zbyu 0 Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 Witam. Chce założyć gaz do 1,8T 150KM, i tutaj pytanie, jaki sterownik, wtryski, reduktor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karolas123321 2 Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 (edited) Lpgtech,stag qbox, kme nevo, dragonBF, napoleon, baracuda wydajniejsza, ac r01 250km, kme twin tur, gold Edited December 11, 2014 by karolas123321 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 Stag 4 plus,reduktor Ac ,wtryskiAc. Na takim gonię i wyrabia spokojnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qenik 0 Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Mi założyli do AEB pare dni temu sterownik Stag 4 Q-box, reduktor prinsa, wtryski Hana 2000. Spalanie przy normalnej jezdzie 50/50 trasa/miasto 10L. Przy wgniataniu gazu w podloge 12-13L teraz to az chce się jeździć Za 80zl wyrabiam 400km. + kultura pracy, bo w ogole nie słychać pracy wtrysków.Zapłaciłem 2,500zł można było zrobić za 2,100zl na wtryskach AC ale gazownik nie polecał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosmo.a3 0 Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 stag/lpgtech, baracuda, kme gold/AC01 250 i dobry montaż i strojenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
buczek1980 1 Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 STAGISA2 ACRO1 czerwony, hany zielone lub bfc czerwone. Miałem jedne i drugie wtryski i dają rade. Hany łatwiej wystroić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radi88PL 5 Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Co sądzicie o wtryskach LPGTECH chyba nazywają się DRAGON ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Dragon - jedni polecają , inni nie. Wszystko jest zależne od tego ile jest lub będzie koni do wykarmienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radi88PL 5 Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 obecnie seria, z czasem kolo 170KM i 280NM ma to działać z reduktorem KME GOLD na przewodach miedzianych 8mm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Na tyle powinno wystarczyć. Tylko czy nie zechcesz więcej , wówczas może być mało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roboform550 2 Posted March 20, 2015 Share Posted March 20, 2015 Jak chcesz to podleć do mnie widzę region ten sam czyli wilkopolska. Damy tak: Stag Q-box Barracuda pojedyncza schowana pod osłoną Reduktor kme Tur jak auto seria i nie będzie modzone. Butla w "koło' Wlew przy wlewie benzyny Całość na Parkerze i Faro 6mm Ściągniemy kolektor do nawiertów Wystroimy na podstawie VCDS-a + sonda AFR Stagi 4plus, isa2 Techy sobie daruj...a dragony nie schowasz pod osłonę... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunset 1 Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Panowie a co myślicie o tej konfiguracji: zenit pro obd, reduktor kme gold, Wtryski Hana zielone, miedź fi 8. Link to comment Share on other sites More sharing options...
j4s2c2vr 2 Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Jak są opisywane wtryski Hana od najsłabszej do największej wydajności ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blaw 2 Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Wtryskiwacze HANA występują w następujących kolorach w zależności od wydajności: - kolor czarny: 20 - 30 KM/cyl. - kolor czerwony: 26 - 39 KM/cyl. - kolor zielony: 33 - 50 KM/cyl. - kolor złoty: 33 - 50 KM/cyl po zastosowaniu dysz redukcyjnych: 2,3mm: 26-39 KM/cyl 2,0mm: 20-30 KM/cyl 1,9mm: 19-24 KM/cyl - kolor niebieski: 40 - 60 KM/cyl. IMHO Nie warto obecnie w Hany się pchać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
j4s2c2vr 2 Posted April 22, 2015 Share Posted April 22, 2015 (edited) dzięki za informacje co do Hanek, to mam je już ze dwa lata... na co proponowałbyś zmienić w przyszłości ? Edited April 22, 2015 by j4s2c2vr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blaw 2 Posted April 22, 2015 Share Posted April 22, 2015 (edited) Obecnie to Barracuda albo Dragony[dragony więcej obslużą ], ale jeśli nie masz objawów że się kończą no to nie ma sensu zmieniać przecież,chyba że planujesz jakieś większe moce, ale wtedy reduktor też do wymiany. Edited April 22, 2015 by Blaw Link to comment Share on other sites More sharing options...
j4s2c2vr 2 Posted April 22, 2015 Share Posted April 22, 2015 Mocowo myślę, że maks to jakieś 220KM, to chyba KME Gold powinien jeszcze obsłużyć... a wtryski pewnie będą wtedy przed strojeniem do wymiany... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacca90 0 Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Ja mam LPGTECH sterownik nie wiem dokładnie jaki, wytryski dragon, KME Gold i przewody 8mm. Wtryski bardzo szybkie nie czuć przełączania nawet przy przyśpieszaniu dodam ze dragony ogarną moc do 75km/cylinder xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roboform550 2 Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 dodam ze dragony ogarną moc do 75km/cylinder A świstak siedzi i zawija sreberka... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacca90 0 Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 dodam ze dragony ogarną moc do 75km/cylinderA świstak siedzi i zawija sreberka...Tak podaje producent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now