krzwys Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2014 Kupilem je jakies 3tygodnie temu, wymienilem od razu termostat bo nie lapal temperatury, niedawno przestawilem kat synchronizacji i odblokowalem egr i to chyba tyle. Jak wypadly moje logi? Mam go z 3 tyg. wymieniony termostat, egr odblokowany i przestawiony kat z -1,5 na -0,6
piotrsob1 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Na trzecim logu widać że EGR zaczął działać, poza tym to ja w nich nic dziwnego nie widzę To wysokie spalanie to masz potwierdzone przez wyliczenia z przejechanych kilometrów i zużytego paliwa, czy z FIS-a ?
krzwys Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2014 i z fisa i z wyliczen 11/12 litrow moze byc cos z pompowtryskiwaczami? zauwazylem ze dosc glosno chodzi
piotrsob1 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Zajrzyj pod pokrywę głowicy, prędzej może wałek powycierany, silnik nie dudni z filtra powietrza ? Edytowane 3 Grudnia 2014 przez piotrsob1
krzwys Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2014 Dzisiaj ustawilem pompki, zobaczymy co teraz, na 4 poprawilem o jakies 1,5-2 obroty Silnik jakby ciszej pracuje
piotrsob1 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) A sprawdzałeś temperatury w kanale siódmym ? Jeżeli nie, to sprawdź je rano, przed odpaleniem, wszystkie trzy powinny być zbliżone do siebie. Zwróć szczególną uwagę na to, czy w którymś nie pokazuje sporo mniej od pozostałych Sprawdź też temperatury na rozgrzanym silniku, temp paliwa powinna być niższa od temp. silnika o 10-15 stopni , a temperatura silnika powinna być bliska 90 st.C. Edytowane 5 Grudnia 2014 przez piotrsob1
mrc2410 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 I jak z problemem udało się coś zdziałać?
krzwys Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 Regeneracja wszystkich pompek bo wszystkie laly. Spalanie dalej ok 9. Zauwazylem buczenie z kolektora ssacego i podejrzewam jeszcze walek i szklanki. Regeneracja wszystkich pompek bo wszystkie laly. Spalanie dalej ok 9. Zauwazylem buczenie z kolektora ssacego i podejrzewam jeszcze walek i szklanki.
mrc2410 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Lanie pompek zauważyłeś po tym że przybywało oleju ? Czy inaczej się objawiało?
krzwys Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 palilo niemilosiernie duzo i jak zimny odpalal nie chdzil z poczatku na wszystkich garach
norek91 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 (edytowane) Ile wyniosła Cie regeneracja? Mam chyba ten sam problem. Na zimnym pali nie równomiernie, trochę, nim rzuca szczególnie w 2-3 sec od rozruchu.Po niemczech jak w sobote byłem, przy 120km/h 6bieg(odcinek ring berilna-hanover) spalanie wyniosło 6.5, a cała trasa PL-D-PL 2300km według baku 6.2l. Natomiast w mieście na niedogrzanym silniku (odcinki do pracy i z pracy ok. 3.3km) ok. 12l.Termostat miesiąc temu wymieniony, egr wyczyszczony ( chodź dalej leje ), co 3tyś km dolewka oleju ok 200ml (podobno z turbo się gdzieś sączy... )Od czego powinienem zacząć sprawdzanie aby wyeliminować lejące pompki? Edytowane 14 Stycznia 2015 przez norek91
Artuditu Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 sprawdź jeszcze ten g62,mi średnio po miescie pałił około 8,5l po wymianie litr mniej
krzwys Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Na wagu slabo pokazywalo lejace pompki, dopiero jak mechanik wlozyl w maszyne to wszystko wyszlo. Ja dalej po regeneracji mam spalanie duze, na dluzszych odcinkach ok 8.4l.. :/ dzisiaj zamawiam walek rozrzadu i szklanki.....mam nadzieje ze to jeszcze jest przyczyna... spalanie na fisie mi skacze strasznie i buczy z kolektora ssacego. za regeneracje z materialami ok 2500 wszystkie pomki na podzespolach bosha, do dostania w intercarsie
norek91 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Problem rzucania budą na zimnym silniku nadal występuje?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się