danolek 0 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Mam problem z odpalaniem silnika gdy jest cieply,1.9 tdi avf. Po dluzszej jezdzie gdy zgasze auto i chce je odpalic po np 5 min odpala nie tak,jak powinien - mianowicie zamiast normalnie krecic przez pierwsza sekunde albo 2-3 sekundy 'kotluje' sie na odbrotach ok 100 obr/min i trzesie sie,jakby nie mial paliwa. Po chwili obroty wskakuja na normalne,rozrusznik dokreca jak normalnie i auto odpala. Niby zawsze odpala,ale czuje ze jest coraz gorzej i ktoregos dnia nie wystartuje i bede mial lipe. Co sprawdzic? Filtr paliwa wymieniany niedawno,aso. Pompowtryskiwacze w stanie idealnym,korekcje prawie fabryczne,brak bledow na vag'u. Przebieg 230 tys oryginalny,rozrzad do wymiany za pare tys km. Akumulator raczej sprawny,przynajmniej nie mam zadnych objawow niesprawnosci. Rozrusznik tez nie wydaje zadnych dzwiekow ani innych objawow. Poza zlym odpalaniem na cieplym wszystko inne idalnie dziala,brak podwyzszonego spalania ani jakichkolwiek innych niedogodnosci. Pomozecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) sprawdz czy czasami masa na silniku ci sie nie poluzowala.moze to byc zawor na listwie wtryskowej lub zaworki w pompie wtryskowej. opcji jest mega duzo.bez logow chybna nie trafisz za pierwszym razem Edytowane 18 Listopada 2014 przez quadral20004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danolek 0 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Hmmm jakby masa byla luzna to mialbym tez inne problemy i nie tylko na cieplym,dobrze mysle? W tym silniki sa pompowtryski,nie ma listwy wtryskowej ani pompy wtryskowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Dawka rozruchowa do korekcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danolek 0 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) Sam z vagiem na laptopie zrobie? Jaka powinna byc i jak ja sprawdze? Edytowane 18 Listopada 2014 przez danolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Musisz jechac do jakiegos tunera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danolek 0 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Ok tak zrobie. W holandii cos sprubuje ogarnac ( mieszkam w Belgii). Dodam jeszcze,ze najwiekszy problem mialem raz jak chcialem raz wyjechac z myjni - kotlowal z 4 sekundy i sie trzasl - czy wilgoc ma na to wplyw? Jesli tak to moze przeplywomierz? Moze to byc tez czujnik temperatury silnika? Ktorys czujnikow mialem wymieniany 2 lata temu,ale chyba byl to czujnik temperatury plynu chlodacego,musialbym sprawdzic na fakturze. Ewentualnie oringi na pompkach? Kolejne podejrzenie - czy takie odpalanie moze miec zwiazek z tym,ze rozrzad zaraz bede mial do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Sprawdz synchronizacje wałka rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danolek 0 Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 kąt 0.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 moze rzeczywiscie rozrusznik.jedna szczotka nie dociska jak powinna ,kreci ale nie ma pelnego momentu obrotowego.a disel tego nie lubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danolek 0 Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Kurde moze byc. Ale ze tylko,jak cieply? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcioidzi 1 Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 sprawdź jak kolega wyżej napisał kat synchronizacji miałem ten sam problem okazało się,że mam bardzo luźny pasek rozrządu,przez tłumik drgań po wymianie zapala jak trzeba. Pozdrawaim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danolek 0 Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Pisalem wyzej - kąt synchronizacji 0.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Wiec go rusz na -0.5...-1.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Wiec go rusz na -0.5...-1.0 po co ma wyprzedzac kat wtrysku? napewno zapali lepiej ale silnik po d*pie bedzie dostawał.z reszta bedzie chodzil jak traktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 jaki kąt wtrysku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 kat synchronizacji.jak zwał tak zwał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro666 0 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Mam problem z odpalaniem silnika gdy jest cieply,1.9 tdi avf. Po dluzszej jezdzie gdy zgasze auto i chce je odpalic po np 5 min odpala nie tak,jak powinien - mianowicie zamiast normalnie krecic przez pierwsza sekunde albo 2-3 sekundy 'kotluje' sie na odbrotach ok 100 obr/min i trzesie sie,jakby nie mial paliwa. Po chwili obroty wskakuja na normalne,rozrusznik dokreca jak normalnie i auto odpala. Niby zawsze odpala,ale czuje ze jest coraz gorzej i ktoregos dnia nie wystartuje i bede mial lipe. Co sprawdzic? Filtr paliwa wymieniany niedawno,aso. Pompowtryskiwacze w stanie idealnym,korekcje prawie fabryczne,brak bledow na vag'u. Przebieg 230 tys oryginalny,rozrzad do wymiany za pare tys km. Akumulator raczej sprawny,przynajmniej nie mam zadnych objawow niesprawnosci. Rozrusznik tez nie wydaje zadnych dzwiekow ani innych objawow. Poza zlym odpalaniem na cieplym wszystko inne idalnie dziala,brak podwyzszonego spalania ani jakichkolwiek innych niedogodnosci. Pomozecie? Jak Ci tak długo pali na ciepłym to załąćż wtedy postoje czasami w tych naszych bestiach przełącznik od świateł robił zamieszanie ... wiem ze to dziwnie brzmi ale czasami taka pierdoła a ratuje życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danolek 0 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Hmmm on nie pali dlugo,on potrafi sie 'zawahac',nie trwa to dluzej niz 1 sekunda,ale nie jest to 'normalne odpalenie'. W kazdym razie teraz jest dobrze,nie wiadomo dlaczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 A nie było tak, że problem z odpalaniem na ciepło występował , jak tankowałeś w Polsce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się