pietas a4 Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) Mam problem z autkiem a raczej z mocą.Otóz dziś w dzień silnych opadow sniegu i wilgoci auto po odpaleniu i po nacisnieciu pedalu gazu było otepiale,bez mocy.Po ponownym odpaleniu przez 5-10 sek było oki,pozniej znowu brak mocy,ledwo wkezdzalo pod górke.Mam wrazenie ze być może prad gdzies ucieka nie dając pełnej mocy oraz turbina jakby później się zalaczala.Dajcie znaka jeśli mieliście podobny problem.Kompa jeszcze nie podpinalem Edytowane 30 Listopada 2014 przez wrclaguna
Ra4al Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Iskra w diesel'u? Zapowiada się ciekawie. Pierwsze co to podłącz kompa, to już połowa drogi do wykrycia usterki bo inaczej można tylko strzelać .
pietas a4 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Opublikowano 22 Listopada 2014 Zielony jestem:-)Podepne w najbliższym czasie.Rano było tak samo,dopiero po krótkiej przejażdżce ustapilo.Mysle ze powodem jest wilgoc ale na który element wpływa,nie wiem...
Ra4al Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 (edytowane) W dieselu wilgoć nie powinna mieć jakiegoś znaczące go wpływu, chyba że sterownik zalany, ale to raczej skutkowało by masą innych dolegliwości. Tutaj bardziej kłaniam się ku zapowietrzającemu się układowi paliwowemu, ewentualnie podciśnienie. Ale tutaj trzeba sprawdzić kompa . Edytowane 22 Listopada 2014 przez Ra4al
Jarek882 Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 na bank zalany sterownik. Nie wyświetla Ci się kontrolka od trakcji i od świec. Ja tak miałem w b5 że wpadł w tryb awaryjny po zalaniu kompa. Po wysuszeniu wszystko wróciło do normy
pietas a4 Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 Nie wyświetla mi się nic na konsoli i dolegliwości ustąpiły.Kolega od którego kupiłem auto mówił ze tez mu się tak zdarzylo kilka razy przez 8 lat.To nie wiem,narazie szpeca szukam z kompem. Jeśli chodzi o auto to mam 3 1.9 tdi B5 I B6 oraz b+g B6 widoczna w danych...To tak w woliu wyjaśnienia...
eskey90 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 u mnie podobne objawy byly i tez podczas wilgoci. jezdzilem tak dwa miesiace. po tym czasie zaczal kopcic na czarno. dwa dni temu wymienilem intercooler bo okazal sie pekniety.Niestety objawy nieustaly. czyli szykuje mi sie raczej wymiana turbiny. czy dobrze mysle?
A4_Dominik_WAW Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Nie wiem skąd jesteś ale umów się z kimś na spocie zapewne podepnie Ci komputer i powie co może być powodem.
Adasko19 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Umów się na spocie z kimś, żeby Ci zrobił logi lub jedź do ogarniętego mechanika. Wysłane z Xperii
rejzor Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 ale ogólnie nie opisałeś o jakie audi chodzi? który silnik? ja np takie objawy miałem w leonie top sport silnik arl czyli bardzo podobny do 130 avf np, przymarzało cięgno od gruszki turbo, po jakimś czasie odtajało i było OK, czyli szukał bym tam przyczyny. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu także usterka przechodziła. Najlepiej wymiana gruchy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się