Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] Avant 1.8TQ nogaro blue! Quattro/DP/Wydech/FMIC


mebleusz

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego, cały temat czekam na zabawy z k03s i gdzie ona jest, się pytam ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem właśnie, że tarcze coś za małe do zacisków :)

pod ten zderzak to fajnie wchodzi cooler :decayed: gdzie kratki?

Srodkowa kratka wroci na miejsce ale te boczne kratki wywalam i zastapie je plastrem miodu albo jakas siatka. Te kratki co mam sa pod halogeny a halogenow u mnie nie ma

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Przy tym fmic'u nie zmieszczą się boczne kratki z halogenami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod eskowy zderzak mozna bylo to zrobic razem ze spryskami i halogenami tylko trzeba sie troche postarac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod zwykły też wchodzi fmic 180 ze spryskami i halogenami i kratkami. Na fotach chyba mniejszy wygląda na 140.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie bylo moje widzimisie, zeby wywalic kratki z halogenami(halo i tak nie mam).

Co do upgrade'u silnika to mialo byc pieknie i kolorowo a wyszlo po drodze pare rzeczy.

Wpadl nowy set hamulcow 312 na przod, nowe poduszki skrzyni i silnika, pompka centralnego. Do tego wszystkiego polamalem prog w warszawie i musze cos wykombinowac

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie bylo moje widzimisie, zeby wywalic kratki z halogenami(halo i tak nie mam).

Co do upgrade'u silnika to mialo byc pieknie i kolorowo a wyszlo po drodze pare rzeczy.

Wpadl nowy set hamulcow 312 na przod, nowe poduszki skrzyni i silnika, pompka centralnego. Do tego wszystkiego polamalem prog w warszawie i musze cos wykombinowac

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Gdzie kupiłeś ten zestaw FMIC? Namiary mogą być na Priv ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O fmicu napiszę tutaj, to nie żadna tajemnica, zebym pw wysyłał :decayed:

U mnie siedzi rdzeń 460x160x65, średnica wejścia/wyjścia 2,5". Całe orurowanie inox 2,5", do tego potrzebne były 3 kolanka 45stopni 63mm i 1 kolanko redukcyjne 45stopni 63-51mm. Całośc jest zamocowana na poprzeczce między odbojami zderzaka, trochę może to wzmocniło kontrukcję (można walić zderzakiem po ziemi ;) ).

Moja OSOBISTA opinia jest taka, że nie warto przepłacać za silikony z nadrukiem fmi*.** , na allegro możemy znależć identyczne kolanka i łaczniki bez nadruków połowe taniej, to samo jest z intercoolerem. Ale wiadomo, jak ktoś lubi zapłacić więcej i mieć komfort psychiczny to nikt nie broni.

Zaraz wrzucę foto jak siadły 312 pod felgę, niby 16" ma się zmieścić ale mam małe obawy i chyba w przyszłym tygodniu to sprawdzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę, że te zaciski są gabarytowo takie same jak seryjne pod 288 ale nie wiem nie sprawdzałem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

312 pasuje pod 16" :)

Zaciski mam takie jakie miałem przy 288.

:good:

Bo tylko jarzma są inne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam zaciski z 288 na tarczach 312 ale Mateusz ma inne zaciski Panowie, zerknijcie na stronę 9...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, coś tam napisze. Występują kratki ori bez miejsc na halogeny. Możesz iść z kimś śmiało na wymianę bo Twoje bardziej pożądane. Rym nie zamierzony

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj znowu mieliśmy okazje się mijać na Skarbowcow... Ale w ostatniej chwili zauwazylem ze to Ty... zagapilem się na przeswitujacego fmica pod zderzakiem? auto jak zawsze błysk :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Moja OSOBISTA opinia jest taka, że nie warto przepłacać za silikony z nadrukiem fmi*.** , na allegro możemy znależć identyczne kolanka i łaczniki bez nadruków połowe taniej, to samo jest z intercoolerem. Ale wiadomo, jak ktoś lubi zapłacić więcej i mieć komfort psychiczny to nikt nie broni.

Ja tam nie narzekam na silikony i cooler z Fmic.pl

Przy 4 krotnym oplocie wiem że z tym nic się nie może stać, może i te słabsze i tańsze dają radę ale wiadomo jak długo przy większym doładowaniu?

Lepiej kupić raz a porządne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj znowu mieliśmy okazje się mijać na Skarbowcow... Ale w ostatniej chwili zauwazylem ze to Ty... zagapilem się na przeswitujacego fmica pod zderzakiem auto jak zawsze błysk :hi:

No do błysku to szczerze powiedziawszy daleko, dawno nie myłem samochodu ręcznie, tylko na bezdotykach :P ja sie zagapiłem na ramki a4-klub, chyba sam muszę sobie takie sprawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się wtrące, czyli tarcza z 312 podejdzie pod zacisk z 288? Mam 2000r 1.9 ajm i 288 i musze zmienic tarcze i az przeszlo mi przez mysl zeby w takim razie 312 ladowac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się wtrące, czyli tarcza z 312 podejdzie pod zacisk z 288? Mam 2000r 1.9 ajm i 288 i musze zmienic tarcze i az przeszlo mi przez mysl zeby w takim razie 312 ladowac :D

No pewnie ze wejdzie, tylko jarzma 451 musisz pakowac :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...