jawor369 0 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Kolego, cały temat czekam na zabawy z k03s i gdzie ona jest, się pytam ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemin 0 Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Widziałem właśnie, że tarcze coś za małe do zacisków pod ten zderzak to fajnie wchodzi cooler gdzie kratki? Srodkowa kratka wroci na miejsce ale te boczne kratki wywalam i zastapie je plastrem miodu albo jakas siatka. Te kratki co mam sa pod halogeny a halogenow u mnie nie ma Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Przy tym fmic'u nie zmieszczą się boczne kratki z halogenami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachyr 1 Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Pod eskowy zderzak mozna bylo to zrobic razem ze spryskami i halogenami tylko trzeba sie troche postarac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Pod zwykły też wchodzi fmic 180 ze spryskami i halogenami i kratkami. Na fotach chyba mniejszy wygląda na 140. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mebleusz 0 Opublikowano 27 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Takie bylo moje widzimisie, zeby wywalic kratki z halogenami(halo i tak nie mam). Co do upgrade'u silnika to mialo byc pieknie i kolorowo a wyszlo po drodze pare rzeczy. Wpadl nowy set hamulcow 312 na przod, nowe poduszki skrzyni i silnika, pompka centralnego. Do tego wszystkiego polamalem prog w warszawie i musze cos wykombinowac Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemin 0 Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Takie bylo moje widzimisie, zeby wywalic kratki z halogenami(halo i tak nie mam). Co do upgrade'u silnika to mialo byc pieknie i kolorowo a wyszlo po drodze pare rzeczy. Wpadl nowy set hamulcow 312 na przod, nowe poduszki skrzyni i silnika, pompka centralnego. Do tego wszystkiego polamalem prog w warszawie i musze cos wykombinowac Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Gdzie kupiłeś ten zestaw FMIC? Namiary mogą być na Priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mebleusz 0 Opublikowano 27 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 poszło pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol24 9 Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 pokaż jak siadły zaciski na 312. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawor369 0 Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Również co do fmica, proszę na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mebleusz 0 Opublikowano 28 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 O fmicu napiszę tutaj, to nie żadna tajemnica, zebym pw wysyłał U mnie siedzi rdzeń 460x160x65, średnica wejścia/wyjścia 2,5". Całe orurowanie inox 2,5", do tego potrzebne były 3 kolanka 45stopni 63mm i 1 kolanko redukcyjne 45stopni 63-51mm. Całośc jest zamocowana na poprzeczce między odbojami zderzaka, trochę może to wzmocniło kontrukcję (można walić zderzakiem po ziemi ). Moja OSOBISTA opinia jest taka, że nie warto przepłacać za silikony z nadrukiem fmi*.** , na allegro możemy znależć identyczne kolanka i łaczniki bez nadruków połowe taniej, to samo jest z intercoolerem. Ale wiadomo, jak ktoś lubi zapłacić więcej i mieć komfort psychiczny to nikt nie broni. Zaraz wrzucę foto jak siadły 312 pod felgę, niby 16" ma się zmieścić ale mam małe obawy i chyba w przyszłym tygodniu to sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol24 9 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Nie sądzę, że te zaciski są gabarytowo takie same jak seryjne pod 288 ale nie wiem nie sprawdzałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kujawaPGN 0 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 312 pasuje pod 16" Zaciski mam takie jakie miałem przy 288. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 312 pasuje pod 16" Zaciski mam takie jakie miałem przy 288. Bo tylko jarzma są inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol24 9 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Też mam zaciski z 288 na tarczach 312 ale Mateusz ma inne zaciski Panowie, zerknijcie na stronę 9... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 (edytowane) Siema, coś tam napisze. Występują kratki ori bez miejsc na halogeny. Możesz iść z kimś śmiało na wymianę bo Twoje bardziej pożądane. Rym nie zamierzony Edytowane 29 Lipca 2016 przez ganjaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek 4 Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Dzisiaj znowu mieliśmy okazje się mijać na Skarbowcow... Ale w ostatniej chwili zauwazylem ze to Ty... zagapilem się na przeswitujacego fmica pod zderzakiem? auto jak zawsze błysk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Moja OSOBISTA opinia jest taka, że nie warto przepłacać za silikony z nadrukiem fmi*.** , na allegro możemy znależć identyczne kolanka i łaczniki bez nadruków połowe taniej, to samo jest z intercoolerem. Ale wiadomo, jak ktoś lubi zapłacić więcej i mieć komfort psychiczny to nikt nie broni. Ja tam nie narzekam na silikony i cooler z Fmic.pl Przy 4 krotnym oplocie wiem że z tym nic się nie może stać, może i te słabsze i tańsze dają radę ale wiadomo jak długo przy większym doładowaniu? Lepiej kupić raz a porządne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mebleusz 0 Opublikowano 7 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Dzisiaj znowu mieliśmy okazje się mijać na Skarbowcow... Ale w ostatniej chwili zauwazylem ze to Ty... zagapilem się na przeswitujacego fmica pod zderzakiem auto jak zawsze błysk No do błysku to szczerze powiedziawszy daleko, dawno nie myłem samochodu ręcznie, tylko na bezdotykach ja sie zagapiłem na ramki a4-klub, chyba sam muszę sobie takie sprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enczu 7 Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Tak się wtrące, czyli tarcza z 312 podejdzie pod zacisk z 288? Mam 2000r 1.9 ajm i 288 i musze zmienic tarcze i az przeszlo mi przez mysl zeby w takim razie 312 ladowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mebleusz 0 Opublikowano 7 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Tak się wtrące, czyli tarcza z 312 podejdzie pod zacisk z 288? Mam 2000r 1.9 ajm i 288 i musze zmienic tarcze i az przeszlo mi przez mysl zeby w takim razie 312 ladowac No pewnie ze wejdzie, tylko jarzma 451 musisz pakowac Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się