Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ceramizer czyli rewitalizacja silnika!


bartek2838

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów,

Mam nadzieje ze nie zdublowalem tematu.Ostatnio dość dużo mówi się o rewitalizacji silnika,nawet na TVN turbo o tym cisną.Mial juz któryś z kolegów przygodę z takim ceramizerem? Jakieś efekty czy nabijanie w butelkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja leje ten ceramizer LM od dłuższego czasu, powiedz mi jakie byś chciał zauważyć różnice??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, jak to jest z tymi efektami? Producent chociażby Xado 1Stage sugeruje że efekty są widoczne już po przejechaniu 1000 km w postaci mniejszej zużywalności oleju i wyrównaniu kompresji na garkach. Ty coć zauważyłeś u siebie Yaros?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego powiem tak, nigdy nie miałem specjalnego problemu z poborem oleju,ani z nierównym ciśnieniem na garach, ani z brakiem mocy, ja bardziej zapobiegawczo go stosuje niż jako lek na zło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze słyszę, żeby zapobiegawczo stosować Ceramizer. Jak kupuje się samochód, to w książce serwisiwej nie pisze, że prócz lania paliwa, wymiany oleju, filtrów, itp., leje się inny środek, jak np.: Ceramizer.

Proszę o wytłumaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze słyszę, żeby zapobiegawczo stosować Ceramizer. Jak kupuje się samochód, to w książce serwisiwej nie pisze, że prócz lania paliwa, wymiany oleju, filtrów, itp., leje się inny środek, jak np.: Ceramizer.

Proszę o wytłumaczenie.

Kolego w książce serwisowej nie pisze wielu rzeczy ;) jakbyś wiedział jak działa Ceramizer LM to zrozumiałbyś czemu stosuje go zapobiegawczo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słszałem i troche czytałem. Wlany do oleju, przemieszcza się znim w silniku. Odkłada się na elementach, między którymi zachodzi tarcie. Pewnie na pierścieniach lub na ściankach cylindrów. Ceramizer, środek ten, ma za zadanie doszczelniać nieszczelności, mikronieszczelności. Skoro uszczelnia te pewne części, to pewnie uszczelnia i te, które nie powinny byc doszczelniane.

Może trochę poprawisz mnie. Może trochę coś dopisz. Chętnie wysłucham.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, każdy silnik po przebiegu 100-200t km czy więcej nie jest już nominalny jak z fabryki więc pewnie trzeba wszystko po troszku doszczelnić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwólcie, że odgrzeję temat.

Rzeczywiście opinię na temat ceramizera są podzielone, no może większa część jest pozytywna - ale może to po prostu chwyt marketingowy i tyle, nie wiem. Noszę się z zamiarem zaaplikowania go w swoim silniku 1.8T 163 km (BFB) w multitronicu. Jakie jest Wasze zdanie? Warto, czy nie? Żebym czasem silnika nie zje...ł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ALT ceramizer jest spalany z olejem więc nie za bardzo zdąży zadziałać :-)

Edytowane przez maru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może próbował ktoś stosować ceramizer w swoim ALT i może cos powiedzieć ? Bo przypuszczać może każdy co innego, a co innego jak ktoś to przetestował :D

Git jakby znalazł sie ktoś taki bo sam mam problem z poborem oliwy i przydałby sie jakiś cud :cwaniak:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaaplikowałęm ceramizer LM Do 1,9 alh po trzech miesiącach padła turbina i wyssał niemal cały olej , zostało w misce 3/4 l wyjołem turbawkę zalałem olejem i odpaliłęm auto . Myślę że ceratech LM. dużo pomógł bo silnik był praktycznie suchy a się nie zatarł i chodzi do dziś ( jakieś 3 lata ) a ponadto trzyma kompresje taką samą na wszystkich garach.

Więc ja jestem na TAK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewne większość z was widziała ten program na TVN turbo jak w H-civic zastosowali polski ceramizer kompresja niby wzrosła a auto jezdziło iles tam km z danym ceramizerze w oleju po czym został spuszczony olej i auto przejechał nie pamietam już dokładnie 200 lub 300km bez oleju i nic sie nie stało olej został zalany na nowo i auto jeździ dalej. stosowałem go w 1.8t AGU i poboru oleju nie zmniejszył koni tez raczej nie dodał bynajmniej nie odczułem różnicy auto nie miej jednak szkody nie zrobiło żadnej już 3 lata od tamtej pory i śmiga dalej jak śmigało

Edytowane przez Kruk_89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Tylko powtarzam - co w przypadku gdy motor spala 1l na 1000 oleju a ten preparat naprawdę zaczyna działać bodajże po 7000 km. Czyli zanim zacznie działać zostanie już spalony :-) I jak to rozgryzc w ALT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie do końca go spali dajmy na to po 1000 km spali ci litr oleju a 3 zostają (zakładając ze w alt wchodzi 4 litry) czyli tez 3/4 ceramizera, dolewasz znowu litr oleju i teraz znowu masz 4 litry oleju lecz tylko 3/4 ceramizera, po następnym tysiącu i dolewce będzie jeśli się nie mylę już tylko 0,56 ceramizera itd meritum sprawy co tysiąc km musiał byś dolewać litr oleju i 1/4 opakowania ceramizera:P by teoretycznie był w 99% skuteczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zastosowałem w swoim ALT ok. pół roku temu (spalanie 1l oleju /1000km). Żadnej różnicy (na pewno nie zmniejszył poboru oleju), nie ma mowy o większej mocy, jak z ciśnieniem sprężania- nie wiem, nie sprawdzałem. Wniosek: w moim przypadku kasa w błoto, dawka "ceramizera" do mojego przebiegu 240k kosztowała prawie 200zł, lepiej wydałbym te pieniądze kupując 10l oleju na dolewki. Ja nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...