kowal161 Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 tak jak w temacie silnik benzynowy 1.8 T i mam z nim problemy dusi mi sie w granicach 3-3,5 tys obrotow.czego i gdzie szukac??
Norbi2 Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 przyczyna duszenia się silnika jak sie dziś dowiedziałem jest zapchana przepustnica a raczej zespół elementów z ktorych się składa silnik nie dostaje odpowiedniej dawki powietrza ale ile w tym prawdy mam ten sam problem i naprawiam auto w poniedziałek postaram się dać znać jak zrobią o ile zrobią
kowal161 Opublikowano 30 Września 2008 Autor Opublikowano 30 Września 2008 to miejmy nadzieje ze bede szybszy ja na czwartek umowiony
xandmar Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 sprawdź najpierw Vagiem i napisz czy wyszły błędy
kowal161 Opublikowano 1 Października 2008 Autor Opublikowano 1 Października 2008 wczesniej było aprawdzane na kompie i nic nie wychodziło rzadne błedy.ale we czwartek jestem umowiony do dobrego szpeca ktory powinien mi cos powiedziec
Dev Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 trzeba zobaczyć czy WG sie nie zacina najlepiej bedzie podłączyć manometr i zobaczyć co dzieje sie z doładowaniem podczas jazdy
nex Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 trzeba zobaczyć czy WG sie nie zacina najlepiej bedzie podłączyć manometr i zobaczyć co dzieje sie z doładowaniem podczas jazdy swiete slowa
kowal161 Opublikowano 2 Października 2008 Autor Opublikowano 2 Października 2008 nie wiem dzisiaj komputer nic nie wykazał
nex Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 kowal161 zastosuj sie wpierw do czesci tego co ponizej w linku, tzn wez podepnij manometr i jedz sie przejedz zobaczysz jakie doladowanie w danym momencie. Tu masz mala podpowiedz jak to zrobic http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_wyciagniecie_turbiny_oraz_ustawienie_sztangi_wastegate_18_t-t47279.0.html
pawelc Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Może przepływomierz siada .. A dla sterownika są wartości w normie, i VAG nie wykrywa błedu ..
nex Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Może przepływomierz siada .. A dla sterownika są wartości w normie, i VAG nie wykrywa błedu .. a po co takie gdybanie? bedzie wiedzial wiecej jak zastosuje sie do wskazowek
kowal161 Opublikowano 3 Października 2008 Autor Opublikowano 3 Października 2008 Może przepływomierz siada .. A dla sterownika są wartości w normie, i VAG nie wykrywa błedu .. tak dokladnie na vagu nic nie wychodzi[br]Dopisany: 02 Październik 2008, 21:50_________________________________________________jaka jest cena przepustnicy??[br]Dopisany: 03 Październik 2008, 13:37_________________________________________________dzisiaj audiczka jakby sie przelamywala rzadko kiedy sie przycinala,gdy sie przyciea popuszczaem gazu i po delikatnym dodawaniu przyspieszaa nasdal
nex Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 kowal161 czy Ty jestes nierozumny?
kowal161 Opublikowano 8 Października 2008 Autor Opublikowano 8 Października 2008 samochod u mechanika stoi.wymieniaja mi czujnik od temperatury bo zle wskazywał.a na VAG-u nic nie wykazało oprocz tego własnie czujnika.wiec im kazałem zajrzec moze trzeba przepustnice przeczyscic,moze tez od kata.bede do nich dzwonił o 17;00,i powiedza mi cos wiecej,ze zmienionym czujnikiem.Tak a propo czy o0n mogłby miec jakis wpływ na te duszenie??[br]Dopisany: 07 Październik 2008, 13:43_________________________________________________ok autko zdjagnozowane.było podpinane do VAG-a podczas jazdy i wyszło ze mam walnieta przepustnice.I teraz pytanie gdzie i za jaka cene dostane taka czesc???prosze o szybka odpowiedz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się