Giacobbe91 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Zalozylem instalacje sekwencyjna optima. 2 tysiace zl. Zauwazylem ze bierze mi sporo paliwa. Wiem ze to nie zalecane ale pytanie brzmi jak w tej instalacji odpalic awaryjnie na gazie
jacek70 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Trzymasz przycisk przełączania podczas palenia i masz. Jednak to awaryjne i na stałe nie zalecane. A co na to gazownik?
darko Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 w instrukcji powinno być napisane, może masz ustawioną wysoko temp. przełączania albo silnik podpiera się pb powyżej iluś tam obrotów
Giacobbe91 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Opublikowano 29 Listopada 2014 (edytowane) Jak zatankowalem za 30 zl i mialem na prawie pierwszej bialej kresce (nowa instalacja). Po przejechaniu 348 km palila sie juz rezerwa od paliwa. Wydaje mi sie ze paliwa idzie masakrycznie duzo. Przelacza sie po okolo 2-3 km na gaz. W instrukcji jest o jakis sygnalach dzwiekowych. Ale trzymam od poczatku czy od zaplonu? Edytowane 29 Listopada 2014 przez Giacobbe91
Magicbattle Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 pozatym nie wiem jak to jest w optimie ale ogolnie awaryjne odpalanie auta na gazie jest ograniczone do ilus tam razy wiec jak bedzie ci naprawde potrzebne to bedzie zaskoczenie. chcesz zaoszczedzic na benie to sprzedaj auto. musi troche pochodzic na paliwie. technicznie masz ogarniety moze za dlugo sie nagrzewa albo gaz zle ustawiony
Giacobbe91 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Opublikowano 29 Listopada 2014 pozatym nie wiem jak to jest w optimie ale ogolnie awaryjne odpalanie auta na gazie jest ograniczone do ilus tam razy wiec jak bedzie ci naprawde potrzebne to bedzie zaskoczenie. chcesz zaoszczedzic na benie to sprzedaj auto. musi troche pochodzic na paliwie. technicznie masz ogarniety moze za dlugo sie nagrzewa albo gaz zle ustawiony 30 zl na 348 km? Sporo. Gaz mowili na 30 stopni
cris1503 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Jeżeli pokonujesz dużo krótkich tras, gasisz samochód, jak jest zimny znów odpalasz i tak w kółko no to niestety benzyny wtedy żre dużo... Osobiście kiedyś też mi sie wydawało że bardzo dużo idzie, wskazówka szła w oczach, ale jak mniej więcej patrzyłem ile przejeżdżam na pb to zmieniłem zdanie...
Magicbattle Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 tak sieniby wydaje 50 zł zalalem ale to jest raptem 10 litrów a to szybko ucieka auto na ssaniu wpierdala duzo beny i wogole jak jest zimno jak teraz
jacek70 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 w instrukcji powinno być napisane, może masz ustawioną wysoko temp. przełączania albo silnik podpiera się pb powyżej iluś tam obrotów Od iluś tam obrotów to przełączały się instalacje pierwszej generacji. Sekwencje przełączają się po osiągnięciu zadanej przez gazownika temperatury. Około 30-40 stopni.
Giacobbe91 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Opublikowano 29 Listopada 2014 w instrukcji powinno być napisane, może masz ustawioną wysoko temp. przełączania albo silnik podpiera się pb powyżej iluś tam obrotów Od iluś tam obrotów to przełączały się instalacje pierwszej generacji. Sekwencje przełączają się po osiągnięciu zadanej przez gazownika temperatury. Około 30-40 stopni. Od 2 tysiecy przelaczaly sie 2 generacji a 1 byly przelaczane przyciskiem. W sumie wychodzi mi jakies 1,7-1,8 l beny na 100. Ale jak sie widzi wskazowke spadajaca to zle sie robi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się