Przemo031 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) Witam marudze wam na forum ale pierwszy raz spotkalem sie z takim swistem w aucie bez turbo...Wypowiedzcie sie na ten temat moze mi jakos pomozecie, ponizej filmik Powiedziecie czy przez vag com jestem w stanie sprawdzic mape benzyny ? bo mam podejrzenie ze cos komputer od lpg ingeruje w ecu benzyny i moze dlatego cos sie nie tak dzieje. Przejechalem na benzynie 40 km i gazowik wyregulowal gaz poprawilo sie ale po tygodniu znowy na PB przerywa i strzela. Jak w audi sprawdza sie cisnienie paliwa na listwie ? nie widzialem zadnego wejscia do ktorego moge sie wpiac manometrem Edytowane 4 Grudnia 2014 przez Przemo031
ja74687 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) Jeżeli chodzi o świst to daj filmik swojego silnika który taś świszczy, Może masz jakąś nieszczelność w dolocie i dlatego silnik słychać. VAG-iem nie sprawdzisz map PB. A ciśnienie mierzysz za pomocą trójnika, wpinasz go w przewód powrotu za listwą. Czyli masz coś takiego: ( Obrazek zapożyczony z google ) Edytowane 5 Grudnia 2014 przez ja74687
Przemo031 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2014 zwykly czujnik od pompowania kol nadaje sie o takiego zabiegu ?? u mnie mechanicy biora 150 zl za pomiar wiec wydaje mi sie ze sam zrobie to taniej
piotr426 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Kolego w sobotę przerabiałem podobny problem. Gwizdało/syczało na biegu jałowym, okazało się ze pękł przewód gumowy idący z kolektora ssącego do reduktora i map sensora od LPG. Jeszcze innym objawem u mnie było falowanie na zimnym i słabszy na LPG czego wcześniej nie było Sprawdz to sobie na spokojnie bo szkoda pieniędzy wydawać na mechanika, jak może się to okazać jakaś błahostka
ja74687 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Przemo do pomiaru ciśnienia PB musi być specjalny manometr
Przemo031 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2014 U mnie obroty na biegu jalowym sa ok i nie syczy... ten swist zaczyna sie w okolicach 2,2 tys i koncy na ok 2,5 tys obrotow. To ogolnie jest dziwne bo nie wiem jaki i co ma taki wplyw ale jak jest chlodniej to auto nie chce prawie ruszyc na PB ( teperatura ok 0-3 ) a jezeli jest teperatura np 5-10 stopni auto odpala i jedzie jak dam gaz w odloge pomysli i jakos tam jedzie ale jak dam pedal gazu na mniej wiecej 1/4 to auto zaczyna dlawic i czasami strzeli w dolot. Jestem coraz bardziej przekonany ze to mapa benzyny jest nie taka... bo juz sam nie wiem czujniki ok przeplywomierz itp niby ok. A co do nieszczelnosci to sprawdzalem ale w wolnej chwili jeszcze poraz 100 zobacze pod ta maske... Ale jestem przekonany ze wszyto jest ok bo sciagalem pare razy dolot np jak wymienialem kruciec wody ten z tylu.
ja74687 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 psiuknij plakiem w okolicach dolotu i zobaczysz czy jest szczelny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się