Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Amorki do Eibach PRO KIT sportowe czy zwykłe ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie ma porównania. Na pro kicie twardziej. Pewnie bliżej mu do 1BE na którym nie jeździłem. Coś za coś. Jazda na 1BA to porażka. Cholerny ponton.

Opublikowano

Odświeżę trochę temat. Powiedzcie mi czy pro kit z 2.8 podejdą do 1.9? Nie mogę znaleźć kategorii wagowych a w katalogu jest napisane "wszystkie silniki 6 cylindrowe oraz diesle" czy jakoś tak.

Opublikowano

W dieslu wyżej będzie stało ale ile trudno powiedzieć. Jeśli według producenta sa w tej samej kategorii to brać.

Opublikowano

Ktoś może nabył nowe doświadczenia i wie jakie amorki wytrzumają długo i będą nadawać się do PRO KIT? :)

Opublikowano

Prosze. Bilstein B6-B8.

Opublikowano

Może cos tańszego? Do b6/b7 zakładają koni str t, ale nie znalazlem tych amorkow przednich do polifta

Opublikowano

Zakładają ale podobno rewelacji nie ma i lubią wylać na naszych dziurach. Przed gwintem chciałem je wrzucić ale odpuściłem. Zrób rozeznanie w ofercie firmy Lowtec. Koleś z forum tym handluje. Ja nie jestem do tego przekonany ale spróbuj.

http://a4-klub.pl/index.php?/user/84535-bluebird/

Opublikowano

Ma kayabę exel g i nie powiem złego słowa auto prowadzi się pewnie i komfort nie ucierpiał . Co prawda jest jak na be .Wsześniej miałem je założone ze sprężynami super sport ale tylko tydzień jak dla mnie było za twardo.zmieniałem na eibach i jest ok.Co do amortyzatorów ta technix czy mts to badziewie tyle powiem nie polecam efekt taczki :hi:

Opublikowano

Polecam bilstein b6. Po etce jest to zamiennik 1bv :)

Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Raczej 1BE i to też nie do końca, 1BV to raczej Bilstein B8

Opublikowano

Raczej 1BE i to też nie do końca, 1BV to raczej Bilstein B8

B8 maja skrocony skok tloczyska a jak u siebie wymienialem amory z tylu to nie wygladaly zeby maly krotszy tlok a byly jeszcze to oryginlane amory a mam 1bv u siebie :)

Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja na tyl wczuciłem amorki AP o skróconym skoku do eibach pro kit. Jak na razie sprawują sie ok. Wczesniej mialem ori 1BE

Opublikowano

Ja na tyl wczuciłem amorki AP o skróconym skoku do eibach pro kit. Jak na razie sprawują sie ok. Wczesniej mialem ori 1BE

Jest tak samo twardo, sztywno jak na 1be?
Opublikowano

Wie ktoś może czy amory do polifta i przedlifta są takie same? Mam obecnie oryginał 1ba, planuje założenie Eibach Pro Kit'u -30mm i chciałbym od razu wymienić amory na takie z 1be, ale nic konkretnego nie mogę znaleźć. Wyszukałem tylko Sachsy 557 839 i 280 561 ale są już niedostępne.

Opublikowano

Ja także mam Eibach i powoli seryjne amor jiz mnie zaczynają denerwować...bujanie szczególnie...jest sens wsadzić amory tylko na tył, a przód seria ?

Nie mam póki co $ na komplet...

Opublikowano
Dnia 1.12.2014 o 12:35, Bluebird napisał:

za 800zł za komplet 4szt. możesz mieć LOWTEC z serii COMP. Jest to zamiennik seryjnego amortyzatora przystosowany do pracy ze sprężyną obniżającą. Amortyzatory odrobinę twardsze od seryjnego, nie stracisz na nich komfortu, poprawisz warunki jezdne i nie będziesz się martwił że się szybko wysypią na sportowej sprężynie. Szczerze wątpię że czy inny producent może zaproponować coś o podobnych właściwościach w lepszej cenie. LOWTEC posiada w swojej ofercie również amortyzatory SPORT, jednak one są twardsze i droższe. Co do wspomnianego BILSTEIN b6, amortyzator bardzo dobry i jak dla mnie nawet komfortowy - ładnie wybierający nierówności, jednak półka cenowa dużo wyższa.

mam lovtec comp amorki ze sprezynami i jestem mega zadowolony 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...