Skocz do zawartości
IGNOROWANY

spadek mocy w 1.9TDI PD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam problem z autkiem a raczej z mocą.Otóz dziś w dzień silnych opadow sniegu i wilgoci auto po odpaleniu i po nacisnieciu pedalu gazu było otepiale,bez mocy.Po ponownym odpaleniu przez 5-10 sek było oki,pozniej znowu brak mocy,ledwo wkezdzalo pod górke.Mam wrazenie ze być może prad gdzies ucieka nie dając pełnej mocy oraz turbina jakby później się zalaczala.Dajcie znaka jeśli mieliście podobny problem.Kompa jeszcze nie podpinalem

Edytowane przez wrclaguna
Opublikowano

Iskra w diesel'u? Zapowiada się ciekawie.

Pierwsze co to podłącz kompa, to już połowa drogi do wykrycia usterki bo inaczej można tylko strzelać ;).

Opublikowano

Zielony jestem:-)Podepne w najbliższym czasie.Rano było tak samo,dopiero po krótkiej przejażdżce ustapilo.Mysle ze powodem jest wilgoc ale na który element wpływa,nie wiem...

Opublikowano (edytowane)

W dieselu wilgoć nie powinna mieć jakiegoś znaczące go wpływu, chyba że sterownik zalany, ale to raczej skutkowało by masą innych dolegliwości. Tutaj bardziej kłaniam się ku zapowietrzającemu się układowi paliwowemu, ewentualnie podciśnienie.

Ale tutaj trzeba sprawdzić kompa ;).

Edytowane przez Ra4al
Opublikowano

na bank zalany sterownik. Nie wyświetla Ci się kontrolka od trakcji i od świec. Ja tak miałem w b5 że wpadł w tryb awaryjny po zalaniu kompa. Po wysuszeniu wszystko wróciło do normy ;)

Opublikowano

Nie wyświetla mi się nic na konsoli i dolegliwości ustąpiły.Kolega od którego kupiłem auto mówił ze tez mu się tak zdarzylo kilka razy przez 8 lat.To nie wiem,narazie szpeca szukam z kompem.

Jeśli chodzi o auto to mam 3 1.9 tdi B5 I B6 oraz b+g B6 widoczna w danych...To tak w woliu wyjaśnienia...

Opublikowano

u mnie podobne objawy byly i tez podczas wilgoci. jezdzilem tak dwa miesiace. po tym czasie zaczal kopcic na czarno. dwa dni temu wymienilem intercooler bo okazal sie pekniety.Niestety objawy nieustaly. czyli szykuje mi sie raczej wymiana turbiny. czy dobrze mysle?

Opublikowano

Nie wiem skąd jesteś ale umów się z kimś na spocie zapewne podepnie Ci komputer i powie co może być powodem.

Opublikowano

Umów się na spocie z kimś, żeby Ci zrobił logi lub jedź do ogarniętego mechanika.

Wysłane z Xperii

Opublikowano

ale ogólnie nie opisałeś o jakie audi chodzi? który silnik? ja np takie objawy miałem w leonie top sport silnik arl czyli bardzo podobny do 130 avf np, przymarzało cięgno od gruszki turbo, po jakimś czasie odtajało i było OK, czyli szukał bym tam przyczyny. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu także usterka przechodziła. Najlepiej wymiana gruchy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...