Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 S-LINE spalanie ok 12l..POMOCY!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupilem je jakies 3tygodnie temu, wymienilem od razu termostat bo nie lapal temperatury, niedawno przestawilem kat synchronizacji i odblokowalem egr i to chyba tyle. Jak wypadly moje logi?


Mam go z 3 tyg. wymieniony termostat, egr odblokowany i przestawiony kat z -1,5 na -0,6

Opublikowano

Na trzecim logu widać że EGR zaczął działać, poza tym to ja w nich nic dziwnego nie widzę :naughty:

To wysokie spalanie to masz potwierdzone przez wyliczenia z przejechanych kilometrów i zużytego paliwa, czy z FIS-a ?

Opublikowano

i z fisa i z wyliczen 11/12 litrow


moze byc cos z pompowtryskiwaczami? zauwazylem ze dosc glosno chodzi

Opublikowano (edytowane)

Zajrzyj pod pokrywę głowicy, prędzej może wałek powycierany, silnik nie dudni z filtra powietrza ? :eusathink:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Dzisiaj ustawilem pompki, zobaczymy co teraz, na 4 poprawilem o jakies 1,5-2 obroty :D Silnik jakby ciszej pracuje

Opublikowano (edytowane)

A sprawdzałeś temperatury w kanale siódmym ?

Jeżeli nie, to sprawdź je rano, przed odpaleniem, wszystkie trzy powinny być zbliżone do siebie.

Zwróć szczególną uwagę na to, czy w którymś nie pokazuje sporo mniej od pozostałych :hi:

Sprawdź też temperatury na rozgrzanym silniku, temp paliwa powinna być niższa od temp. silnika o 10-15 stopni ,

a temperatura silnika powinna być bliska 90 st.C.

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

I jak z problemem udało się coś zdziałać?

Opublikowano

Regeneracja wszystkich pompek bo wszystkie laly. Spalanie dalej ok 9. Zauwazylem buczenie z kolektora ssacego i podejrzewam jeszcze walek i szklanki.

Regeneracja wszystkich pompek bo wszystkie laly. Spalanie dalej ok 9. Zauwazylem buczenie z kolektora ssacego i podejrzewam jeszcze walek i szklanki.

Opublikowano

Lanie pompek zauważyłeś po tym że przybywało oleju ? Czy inaczej się objawiało?

Opublikowano (edytowane)

Ile wyniosła Cie regeneracja?

Mam chyba ten sam problem. Na zimnym pali nie równomiernie, trochę, nim rzuca szczególnie w 2-3 sec od rozruchu.
Po niemczech jak w sobote byłem, przy 120km/h 6bieg(odcinek ring berilna-hanover) spalanie wyniosło 6.5, a cała trasa PL-D-PL 2300km według baku 6.2l. Natomiast w mieście na niedogrzanym silniku (odcinki do pracy i z pracy ok. 3.3km) ok. 12l.
Termostat miesiąc temu wymieniony, egr wyczyszczony ( chodź dalej leje :grin: ), co 3tyś km dolewka oleju ok 200ml (podobno z turbo się gdzieś sączy... )

Od czego powinienem zacząć sprawdzanie aby wyeliminować lejące pompki?

Edytowane przez norek91
Opublikowano

sprawdź jeszcze ten g62,mi średnio po miescie pałił około 8,5l po wymianie litr mniej

Opublikowano

Na wagu slabo pokazywalo lejace pompki, dopiero jak mechanik wlozyl w maszyne to wszystko wyszlo. Ja dalej po regeneracji mam spalanie duze, na dluzszych odcinkach ok 8.4l.. :/ dzisiaj zamawiam walek rozrzadu i szklanki.....mam nadzieje ze to jeszcze jest przyczyna... spalanie na fisie mi skacze strasznie i buczy z kolektora ssacego. za regeneracje z materialami ok 2500 wszystkie pomki na podzespolach bosha, do dostania w intercarsie

Opublikowano

Problem rzucania budą na zimnym silniku nadal występuje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...