koszykj Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Nie wiem jak określić ten dźwięk, ale jak usłyszycie to napewno się zorientujecie o co chodzi (ja bym to okreslił jako jazgot xd). Ten dźwięk pojawia się tylko na mrozie i zimnym silniku przez pierwszą chwile po odpaleniu (po nocy np.) i po dosłownie kilku sekundach jazdy przestaje jazdy ustaje: Edytowane 2 Grudnia 2014 przez koszykj
Ileev Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Nie znam się, ale dla mnie to brzmi jak umierająca turbina. Sent from my iPhone using Tapatalk
dota4fun Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Może to być pompa wody, często się tak właśnie dzieje, kiedy była wymieniana i jakiej firmy. Druga możliwość to faktycznie mogła by być turbina, zdejmij węża i sprawdź luz. No i najważniejsze jaki lejesz olej pełny syntetyk ?
MlodyElk Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Szczerze mówiąc to mam zwykly silnik 1.8 bez turbo i podobny dźwięk był jak walnela pompa wody.
koszykj Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2014 Kuzwa rozrzad byl wymieniany troche ponad rok temu razem z pompą wody, faktem jest, ze byla kompletnie rozleciana ta stara, ale czy to mozliwe, ze az tak szybmo padla? MlodyElk tez ustawalo po chwili?
MlodyElk Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Kuzwa rozrzad byl wymieniany troche ponad rok temu razem z pompą wody, faktem jest, ze byla kompletnie rozleciana ta stara, ale czy to mozliwe, ze az tak szybmo padla? MlodyElk tez ustawalo po chwili? Było tak iż po odpaleniu było słychać a po chwili przestawalo ile maksymalnie może 6 sekund było słychać ale gwarancji Ci nie dam, że to pompa. Edytowane 2 Grudnia 2014 przez MlodyElk
barszcz91 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 ściągnij pasek z pompy wody wtedy będziesz wiedział czy to pompa wody