Hezen Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 (edytowane) Mój kopci po ok 1-1.5min i stopniowo się nasila, tyle że ja mam AFN'a. Z rury gryzący zapaszek, jak to mówią zapach starego diesla... wtryski do wymiany (leją) przy okazji świeczki. Świeczki Beru, wtryski 216, regenerowane na nowych końcówkach seven diesel z pewnego źródła (pompiarz robi "tury" [co najmniej 5 osób] regeneracji wtrysków , jestem ugadany że zrobi dla mnie wyjątek, nigdzie się nie ogłasza i nie robi żadnych masowych serii wtrysków a więc jakość regeneracji powinna być zadowalająca ) Ostatnio zauważyłem że paliwo tez swoje robi, przedtem tankowałem na orlenie po drodze do pracy - ludzie nie narzekali na paliwo z tej stacji. Niedaleko mnie jest Lotos, w okolicy nie ma stacji z lepszą wachą, wyjeździłem orlenowskie i zalałem do pełna tego z Lotosu - kopcenie się zmniejszyło Edytowane 2 Stycznia 2015 przez Hezen
Arturoo Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Mój kopci po ok 1-1.5min i stopniowo się nasila, tyle że ja mam AFN'a. Z rury gryzący zapaszek, jak to mówią zapach starego diesla... wtryski do wymiany (leją) przy okazji świeczki. Świeczki Beru, wtryski 216, regenerowane na nowych końcówkach seven diesel z pewnego źródła (pompiarz robi "tury" [co najmniej 5 osób] regeneracji wtrysków , jestem ugadany że zrobi dla mnie wyjątek, nigdzie się nie ogłasza i nie robi żadnych masowych serii wtrysków a więc jakość regeneracji powinna być zadowalająca ) Ostatnio zauważyłem że paliwo tez swoje robi, przedtem tankowałem na orlenie po drodze do pracy - ludzie nie narzekali na paliwo z tej stacji. Niedaleko mnie jest Lotos, w okolicy nie ma stacji z lepszą wachą, wyjeździłem orlenowskie i zalałem do pełna tego z Lotosu - kopcenie się zmniejszyło W jakim wątku jest poruszany temat ?? 2,5 ?? Czy 1,9 ??...
Tomeks Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Jeżeli rano kopci i za chwile przestaje,winne sa tylko i wyłącznie świece,jeżeli sam nie wymienisz,nie wierz mechanikowi,ze wymienił,często nie da sie wykręcić którejś świecy i odpuszczają,zeby nie mieć problemów,sprawdzanie kabelkiem na tzw iskrzenie,to wróżenie z fusów,bardzo często iskrzy,a świeca so d*py,nie wiem jak w innych silnikach,ale w 2.5 bankowo.
Hezen Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) Mój kopci po ok 1-1.5min i stopniowo się nasila, tyle że ja mam AFN'a. Z rury gryzący zapaszek, jak to mówią zapach starego diesla... wtryski do wymiany (leją) przy okazji świeczki. Świeczki Beru, wtryski 216, regenerowane na nowych końcówkach seven diesel z pewnego źródła (pompiarz robi "tury" [co najmniej 5 osób] regeneracji wtrysków , jestem ugadany że zrobi dla mnie wyjątek, nigdzie się nie ogłasza i nie robi żadnych masowych serii wtrysków a więc jakość regeneracji powinna być zadowalająca ) Ostatnio zauważyłem że paliwo tez swoje robi, przedtem tankowałem na orlenie po drodze do pracy - ludzie nie narzekali na paliwo z tej stacji. Niedaleko mnie jest Lotos, w okolicy nie ma stacji z lepszą wachą, wyjeździłem orlenowskie i zalałem do pełna tego z Lotosu - kopcenie się zmniejszyło W jakim wątku jest poruszany temat ?? 2,5 ?? Czy 1,9 ??...2.5 i to jeszcze w b6... i co z tego?Ja dałem przykład na swoim silniku. Gdy diesel kopci i to obojetnie jaki, czynnosci ktore sie robi aby to wyeliminowac sa takie same albo bardzo zblizone. Sprawdza sie: -czujnik temperatury plynu chlodzacego, jesli jest uszkodzony to ecu zwieksza dawke -swiece zarowe -wtryski/pompowtryski. Jesli nie masz do pisania nic ciekawszego tylko upominanie kogos, tym samym spamujac to lepiej zebys w ogole nie pisal. EOT. Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 6 Stycznia 2015 przez Hezen
danielciagala Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Mam też problem kopcenia...i ciężko pali na zimnym. Dziwna sprawa Panowie bo wymieniłem świece akumulator i lekko cieknące przewody przelewowe na lewej głowicy i ustawiłem początek wtrysku, a problem nadal występuje. Może tu chodzic o to że któreś wtryski leją? To by wyjaśniało kopcenie ,ale dlaczego ciężko pali....Już mi sie pomysły kończą.... Niech sobie kopci byle normalnie palił po nocnym postoju....
Arturoo Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 do wymiany swiec doszło bo byłem przy wymianie lecz nie wiem czy aby nie uszkodzili tych fajek od swiec . jutro się do nich wybieram i dam znać co zaradzą . nie wiem czy marka swiec tu coś pomoże (NGK) No wiec tak, byłem u mechanika który ściągnął elektryka który stwierdził iż na 99% siedzi pompa . gdzie wydaje mi się to dziwne bo na starych swiecach palił lepiej i dużo mniej dymil ja na nowych. Elektryk tez powiedział mi ze nie może sprawdzić swiec czy tych fajek od swiec bo silnik jest ciepły a jak jest ciepły to świece nie grzeją przy odpalaniu No i standardowo się na słuchałem ze ten silnik to błąd ze 09.2003 nie miał wyeliminowane wady wałków itp. aha no i ze pompa kosztuje 3 tys zł. Odpina się czujnik temperatury na silniku i wtedy komputer jest "oszukany" ,dostaje info ,że jest zimno i musi zagrzać świece . Silnik bywa awaryjny .Jak wiele innych. Mechanik nie wie o nim wiele dlatego ten opier..l.
Wegor Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 Mam w planach kupić na dniach nowy akumulator i dam znać czy pomogło . Już 3 mechaników zjechałem i nić mi nie pomogli w tej sprawie więc albo trafiam lipne warsztaty albo sam już nie wiem ://
impulse1 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Mam w planach kupić na dniach nowy akumulator i dam znać czy pomogło . Już 3 mechaników zjechałem i nić mi nie pomogli w tej sprawie więc albo trafiam lipne warsztaty albo sam już nie wiem :// Niestety też objeździłem mechaników w sprawie kopcenia na czarno, mam niewielki przebieg a kopciło czarnym dymem nikt nie wiedział dlaczego. Dopiero dzięki przestudiowaniu odpowiedzi na forum a4 doszedłem, że to egr ;-) takim sposobem wydałem więcej na trefne naprawy jak za usunięcie problemu we własnym zakresie.
Wegor Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2015 (edytowane) Tylko u ciebie kopci na czarno a u mnie na niebiesko Edytowane 27 Stycznia 2015 przez Wegor
Arturoo Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Słabo grzejące świece /słaby aku ? wysłane z lte
danielciagala Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) U mnie świece grzeją aku nowy i tez mam ciągle ten problem...... Zastanawiam sie czy to czasem nie jest słaba kompresja... Edytowane 28 Stycznia 2015 przez danielciagala
gienek Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Kolego, to powiedz elektrykowi niech odłączy czujnik temperatury i sprawdzi czy wszystkie świeczki grzeją. jak usuniesz problem , bo mam identyczny to daj odpowiedź na e-maila [email protected]
danielciagala Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Nie na maila tylko niech tutaj napisze....Nie bądźmy ogoistami!!!
Wegor Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 Dokładnie!!! po to właśnie został stworzony ten temat by ktoś komu się udało zniwelować ten objaw mógł nam pomóc ...
danielciagala Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 czy podane wartości sa prawidłowe przy -3 stopniach C ? <a href=http://zapodaj.net/c1367a577c04d.jpg.html>IMG_20150131_074849.jpg</a> <a href=http://zapodaj.net/ae3191b2852e8.jpg.html>IMG_20150131_074938.jpg</a> <a href=http://zapodaj.net/9767493732bb4.jpg.html>IMG_20150131_080045.jpg</a>
Wegor Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Opublikowano 6 Lutego 2015 Tak jak wcześniej pisałem że mam w planach zakup nowego akumulatora ale sprzedawca od aku sprawdził mój akumulator i powiedział że, moja bateria jest w dobrej kondycji i spokojnie jeszcze posłuży mi 2 lata . Teraz mogę ze spokojem wykluczyć winę akumulatora . Dziś było -2,5 rano zagrzałem mu 4 x świece przed odpaleniem i dosłownie puścił delikatną chmurkę nie to co jak normalnie odpalam, wtedy nic w koło nie widać od dymu auto kopci jak jest na ssaniu i wtedy nie równo pracuje gdy ssanie się wyłącza to kopcenie też znika .
Arturoo Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Takie wielokrotne grzanie wykończy świece...nie wystarczy raz zagrzać?....poczekać po zgaśnięciu spiralki jakieś 7-8 sekund ...przekaźnik przestanie puszczać prąd do świec..usłyszysz charakterystyczne "jego pyknięcie" i wtedy odpalać auto...po co grzanie takie wielokrotne ???? Jak są świeczki padnięte to je wymień ,a nie grzanie takie bez sensowne robić po wielokroć wysłane z lte
Wegor Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Opublikowano 20 Lutego 2015 Mam w planach kupić na dniach nowy akumulator i dam znać czy pomogło . Już 3 mechaników zjechałem i nić mi nie pomogli w tej sprawie więc albo trafiam lipne warsztaty albo sam już nie wiem :/ Właśnie nabyłem nowy akumulator jutro dam znać jak tylko rano zapalę auto po chłodnej nocy, mam nadzieje że w końcu uda mi się ten temat zamknąć Jednak stary akumulator był już na wyczerpaniu, widać że ten gość co mi powiedział że aku jest w dobrym stanie, nie znał się chyba za bardzo . Nowy aku już jest w aucie lecz kopcenie nie ustało choć wydaje mi się że mniej kopci .
KrzysiekA4 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Na jaki kolor kopci? Z rana zawsze będzie kopci zobacz na inne auta☺
Wegor Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Opublikowano 24 Lutego 2015 Auto kopci na niebiesko i do tego nie równo pracuje auto się telepie wskakuje na 1100obr. chodzi tak gdzieś 15-20 sekund i się normuje czyli przestaje telepać i dymić. rozumiem że auta mogą zadymić z rana ale nie tak moje jak zakopci to nić nie widać w koło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się