Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AEB 1.8T] Prosba o analize logow.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Prosze kolegow o analize logow. Czy auto jest w dobrym stanie? Logi robione na LPG. Jakis czas po montazu LPG zmienilem przepustnice i teraz czasem sie zdlawi na LPG przy pelnym bucie, ale to tylko na LPG wiec LPG ponownie sie wyreguluje i nie bedzie tej czkawki.

Logi robione na drugim biegu. Turbo pompuje okolice 0.5 bara.

Ponizej logi, co mozna z nich wywnioskowac?



STATYCZNE:








DYNAMICZNE:





Opublikowano

Dławi się bo coś ubogo na tym lpg, ale reszta ok.

Opublikowano

Po odbiorze z montazu LPG dzialal identycznie jak na PB.

Niedawno zmienialem przepustnice i wstawilem z inna koncowa litera. Trzyma obroty ponizej 1000 na jalowym, nic nie faluje itd. Adopcja sie przeprowadzila tak jak trzeba :)

Reszta parametrow jest na seryjnym poziomie? Smialo mozna niedlugo czipsa walnac?

Opublikowano

Zrob jezzcze szczelnosc ukladu dolotowego, N75 i DVki

Opublikowano

Nie na kazdym polaczeniu mam opaski zaciskowe, ale wezyki dla przykladu ciasno siedza, tak czy owak dokupic opaski na kazde polaczenie/wejscie/wyjscie?

Pozniej ktora grupe logowac? 025 ? Czy turbo poprostu ma pompowac wiecej? Jesli o turbo chodzi to raczej w kiepskim stanie jest moje, ogolnie chcialbym zmienic na k03s, albo k04.

Opublikowano

Zrób 002+007 na pb i będzie wiadomo czy jest dobrze na pb, bo na lpg widac że sonda stoi na ubogo.

Opublikowano (edytowane)

Nowy log na LPG do interpretacji. Wtryski juz wymienione na BRC oraz ECU ma +30PS.

DYNAMICZNE:
Grupa 002, 007, 025: http://vaglog.pl/log_217099.html
Ksztusi sie cos na LPG. Mapka w sterowniku pokryta idealnie. Zauwazylem, ze jak podwyzszam mnoznik i daje mapke LPG powyzej mapki benzyny to nie dlawi sie.
Edytowane przez SowaBezOka
Opublikowano

Coś nie widać tego +30 km do tego sonda jak poprzednio stoi na ubogo nic dziwnego że sie dławi, auto jest na 100% sprawne? logi na pb wychodzą ok?

Opublikowano (edytowane)

Caly czas problem z doladowaniem. Przed +30PS ladowalo 0.4 czasem 0.45, a teraz laduje 0.6 czasem 0.65, gdzies te 0.2 caly czas jest ukryte.

W najblizszym czasie przeczesze caly dolot dokladnie.

A jeszcze jedno bo dawno sie nie bawilem przy tym aucie i w ogole z LPG. Skoro sonda wskazuje na uboga mieszanke to, gdy podnosze mnoznik na mapce LPG (mimo iz sie pokrywal idealnie) to oznacza, ze wzbogacam mieszanke, czyz tak? Wlasnie ostatnio mimo ze mapki w programie AcGass pokryte byly idealnie, ale gdy zaczalem podnosnik mapke LPG to auto lepiej jezdzilo na gazie. Wiec wychodzi na to, ze jednak musze ustawic mapke LPG nieco wyzej niz PB. Wiec te strojenie na mapki nie jest takie dokladne :/


Test szczelnosci dzisiaj zrobilem i wyszla jedna nieszczelność na opasce zaciskowej.

Poprawilem, auto ciut lepiej jezdzi. Na tescie szczelnosci trzyma cisnienie.

Jutro z rana postaram sie zrobic logi.

[+]

DYNAMICZNE (LPG)
Grupa 002, 007, 025: http://vaglog.pl/log_218480.html (Pierwszy log na LPG, bieg 2)
Grupa 002, 007, 025: http://vaglog.pl/log_218481.html (Drugi log na LPG, bieg 2)
Grupa 002, 007, 025: http://vaglog.pl/log_218482.html (Ostatni log na LPG, po poprawkach na mapie LPG, bieg 3)
DYNAMICZNE (PB/95)
Grupa 002, 007, 025: http://vaglog.pl/log_218483.html (Log benzyna, bieg 2).
Edytowane przez SowaBezOka
Opublikowano

Teraz jest sporo lepiej, i w końcu widać ze jest troche więcej niz seria :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...