Magicbattle Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Witam. nosze sie z zamiarem podniesienia mocy w moim aeb na 180KM. mam instalacje gazowa w aucie od 2007 roku. komp kme diego reduktor kme silver miedz 6mm wtryski regfasty. czy ten zestaw uciagnie 180KM na luzie?? teraz z instalka nie mam najmniejszych problemów. czy bede musial wymieniac jakies graty?? prawdopodobnie wleci ori komp od 1.8T 180KM. czy pozniej ewentualnie ustawienie mapy gazowej czy to samo sie ustawi po mapie beny?? sonde z tego co wiem mam nie podpieta pod ster. gazu nic panowie sie nie wypowiecie. Cwiara gadaj co i jak bo pewnie do Ciebie pozniej na regulacje bym do wro podlecial
Łukasz13 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Ten zestaw co masz powinien uciagnać 180 km, tylko jesli zamierzasz wrzucac kompa ajl to jest prawdopodobieństwo że będzie zapętlał wtryski benzynowe a co za tym idzie będzie tez problem z ustawieniem lpg w tym momencie.
Magicbattle Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 mozesz mi to troche rozjasnic bo sprawy zapentlonych wtryskow sa dla mnie obce nie lubie sie w to bawic. co i jak bym musial zrobic. komp bedzie z ajl-a nie chce zadnych programow tylko stabilny soft
Marcin850527 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Na regach maiłem 206hp a powodów czumu sie zapętlają jest duuuużo:/
Labiel Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Regulacja, i pewnie zmiana średnicy dysz żeby przeciwdziałać zapętlaniu.
Łukasz13 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Chodzi o zapętlanie wtrysków benzynowych, nie kazdy sterownik lpg sobie z tym radzi.
marek34 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Przy 180 KM pętli wtryski Pb. Nie ustawisz gazu na tym sterowniku. Jako takim rozwiązaniem jest tylko obniżenie max. obciążenia na gazie do granicy zapętlenia. Powyżej tej wartości będziesz jeździł niestety na Pb. KME Silwer nie uciągnie 180 KM, będą problemy z grzaniem gazu w zimie oraz dużymi przyrostami ciśnienia na cut off. Spadki ciśnienia też stoją pod znakiem zapytania - trzeba sprawdzić, zależy od egzemplarza.
Magicbattle Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2014 kurde to lipa trzeba by istalacje przerabiac
Łukasz13 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Nie lam sie trzeba sprawdzic jak bedzie, silver powinien dac rade, wtryski benz. Moga sie zapetlac ale pewnie w ok. 6 tys. Takze moze nie byc tak zle.
Emejcz Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Silver ledwie ciągnie 150KM. Do 180KM to gold oraz zmiana miedzi na fi8 i chyba wtedy wielozawór też trzeba zmienić, bo inaczej będziesz miał znaczne spadki ciśnienia na bucie i czas LPG będzie znacznie się rozjeżdżał z PB przez co zapętlanie murowane. Edytowane 23 Grudnia 2014 przez Emejcz
cube75 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) Silver ledwie ciągnie 150KM. Do 180KM to gold oraz zmiana miedzi na fi8 i chyba wtedy wielozawór też trzeba zmienić, bo inaczej będziesz miał znaczne spadki ciśnienia na bucie i czas LPG będzie znacznie się rozjeżdżał z PB przez co zapętlanie murowane. To teraz co jest napisane jest sprzeczne z tym co mi odpowiedziano na mojego posta,oczywiscie dotyczy to przewodów i reduktora ....i bądz tu mądry http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295976-czy-na-przewodach-lpg-6mm-pociagnie-180-km/ Też myślałem o ori komp AJL a tu zapętlanie Edytowane 30 Grudnia 2014 przez cube75
siwy26 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 osobiscie mam u siebie KME DIEGO G3 i mam 180kucy w 1.8t ANB i daje rady spokojnie wtryski magic od załozenia instalacji mineło ponad 2lata 80tyś i zadnego problemu ani jednej regulacji a jeszcze co do spalania to rewelka
Magicbattle Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2014 a jaki masz reduktor kolego?? moze kolo lutego zaryzykuje i wstawie kompa z AJLa. pozniej tylko zmiana map gazowych tak czy samo sie ustawi?
siwy26 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 ja mam KME RED1 i naprawde smigam ale teraz napewno są lepsze i wydajniejsze ale też duzo zalezy od gazownika bo jak nieumie to nawet butle ci zle zamontuje w kole
Magicbattle Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2014 aha czyli po wymianie kompa jechac do gazownika zeby ustawil mapy na nowo
siwy26 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 tak niewiem jak robią inni ale ja jezdziłem z gazownikiem po montazu i on ustawiał jakieś mapy podczas jazdy a nie wgrywał gotowe jeszcze jedno odnosnie tej butli wiem ze ma być tak zamontowana ze przy bucie ma poziom gazu wzrastać a nie brakować go
opti Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 tak niewiem jak robią inni ale ja jezdziłem z gazownikiem po montazu i on ustawiał jakieś mapy podczas jazdy a nie wgrywał gotowe jeszcze jedno odnosnie tej butli wiem ze ma być tak zamontowana ze przy bucie ma poziom gazu wzrastać a nie brakować go Gotowej nie wgrywają leniwi po prostu robią autokalibrację i resztę mają w d.... Z butlą, krótko mówiąc wielozawór w butli ma być "od strony zderzaka" zamontowany (jak patrzysz pod dekiel w butli), i wtedy przy małej ilości nie będzie przełączał się na PB, ale niestety większość montuje odwrotnie, bo im łatwiej... ?
erchi Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Bo nie wiedzą, co się dzieje w butli przy przyspieszaniu... ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się