Amadeo7 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 witajcie mam problem z drzeniem silnika 2.0 blb 16 v po rozgrzaniu nawet malym zaczyna drzec na wolnych obrotach i towarzyszy temu lekka amplituda obrotomieza miedzy 900-1000. Wymienilem pompowtryski na nowe, pompe wtryskowa paliwa, egr i caly czas lipa nie ustaly probmemy! Co to moze byc jaka przyczyna? Pomozcie!
quadral20004 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 dolot czysciles tzn przepustnice,kolektor ssacy. tak samo moze byc wydech zapchany.
SotoM Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 A ustawienie rozrządu ktoś sprawdzał? Ale tak dokładnie blokując wałki rozrządu...
1989irekmrozek Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Wymień sobie złącze elastyczne jest przed katalizatorem
Amadeo7 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2014 No nie czyscilem wydechu ale egr wymieniono, i dwumas, oraz pompowtryski... No moze to cos z rozrzadem albo ewent. Walkami wyrownawczymi ale w razie czego ponoc dobrze da sie usunac te walki wyrownawcze albo silnik wstawic inny Bkd ponoc jest lepszy i mniej awaryjny zgadzacie sie? Aha autko mam juz 3ci rok pd 2012 sierpnia ma maly przebieg udokumentowany 148 tysia
SotoM Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 A rpm na jalowym jakie masz? Fizycznie trzeba spr.rozrząd-walek wydechowy względem ssącego. Jakie masz wartosci w 004? Na te naprawy jeździsz do kogoś kto się specjalizuje w vag czy zwykli mechanicy którzy cię skalpują z kasy? Może nagraj jakiś film i wrzóć na YT...
Amadeo7 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2014 Z autkiem bylem i w autpryzowanych i u innych ale tez majacych swiadectwa jakoci uslug iso...jesli chodzi o obroty na jakowym to sa pomiedzy 900 a 1000 rpm no mysle ze to w normie ale drgania polaczone sa z lekka amplituda w zakresie 50 obrotow drga. Nie omieszkam sprawdzoc tych elemantow rozrzadu. Dzieki
SotoM Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Bo 2u litrówki mają tendencje do niestabilności b.jałowego gdy rpm mają coś około 850rpm i wtedy to ratunkiem jest zwiekszenie rpm na 900.
Ma1477 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 2.0 tdi ma taką cechę nie wadę haha tak ma być. Może jak był nowy to nie telepało ale teraz już będzie.
1989irekmrozek Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Żeby wymienić złącze elastyczne nie trzeba nic czyścić a wiesz co to jest złącze elastyczne
drzewek20 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Podłącze się do tematu. Silnik BLB na zimnym po odpaleniu po ok 1 min. zaczyna czuć drgania silnika czy zimny czy ciepły tak samo. Czasem bujnie że głowe chce urwać ale to rzadko. -rozrząd idealnie na blokady (004 --> -1,5) -egr czysty -przepustnica czysta -2masa w idealnym stanie (skrzynia była zwalana) -pompa oleju 1.9 -oringi nowe -korekta pompek w normie Drgania raczej przypominają jakby wypadał jeden zapłon na którymś garnku. Vag nic nie pokazuje. Pytanie czy może to być wina oleju-opiłki w oleju robią zwarcie na pompkach (instalacji zasilającej)??
okidoki81 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Siema.Mam też silnik blb rozmawiałem z kumplem który pracuje w serwisie audi,potwierdził mi ze mozesz wymienić pompki,wyczyścić cały układ a i tak będą drgania niby ten typ tak ma
drzewek20 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Wiec czemu niektóre 2.0tdi pracują stabilnie a niektóre nie?? to nie jest odpowiedz ze ten typ tak ma, to jest czyste spławianie klienta (Panie ten silnik tak rzuca bo go rzucało i będzie rzucać idź Pan i rzuć się z mostu:). Rozumiem że najlepszym rozwiązaniem byłby wszystko nowe prosto z ASO, najlepiej nówkę a4:)
Wihajster Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Wiec czemu niektóre 2.0tdi pracują stabilnie a niektóre nie?? to nie jest odpowiedz ze ten typ tak ma, to jest czyste spławianie klienta (Panie ten silnik tak rzuca bo go rzucało i będzie rzucać idź Pan i rzuć się z mostu:). Rozumiem że najlepszym rozwiązaniem byłby wszystko nowe prosto z ASO, najlepiej nówkę a4:) ale jak jestes po swapie i masz wywalone wałki to nie powinno nic bujac
piotrsob1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Ten kto wymieniał uszczelniacze na pompkach przyłożył się do roboty? Bo mi to wygląda na problem z nimi
drzewek20 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 osobiście byłem przy zmianie uszczelniaczy. zmienione dwa oringi na wtrysk ,tego dolnego nie ma bo jest uszczelnienie na stożku. Zastanawia mnie jedno bo nie ruszał tej regulacji, popychacz wtrysku. dał pionek nowy i powiedział ze będzie dobrze. może w tym jest problem.
piotrsob1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) Jak można nie wyregulować pompek po ponownym montażu, tym bardziej że wymieniał popychacze Jeżeli zlikwidował luz do zera, lub nawet pompki tłuką o ograniczniki, to mogą być już uszkodzone. Regulacja pompek do sprawdzenia, pod tym właśnie kątem . Tylko lepiej zmień mechanika Edytowane 22 Grudnia 2014 przez piotrsob1
Amadeo7 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2014 Podłącze się do tematu. Silnik BLB na zimnym po odpaleniu po ok 1 min. zaczyna czuć drgania silnika czy zimny czy ciepły tak samo. Czasem bujnie że głowe chce urwać ale to rzadko. -rozrząd idealnie na blokady (004 --> -1,5) -egr czysty -przepustnica czysta -2masa w idealnym stanie (skrzynia była zwalana) -pompa oleju 1.9 -oringi nowe -korekta pompek w normie Drgania raczej przypominają jakby wypadał jeden zapłon na którymś garnku. Vag nic nie pokazuje. Pytanie czy może to być wina oleju-opiłki w oleju robią zwarcie na pompkach (instalacji zasilającej)?? Sluchaj ja mam dokladnie to samo, jesli,chodzi o obiawy a to samo juz zrobilem czyli te rzeczy porobione pompowtryski nowe, dwomasa, egr, pompa paliwa tez i duuupa a Vag nie pokazuje nic....dziwna sprawa ale niektorzy pisza ze to moze jakies walkiwyrownawcze w silniku....czas pokaze ja juz walcze ponad polroku i d*pa.Aaaa panowie pompowtryski robilem w autoryzowanym warsztacie na bank dpbrze robione dwa razy sprawdzali czy czegos nie zwalili....
FUTURUM Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) Podłącze się do tematu. Silnik BLB na zimnym po odpaleniu po ok 1 min. zaczyna czuć drgania silnika czy zimny czy ciepły tak samo. Czasem bujnie że głowe chce urwać ale to rzadko. -rozrząd idealnie na blokady (004 --> -1,5) -egr czysty -przepustnica czysta -2masa w idealnym stanie (skrzynia była zwalana) -pompa oleju 1.9 -oringi nowe -korekta pompek w normie Drgania raczej przypominają jakby wypadał jeden zapłon na którymś garnku. Vag nic nie pokazuje. Pytanie czy może to być wina oleju-opiłki w oleju robią zwarcie na pompkach (instalacji zasilającej)?? Sluchaj ja mam dokladnie to samo, jesli,chodzi o obiawy a to samo juz zrobilem czyli te rzeczy porobione pompowtryski nowe, dwomasa, egr, pompa paliwa tez i duuupa a Vag nie pokazuje nic....dziwna sprawa ale niektorzy pisza ze to moze jakies walkiwyrownawcze w silniku....czas pokaze ja juz walcze ponad polroku i d*pa. Aaaa panowie pompowtryski robilem w autoryzowanym warsztacie na bank dpbrze robione dwa razy sprawdzali czy czegos nie zwalili.... Podłącze się do tematu. Silnik BLB na zimnym po odpaleniu po ok 1 min. zaczyna czuć drgania silnika czy zimny czy ciepły tak samo. Czasem bujnie że głowe chce urwać ale to rzadko. -rozrząd idealnie na blokady (004 --> -1,5) -egr czysty -przepustnica czysta -2masa w idealnym stanie (skrzynia była zwalana) -pompa oleju 1.9 -oringi nowe -korekta pompek w normie Drgania raczej przypominają jakby wypadał jeden zapłon na którymś garnku. Vag nic nie pokazuje. Pytanie czy może to być wina oleju-opiłki w oleju robią zwarcie na pompkach (instalacji zasilającej)?? Sluchaj ja mam dokladnie to samo, jesli,chodzi o obiawy a to samo juz zrobilem czyli te rzeczy porobione pompowtryski nowe, dwomasa, egr, pompa paliwa tez i duuupa a Vag nie pokazuje nic....dziwna sprawa ale niektorzy pisza ze to moze jakies walkiwyrownawcze w silniku....czas pokaze ja juz walcze ponad polroku i d*pa. Aaaa panowie pompowtryski robilem w autoryzowanym warsztacie na bank dpbrze robione dwa razy sprawdzali czy czegos nie zwalili.... Przy wywaleniu wałków balansowych i przejściu na pompkę od 1.9 wynieniony został wał od 1.9? Edytowane 22 Grudnia 2014 przez FUTURUM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się