xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 witam dzisiaj podczas powrotu z uniejowa do łodzi podczas jazdy zapaliła mi się lampka ABS i czerwony wykrzyknik na fisie nie myśląc długo zatrzymałem auto i sprawdziłem płyn hamulcowy czy jest był ok czy pod autem koło każdego koła czy nie wisi żaden przewód ale wszystko jest jak najbardziej w porządku wiec ruszyłem w drogę dalej lecz nie pędząc jakoś bo jak zrobiłem próbę to nie załączał się ABS tylko przy gwałtownym hamowaniu koła stały w miejscu.Po dojechaniu do domu podłączyłem vag-a i pokazało mi błąd 00287 i z tego co zrozumiałem czytajac po angielsku to że coś w tylnym prawym kole czy mógł by mnie ktoś naprowadzić co w takim wypadku najlepiej sprawdzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Szukaj w tylnym prawym kole świruje Ci czujnik ABS u który ma oznaczenie G44. Sprawdź go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Możliwe że przewód od czujnika jest uszkodzony i zwiera do masy ,lub sam czujnik padł ewentualnie przestawił się i jest za daleko od koronki.Sprawdź ustawienie czujnika ma być 0,6-0,8mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 ok sprawdzę a powiedzcie czy tak ma być że jak jest ten błąd to że na innych kołach też abs nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Tak niestety jest .Jedno koło pada i abs niema. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 byłem sprawdzić i po zdjęciu koła nie widziałem jakiego kolwiek uszkodzenia okablowania czujnika tylko zauważyłem że czujnik jest lekko wysunięty więc go dobiłem i błąd zgasł ale po zakręceniu tarczą ponownie go wypycha i wyjąłem go całkowicie i na koronce widać w jednym miejscu wytarte jak i na czubku czujnika wytarte czyli teraz pewnie czeka mnie wymiana tej koronki. wieczorkiem mam zamiar iść do garażu i zdjąć tarczę tylko muszę coś wykombinować bo śruby od piast nie chcą puścić macie może jakieś dobre patenty już próbowałem je opukać trochę oraz psikałem wd 40 już wszystko ogarnąłem jednak okazało się jak kolega jacek przewidywał że koronka i tak też tyło u mnie tylko że nie wiem jakim cudem ta koronka się lekko zsunęła i dlatego czujnik wypychał i wariował ale koronke zamontowałem tak jak powinno być i oczyściłem i zamontowałem czujnik ale musiałem go później lekko wysunąć bo z początku dobiłem go do końca i łapał abs za wcześnie nawet jak sie dojeżdżało do świateł lekko hamując. Dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się