Mesiah Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Mam problemy z pracą mojego ADR'a. Lubi sobie poszarpać , obroty falują w całym zakresie itp. Wydaje mi się , że mam głośną pompę paliwa. Słychać ją cały czas. Nie wyje i wydaje normalny dźwięk pracy ale jest głośna. Niezależnie czy jadę na rezerwie czy mam pół baku głośność jest bez zmian. Jak ją poprawnie zdiagnozować? Nie chce wymieniać jej na pałę. Ewentualnie może polecicie jakiś zamiennik który nie padnie po roku czy dwóch? Ori używki raczej nie chce.
Fenrir Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 A mocy mu nie brakuje? Gdyby to była pompa to przy mocnym przyspieszaniu na wysokich obrotach silnik by nie domagał, jeśli tak się nie dzieje to obstawiał bym coś innego. Dopóki pompa chodzi to jej nie wymieniaj bo może to w ogóle nie jej wina
majkel_majki Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Zmierz ciśnienie na listwie paliwowej, powinno być nie mniej niż 3-3,5 bar.
Mesiah Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autu nie brakuje mocy. Od 3 tyś ciągnie ładnie jak na ADR;a (zdrowy motor). Obstawiam jeszcze przepustnicę. Wygląda jak nowa ale może potencjometr jest już wytarty. Będę musiał zmierzyć ciśnienie. W którym miejscu się wpiąć? No i fakt tego hałasu. Dla mnie ta pompa jest po prostu głośna. Tak nie było. Słychać nawet jak zwalnia po włączeniu podgrzewania tylnej szyby.
Dev Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Musisz zrobic trojnik pomiedzy listwą a gietkim przewodem. wydajnosc pompy tez warto sprawdzić ale to sporo babrania.
Mesiah Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2014 (edytowane) Bańka 5l w 2-3 min to jej wydajność Zrobiłem zware na przekaźniku i spuszczałem trochę paliwa , na oko dawała ładnie. Wtryski też ładnie i równomiernie rozpylają bo sprawdzałem. Czyli sprawdzać na przewodzie doprowadzającym nie na powrocie? Edytowane 20 Grudnia 2014 przez Mesiah
Dev Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Cisnienie zawsze sprawdzasz przed listwa. szkoda ze nie ma na niej odpowietrznika bo sprawa byłaby prostsza
Mesiah Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2014 Niestety ale zrobię sobie fajny trójnik i przyda się nie raz.
pawełrśl Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Ja też miałem problemy z obrotami.Wyczyściłem i zaadoptowałem przepustnice i pomogło.Wymieniłem też odmę bo była tak rozwalona że masakra i po odmie też wydaje mi się że jest poprawa w kulturze pracy.Pompy paliwa u mnie nie słyszę. Ps. Pisałem do Ciebie w sprawie licznika p.w ale nie wiem czy doszło,nie umiem napisać posta w temacie z licznikiem bo pisze że temat zablokowany.Czy masz jeszcze ten budzik ??
Oral Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Przeczyść specjalnym sprejem przepływomierz. W moim szarpał i falował obrotami - myślałem że pompa zdycha ale czyszczenie przepływki uratowało sytuację ( o ile u Ciebie ona żyje ).
Mesiah Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) Ja też miałem problemy z obrotami.Wyczyściłem i zaadoptowałem przepustnice i pomogło.Wymieniłem też odmę bo była tak rozwalona że masakra i po odmie też wydaje mi się że jest poprawa w kulturze pracy.Pompy paliwa u mnie nie słyszę. Ps. Pisałem do Ciebie w sprawie licznika p.w ale nie wiem czy doszło,nie umiem napisać posta w temacie z licznikiem bo pisze że temat zablokowany.Czy masz jeszcze ten budzik ?? Jest ok priv doszedł. Już Ci odpisałem. Licznik aktualny. Przepustnica nie wymagała czyszczenia bo była jak nowa. Adaptacji kompem nie robiłem. Odma nowa ktoś musiał ją wcześniej wymieniać. Przeczyść specjalnym sprejem przepływomierz. W moim szarpał i falował obrotami - myślałem że pompa zdycha ale czyszczenie przepływki uratowało sytuację ( o ile u Ciebie ona żyje ). Przepływka niby pokazuje dobry przepływ bo coś ok 3.8 na biegu jałowym i ok 100 przy odcięciu na 3 biegu. Edytowane 30 Grudnia 2014 przez Mesiah
Oral Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) Podłącz miernik napięcia pod aku. z powrotu paliwa tam przy silniku poprowadź wężyk do jakiegoś zbiorniczka, wyciągnij przekaźnik pompy paliwa i wewnątrz do nogi 30 podaj + z akumulatora albo tam poszukaj które dwa wtyki zewrzeć żeby pompa pracowała . pomiar trwa 15 sekund ( 15 sekund uruchamiasz pompę i sprawdzasz napięcie podczas pomiaru - wybacz kolor ale ciężko to opisać ), odmierz dokładnie ile paliwa wypompowała najlepiej w mililitrach (Strzykawką przelej czy coś ) a ja Ci powiem czy dobrą ma wydajność. Najfantastyczniej jest robić pomiar na powrocie w komorze silnika a później pomiar przed filtrem paliwa .P.S. po sylwku mogę zrobić tutorial jak to się robi dokładnie . Edytowane 30 Grudnia 2014 przez Oral
Mesiah Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zrobić tutka możesz przyda sie każdemu. Jak wypompowac paliwo wiem. Sprawdzę ile wydmucha w te 15s. Weług Was spadek obrotów pompki przy właczeniu czegoś o dużym poborze prądu to normalka?
Oral Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Nie powinno być dużej różnicy alternator powinien dać więcej mocy przy większym obciążeniu.P.S. jak znajdę chwile czasu to zrobię Tutka . Teraz nie ma mnie w domu jestem na awarii elektrowni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się