blady2000 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Problem dotyczy podświetlenia wskażnika temp. silnika. Z rana po uruchomieniu auta, przeważnie podświetlenie działa normalnie, następnie przygasa/mruga i całkowicie zanika. A4 jest po II lifcie zegary wyglądają identycznie jak te o nr: 8D0920900K Moje pytanie, to czy ten cyferblat od wskazania temp. jest podświetlany żarówkami czy diodami? Oraz czy można je w jakiś prosty sposób wymienić, gdyż jak widać na drugim zdjęciu wszystko jest zabudowane nie tak jak w starszych modelach A4 gdzie wystarczyło bezpośrednio wykręcić żaróweczki (bodajże 8.4D) Edytowane 16 Grudnia 2014 przez blady2000
szogun0 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Jak toi jest licznik z białym tyłem, to nie zawracaj sobie głowy naprawą. Pada motorola a nie LED-y.
mielarz Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Witam. Podłącze się pod tmat, bo mam podobny problem. Auto to A4 polifcie , licznik Jaeger. Podświetlenie wskaźnika temperatury raz działa, a raz nie działa. Z rana zazwyczaj jest ok, a jak trochę pojerzdrzę to jest różnie, czasami świeci normalnie, a czasami podświetlenie gaśnie i świeci tylko wskazówka. Mam pytanie czy da się to jakoś naprawić? Czytałem trochę o licznikach Jaeger i wiem że są problematyczne. Czasami wariuje mi też wskaźnik paliwa, a latem jak jest ciepło skacze (podczas jazdy ze stałą prędkością) wskazówka od prędkościomierza. Tak się zastanawiam czy to też może być wina licznika.
jacek70 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Można by się pobawić w podanie napięcia na diody z innych które świecą bez zakłóceń ale to jak pisz esz Jager czyli pada procek. Szukaj Vdo w zamienniku.
mielarz Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Tak właśnie myślałem że najlepszym rozwiązaniem będzie wymiana na vdo. Rozumiem że w gre wchodzą tylko liczniki z wersji poliftowych?
mielarz Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 A czy licznik od wersji benzynowej wchodzi w grę? Czy trzeba zmieniać tarcze obrotomierza , czy wystarczy go przekodować i będzie pokazywał obroty tak jak trzeba? Czy liczniki od benzyn mają (nieaktywną) kontrolkę świec żarowych? Jeżeli mam 1/2 fis to czy licznik bez fisa będzie działał prawidłowo?
marcin_franz Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 A czy licznik od wersji benzynowej wchodzi w grę? Czy trzeba zmieniać tarcze obrotomierza , czy wystarczy go przekodować i będzie pokazywał obroty tak jak trzeba? Czy liczniki od benzyn mają (nieaktywną) kontrolkę świec żarowych? Jeżeli mam 1/2 fis to czy licznik bez fisa będzie działał prawidłowo? Musisz kupić 1/2 fisa albo pełny fis. Te bez fisa mają inaczej przewody we wtyczkach. Wersja benzynowa może być, po przekodowaniu wskazówka będzie po prostu pracowała w zakresie do 5000 obrotów.
mielarz Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Poprzeglądałem trochę ogłoszeń i widzę że dostanie VDO z 1/2 fis jest można powiedzieć niemożliwe, a liczniki z pełnym fisem to w większości angliki. Będe powoli szukał i kompletował części bo do pełnego fisa będe musiał miec jeszcze manetkę do kombi i wiązkę z wtyczką. Jak by ktoś miał na zbyciu taki zestw w rozsądnych pieniądzach to ja jestem chętny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się