Świstak. Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Siema. Wczoraj leciałem za B5'tką, też 2.4 i u niego nic a nic pary nie leciało z tłumika a moja paruje nie wiem czemu i na benzie i na gazie... O co tu chodzi? Czemu jemu nie parowało a mi paruje? Ktoś wie jak to wyjaśnić?
Dev Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zdrowy motor to paruje. nic się nie martw
kam2 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 (edytowane) Chyba coś w tym jest pamiętam jeszcze z 10 lat wstecz miałem okazję robić z pewnym mechanikiem z Berlina zawsze powtarzał " jak paruje przy niskiej temp. i jest woda w wydechu - to zdrowy motor !Dziś sam mam objawy jak kolega wyżej i chyba nie ma czym się martwić no chyba ze ubywa płynu. a druga sprawa to recyrkulacja pompa juz nie młoda i wszystko wali w wydech stąd dym. Edytowane 19 Grudnia 2014 przez kam2
Mesiah Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 U mnie w 1.8 to samo. Aż mnie to drażniło. Do pory kiedy przeczytałem ten wątek nie ubywa mi w ogóle płynu a dymi praktycznie do odpalenia i nie ma końca. Nawet dość znacznie bo ciągle widzę chmurę w lusterku wstecznym.
slo Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 u mnie tak samo, w korkach to chmura ciągle w lusterku
Kasparov Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 U mnie po odpaleniu na jałowym z rury para jak bym wodę w silniku gotował + kropelki wody tworzą czarną mokrą plamę za autem. Podczas jazdy zasłona "parowa". Gość, który robił mi rozrząd i drugi, który zakładał lpg jednogłośnie stwierdzili, że motor zdrowy i czysty. Wiec nie taki diabeł straszny jak paruje..... Sent from out of space!
powaguspisz Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Nie ma co się martwić, też tak mam i jest wszystko ok, a inna kwestia że to efekt nie dogrzanego silnika, i krótkie przebiegi. Daj w gar na trasie i nic nie będzie parowało
Babel Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Mi też paruje i kapie z wydechu po odpaleniu. Z czasem, po rozgrzaniu, paruje mniej. Dlaczego tak się dzieje rozumiem, ale nie rozumiem dlaczego jest to oznaka zdrowego silnika. Jak zarżnięty to nie paruje? Może mi to ktoś wyjaśnić?
Mesiah Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 (edytowane) Może chodzi o odpowiednie spalanie mieszanki w poprawnych proporcjach paliwo/powietrze? Edytowane 19 Grudnia 2014 przez Mesiah
Dev Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Co za matoły W procesie spalania mieszanki paliwowo-powietrznej jednym ze składników jest H2O. To co jeszcze chcecie ?
Świstak. Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2014 A no to czyli wszystko w porządeczku, bo non stop mnie to zastanawialo. Dzięki wielkie za informacje.
Babel Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Co za matoły W procesie spalania mieszanki paliwowo-powietrznej jednym ze składników jest H2O. To co jeszcze chcecie ? To chyba wie większość. Ale co ma parowanie do "zdrowego motoru" to nadal nie wyjaśniłeś. A matołów to sobie szukaj w swoim otoczeniu.
Rabbi Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Wygląda na to że jazda na krótkich odcinkach powoduje większe odkładanie wody(pary) w wydechu.Sąsiad jeździ swoim 1.8T na bardzo krótkich odcinkach i przy dynamicznym ruszeniu z rana z wydechów na zakręcie wylewa mu się szklana wody.Natomiast gdy jest po dłuższej trasie zaobserwowaliśmy że przez kilkanaście dni woda się nie wylewa.
Babel Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Po porządnym rozgrzaniu zdąży odparować.
Mesiah Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Volvo 850 t5r po kapitalce motoru i reg turbiny (auto ojca). Motor ideał a zero dymu. Czy zimny czy ciepły. Brak kata
Dev Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Wszystko zalezy od spalania mieszanki paliwowo-powietrznej, oraz wielu innych czynników dlatego też objawy pary wodnej z wydechu mogą różną postać, w ogóle może jej nie być albo może lecieć ciurkiem z rury. do tego dochodzi jeszcze roznica temperatur, cisnienie itd itp ogólnie rzecz ujmując: Termodynamika
mazior Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Mi mechanik powiedział że to odpowiednie spalanie mieszanki, tym bardziej że w v6 są 2 katy.
Woo_chuck Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Lepsza para niż sadza z zarznietego motoru. Mój pozostawia potężna chmurę, aż mi czasem głupio, w szczególności w chłodny poranek. Po wymianie świec i przegazowaniu z rury leciało jak z węża ogrodowego, a na końcówce oryginalnego wydechu z 99r swieci sie jeszcze blacha, zero sadzy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się