Jump to content
IGNORED

lpg a podniesienie mocy


Magicbattle
 Share

Recommended Posts

Witam. nosze sie z zamiarem podniesienia mocy w moim aeb na 180KM. mam instalacje gazowa w aucie od 2007 roku. komp kme diego reduktor kme silver miedz 6mm wtryski regfasty. czy ten zestaw uciagnie 180KM na luzie?? teraz z instalka nie mam najmniejszych problemów.

czy bede musial wymieniac jakies graty?? prawdopodobnie wleci ori komp od 1.8T 180KM. czy pozniej ewentualnie ustawienie mapy gazowej czy to samo sie ustawi po mapie beny?? sonde z tego co wiem mam nie podpieta pod ster. gazu


nic panowie sie nie wypowiecie. Cwiara gadaj co i jak bo pewnie do Ciebie pozniej na regulacje bym do wro podlecial

Link to comment
Share on other sites

Ten zestaw co masz powinien uciagnać 180 km, tylko jesli zamierzasz wrzucac kompa ajl to jest prawdopodobieństwo że będzie zapętlał wtryski benzynowe a co za tym idzie będzie tez problem z ustawieniem lpg w tym momencie.

Link to comment
Share on other sites

mozesz mi to troche rozjasnic bo sprawy zapentlonych wtryskow sa dla mnie obce nie lubie sie w to bawic. co i jak bym musial zrobic. komp bedzie z ajl-a nie chce zadnych programow tylko stabilny soft

Link to comment
Share on other sites

Regulacja, i pewnie zmiana średnicy dysz żeby przeciwdziałać zapętlaniu.

Link to comment
Share on other sites

Chodzi o zapętlanie wtrysków benzynowych, nie kazdy sterownik lpg sobie z tym radzi.

Link to comment
Share on other sites

Przy 180 KM pętli wtryski Pb. Nie ustawisz gazu na tym sterowniku. Jako takim rozwiązaniem jest tylko obniżenie max. obciążenia na gazie do granicy zapętlenia. Powyżej tej wartości będziesz jeździł niestety na Pb. KME Silwer nie uciągnie 180 KM, będą problemy z grzaniem gazu w zimie oraz dużymi przyrostami ciśnienia na cut off. Spadki ciśnienia też stoją pod znakiem zapytania - trzeba sprawdzić, zależy od egzemplarza.

Link to comment
Share on other sites

kurde to lipa trzeba by istalacje przerabiac :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Nie lam sie trzeba sprawdzic jak bedzie, silver powinien dac rade, wtryski benz. Moga sie zapetlac ale pewnie w ok. 6 tys. Takze moze nie byc tak zle.

Link to comment
Share on other sites

Silver ledwie ciągnie 150KM.

Do 180KM to gold oraz zmiana miedzi na fi8 i chyba wtedy wielozawór też trzeba zmienić, bo inaczej będziesz miał znaczne spadki ciśnienia na bucie i czas LPG będzie znacznie się rozjeżdżał z PB przez co zapętlanie murowane.

Edited by Emejcz
Link to comment
Share on other sites

Silver ledwie ciągnie 150KM.

Do 180KM to gold oraz zmiana miedzi na fi8 i chyba wtedy wielozawór też trzeba zmienić, bo inaczej będziesz miał znaczne spadki ciśnienia na bucie i czas LPG będzie znacznie się rozjeżdżał z PB przez co zapętlanie murowane.

To teraz co jest napisane jest sprzeczne z tym co mi odpowiedziano na mojego posta,oczywiscie dotyczy to przewodów i reduktora

....i bądz tu mądry :grin:http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295976-czy-na-przewodach-lpg-6mm-pociagnie-180-km/

Też myślałem o ori komp AJL a tu zapętlanie :facepalm:

Edited by cube75
Link to comment
Share on other sites

osobiscie mam u siebie KME DIEGO G3 i mam 180kucy w 1.8t ANB i daje rady spokojnie wtryski magic od załozenia instalacji mineło ponad 2lata 80tyś i zadnego problemu ani jednej regulacji a jeszcze co do spalania to rewelka

Link to comment
Share on other sites

a jaki masz reduktor kolego?? moze kolo lutego zaryzykuje i wstawie kompa z AJLa. pozniej tylko zmiana map gazowych tak czy samo sie ustawi?

Link to comment
Share on other sites

ja mam KME RED1 i naprawde smigam ale teraz napewno są lepsze i wydajniejsze ale też duzo zalezy od gazownika bo jak nieumie to nawet butle ci zle zamontuje w kole

Link to comment
Share on other sites

aha czyli po wymianie kompa jechac do gazownika zeby ustawil mapy na nowo

Link to comment
Share on other sites

tak niewiem jak robią inni ale ja jezdziłem z gazownikiem po montazu i on ustawiał jakieś mapy podczas jazdy a nie wgrywał gotowe


jeszcze jedno odnosnie tej butli wiem ze ma być tak zamontowana ze przy bucie ma poziom gazu wzrastać a nie brakować go

Link to comment
Share on other sites

tak niewiem jak robią inni ale ja jezdziłem z gazownikiem po montazu i on ustawiał jakieś mapy podczas jazdy a nie wgrywał gotowe

jeszcze jedno odnosnie tej butli wiem ze ma być tak zamontowana ze przy bucie ma poziom gazu wzrastać a nie brakować go

Gotowej nie wgrywają ;) leniwi po prostu robią autokalibrację i resztę mają w d....

Z butlą, krótko mówiąc wielozawór w butli ma być "od strony zderzaka" zamontowany (jak patrzysz pod dekiel w butli), i wtedy przy małej ilości nie będzie przełączał się na PB, ale niestety większość montuje odwrotnie, bo im łatwiej... ? ;)

Link to comment
Share on other sites

Bo nie wiedzą, co się dzieje w butli przy przyspieszaniu... ? ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...