arasx2 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Witam Wszystkich, mam prośbę o analizę logów mojej a4 1.8t avj 150 km DYNAMICZNE:Grupa 003, 118: http://vaglog.pl/log_195410.htmlGrupa 020, 115: http://vaglog.pl/log_195409.htmlMoim zdaniem nie idzie tak jak powinna. Podczas logów wyskoczył błąd 16395 - chyba od łańcuszka rozrządu Czy to może mieć wpływ na gorsze zbieranie się auta?
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Sprawdź ustawienie rozrządu na pasku i lancuchu, potem szczelnosc dolotu, N75 i DVki.
Łukasz13 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Zrob jeszcze 002+033, troche turbina niedoladowuje, szczelnosc tak jak posal dev na poczatek.
arasx2 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2014 Jutro postaram się zrobić logi 2+33. Mam już kupiony napinacz z lancuszkiem bo był już głośny i mógł przestawiac rozrząd chyba . Jak sprawdzić Vagiem n75? szczelność pewnie vagiem nie da się sprawdzić co?
gregor10 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Tylko reczne sprawdzzenie , vagiem nie sprawdzisz tych rzeczy. Co najwyzszej test elektryczny zaworka n75 w tescie wyjsc.
arasx2 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 A jak dokładnie zrobić test n75 ? Wymieniłem napinacz łańcuszka rozrządu. Zbiera się lepiej ale wyskakuje nadal 16705 i 16395 przy ok 5tyś obr. Logowałem grupę 90 i 93, fazator działa i w grupie 90 jest cf 0.0( i się zmienia jak zaczyna działać fazator) a w 93 jest -7 co moim zdaniem jest wartością nieprawidłową. Co może być przyczyną? Nieprawidłowe napięcie paska rozrządu? źle ustawiony pasek rozrządu czy łańcucha?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się