

Opublikowano

Numer pompy jest na pompie, jak miałeś zdemontowaną miskę to przy smoku jest numer ale po nr VIN w serwisie powiedzą Ci numer pompy oleju. Wpisz w gogle" Pompa oleju A4 2.0 TFSI" popatrz na fotki i będziesz widział numer.

Witam.Muszę jednak czekać na mechanika,bo w serwisie byłem ale mi nie podano takiej inf. powiedzieli,że to taka polityka firmy hehe.Póki co jeżdzę na odłączonych balansach,zalałem motor MOTULEM i w sumie ani jest lepiej ani gorzej,cisnienie dalej się zapala ale została mi do wymiany jeszcze szklanka bo kupiłem drugą pompę paliwa i wyjąłem z niej ten pręcik ze sprężynką co to u mie juz po krzywce latał,tak na marginesie niezle go starło bo do tego z nowej pompy brakuje mu z 1,6 mm .Sprubuje załozyć szklanę na tą krzywkę którą mam bo mechanior mówił,że jest delikatny rowek szerokości pręta czyli 8mm gł. ok 3-4 dychy ,natomiast nie ma ostrej krawędzi a szklanka jest szeroka i powinno pomóc.Środa-czwartek powinien mnie ustawic jak odbiorę auto to napiszę czy coś się zmieniło.Narazie wszystkim bardzo dziękuję za wszelką pomoc.Pozdrawiam

Opublikowano

Te szklanki dobrze jest wymienic co jakis czas

Opublikowano

Te szklanki dobrze jest wymienic co jakis czas

Witam ponownie.Sprawa wygląda tak:szklanka wymieniona auto dostało mocy ale cisnienie oleju nadal się oznajmia,gdzie go jeszcze mogę szukać?Jest jeszcze taka opcja -na krzywce jest delikatny rowek po srodku ale to nie powinno przeszkadzać ponieważ szklanka i tak jest szersza od rowku i opiera się na krzywce.Jesli chodzi o miskę powinno być ok. pomimo unieruchomienia balansów łańcuszek i tak chodzi hm nie mam pomysłu?

Te szklanki dobrze jest wymienic co jakis czas

Witam ponownie.Sprawa wygląda tak:szklanka wymieniona auto dostało mocy ale cisnienie oleju nadal się oznajmia,gdzie go jeszcze mogę szukać?Jest jeszcze taka opcja -na krzywce jest delikatny rowek po srodku ale to nie powinno przeszkadzać ponieważ szklanka i tak jest szersza od rowku i opiera się na krzywce.Jesli chodzi o miskę powinno być ok. pomimo unieruchomienia balansów łańcuszek i tak chodzi hm nie mam pomysłu?

Witam.Czy ktoś z was mógłby mi podpowiedzieć jak zrobić logi te w czasie jazdy,statyczne i dynamiczne,te które bardziej dają obraz na ten temat i jakie są potrzebne(chodzi mi jakie podzespoły) czy poprostu wystarczy baza błędów?Pozdrawiam

Te szklanki dobrze jest wymienic co jakis czas

Witam ponownie.Sprawa wygląda tak:szklanka wymieniona auto dostało mocy ale cisnienie oleju nadal się oznajmia,gdzie go jeszcze mogę szukać?Jest jeszcze taka opcja -na krzywce jest delikatny rowek po srodku ale to nie powinno przeszkadzać ponieważ szklanka i tak jest szersza od rowku i opiera się na krzywce.Jesli chodzi o miskę powinno być ok. pomimo unieruchomienia balansów łańcuszek i tak chodzi hm nie mam pomysłu?

Te szklanki dobrze jest wymienic co jakis czas

Witam ponownie.Sprawa wygląda tak:szklanka wymieniona auto dostało mocy ale cisnienie oleju nadal się oznajmia,gdzie go jeszcze mogę szukać?Jest jeszcze taka opcja -na krzywce jest delikatny rowek po srodku ale to nie powinno przeszkadzać ponieważ szklanka i tak jest szersza od rowku i opiera się na krzywce.Jesli chodzi o miskę powinno być ok. pomimo unieruchomienia balansów łańcuszek i tak chodzi hm nie mam pomysłu?

Witam.Czy ktoś z was mógłby mi podpowiedzieć jak zrobić logi te w czasie jazdy,statyczne i dynamiczne,te które bardziej dają obraz na ten temat i jakie są potrzebne(chodzi mi jakie podzespoły) czy poprostu wystarczy baza błędów?Pozdrawiam

Witam ponownie.Auto nie chce zapalić.Kręci dobrze po popuszczeniu wężyka cisnienie daje.Po podpięciu pod kompa wyskakują takie błędy,proszę o ich analizę,dziękuję

Witam wszystkich.Na początek dziękuję kolegom Madox 123 i Gregor 10 ,po analizie błędów rzeczywiście to był czujnik prędkosci obrotowej(czujnik położenia wału) G28.W moim silniku 2.0Tfsi BGB orginalny nosi numer 06A906433G ale dostępną miałem używkę 06A906433K więc taką kupiłem i po sprawdzeniu jest ona ok. Także jak ktos będzie w podobnej sytuacji to taką część może też zakładać bo jest dobra i na necie chodzą od 40-100zł.Nowa w aso to 497zł.Zostało jeszcze to ciśnienie do ogarnięcia.Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...