Caporeira Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Witam, chciałem dziś sprawdzić czy mam wystarczająco dużo płynu w układzie hamulcowym. Ruszałem tym zbiorniczkiem ale nie zauważyłem aby coś się tam ruszała (jakaś ciecz). Może Wy mi powiecie czy coś widać na tych zdjęciach oraz czy poziom płynu hamulcowego jest w normie ? https://www.dropbox.com/sh/tkg3jmscc7sfk5r/AADfPjuMH32zp_O2pnFgzuQIa?dl=0 1
enrike2 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 A powiedz jakby byli powyżej Max byłby jakiś problem? ?
darkle Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 U mnie jak było w pobliżu max ale jeszcze poniżej to płyn wywalało przez korek. Zanim zauważyłem to po jednym dniu zeżarło lakier na serwie i w podszybiu pod serwem
Enduro Grybów Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Nie powinno się tak stac. Nawet gdyby bylo ciut więcej niż max.
enrike2 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 to dlatego mialem plyn kolo zbiorniczka mi chyba tez wywalilo teraz borykam sie z czujnikiem g201 od ciśnienia
Dev Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Bo wciskales tłoczki bez odkreconego odpowietrznika
enrike2 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 jakie tłoczki?? skoro odpowietrzalem układ po zalaniu płynem to musialem odkrecic odpowetrznik wiec jak?
siwytychy Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 DEVowi chodzi że jak klocki były wymieniane to były tłoczki wciskane bez odkręconych odpowietrzników dlatego płyn się polał z nadmiaru
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się