stachu86 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) Witam, proszę o analizę logów dynamicznych, kiedyś już wstawiałem logi. Była postawiona diagnoza - zapchany katalizator. Obecnie wstawiłem DP. DYNAMICZNE: Grupa 002, 115: http://vaglog.com/log_194000.html Grupa 003, 118: http://vaglog.com/log_194001.html Grupa 031, 032: http://vaglog.com/log_194002.html Grupa 011, 020: http://vaglog.com/log_194003.html Grupa 033, 034: http://vaglog.com/log_194004.html tutaj jest link do starych logów: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/293384-audi-b6-18t-bex-prosba-o-analize-logow/ z góry dziękuję pozdrawiam Paweł Edytowane 20 Listopada 2014 przez kapitan_chaos
jacek70 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Mało na przepływce. Walnięta czy dziura?
stachu86 Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Opublikowano 20 Listopada 2014 dziura w którymi miejsu?? przepływka - turbina czy turbina-silnik??
Łukasz13 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) Jacek stare logi patrzysz, zejdz niżej, śmiem twierdzić że diagnoza była 100% trafiona i jest za***iście. Edit: tzn. tak bardzo za***iście nie jest bo troche długie czasy wtrysku przy wyższych obrotach, moze cisnienie paliwa jeszcze wypadałoby sprawdzić. Edytowane 20 Listopada 2014 przez ?ukasz13
stachu86 Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Opublikowano 20 Listopada 2014 generalnie auto czuje ze ma jednak lepsze kopyto, niemniej jednak ostro cofa zapłony jak juz zaczyna turbo tłoczyć pełną parą:/ przepływka zczytuje przy mało powietrza, nie wiem jak to się odbija na wysterowaniu silnika, pod odcięciem mam lambde 0.71, czy nie jest to zbyt bogato?? powinno byc chyba w całym zakresie ładunek w okolicy lambda=1
Łukasz13 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Chyba Ty też źle patrzysz, logi wkleiły Ci sie razem ze starymi, popatrz na daty.
stachu86 Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) o kurka :/ zaraz poprawię wszystko juz logi poprawione w pierwszy poście Edytowane 20 Listopada 2014 przez kapitan_chaos
jacek70 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Zgadza się, dopiero za trzecim podejściem odnalazłem. O ja ślepy, oczywiście jest dobrze.
stachu86 Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Opublikowano 21 Listopada 2014 czy jeszcze jest coś czemu muszę się przyjrzeć w silniku?? generalnie to musze stwierdzic ze mam duze spalanie, rozumiem ze 190KM musi wypić ale jednak wydaje mi sie ze troche coś za szybko ucieka paliwo ze zbiornika, komputer pokazuje po mieście nawet 20L, robie krótkie odcinki. i wartosici bardzo szybko wzrastają. 3 tyg temu odkręciłem swiece na 1 garczku to był mokry tłok...
Rekomendowane odpowiedzi