Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wymniana uszczelki pod miską . Opinie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam zamiar wymienić uszczelkę pod miską olejową z powodu cieknącego za stamtąd oleju . Juk kupiłem nawet uszczelka ale przed wymianą chciałem zasięgnąć opinii innych użytkowników . Więc proszę o uwagi co do tej operacji , piszcie co i jak to najlepiej zrobić . Dziękuje z góry :hi:

Opublikowano

Przyłączam się także do tego pytania u mnie z tego miejsca leciutko kapie olej. Po sprowadzeniu autka nie wiedziałem jaki był olej, dla bezpieczeństwa wlałem półsyntetyk MOBIL. Czy może być to wina zmiany oleju. Czy zmiana na mineralny coś pomoże. Proszę o odpowiedź. :(

Opublikowano

witam uszczelke nie tak latwo wymienic bo musisz podniesc silnik do gory zeby dostac sie do miski wiec troszke zabawy jest a co do samej wymiany jak juz odkrecisz wyczysc miske i silnik i posmaruj uszczelke silikonem tylko za mocno nie dokrecaj zebys nie zerwal gwintu.

Czy zmiana na mineralny coś pomoże. Proszę o odpowiedź.
nie mieszaj tak olei bo bedzie lipa zmiana nic Ci nie pomoze wymien uszczelka sama uszczelka to koszt okolo 30zl a wymiana u mechaniora od 80 do 130zl
Opublikowano

Ja też tak zrobiłem wlałem Mobil 10W40 i zaczęły pojawiać sie wycieki

Opublikowano

witam uszczelke nie tak latwo wymienic bo musisz podniesc silnik do gory zeby dostac sie do miski wiec troszke zabawy jest a co do samej wymiany jak juz odkrecisz wyczysc miske i silnik i posmaruj uszczelke silikonem tylko za mocno nie dokrecaj zebys nie zerwal gwintu.

Czy zmiana na mineralny coś pomoże. Proszę o odpowiedź.
nie mieszaj tak olei bo bedzie lipa zmiana nic Ci nie pomoze wymien uszczelka sama uszczelka to koszt okolo 30zl a wymiana u mechaniora od 80 do 130zl

ja bym nie dawał silikonu nie jest tam wcale potrzebny w fabryce nie składają na silikonie tylko porządnie wyczyść obie płaszczyzny :cool1:

Opublikowano

Kup aceton nie jest drogi i dobrze odtłuść powierzchnie w misce i na bloku natomiast uszczelkę polecam oryginalna.

Opublikowano
ja bym nie dawał silikonu nie jest tam wcale potrzebny w fabryce nie składają na silikonie tylko porządnie wyczyść obie płaszczyzny
tak to jest prawda w fabryce nie daja ale wez pod uwage ze kazdy material po jakims czasie sie odksztalca i uszcelka moze w niekturych miejscach za dobrze nie dociskac a niewielka ilosc silikonu nie zaszkodzi a moze pomoze ale kazdy robi jak chce ja dalem na wszelki wypadek i jest :good:
Kup aceton nie jest drogi i dobrze odtłuść powierzchnie w misce i na bloku natomiast uszczelkę polecam oryginalna.
wystarczy bezyna ekstrakcyjna :naughty:
Opublikowano

a tak na marginesie nie każdy wie ale uszczelkę miski dokręca się od środka na zewnątrz wtedy najlepiej siada do tego po zdjęciu miski trzeba sprawdzić czy jest prosta najlepiej na jakiejś prostej płaskiej powierzchni, oczywiście śruby dokręcamy odpowiednim momentem a nie na siłę aż uszczelka się odkształci i wyjdzie bokiem :tongue4: o oczyszczeniu nie wspominam bo koledzy już o tym pisali :decayed: po takiej wymianie masz pewność że wszystko jest zrobione na cacy :cool1:

Opublikowano

nie daje sie silikonu na uszczelke miski oleju :wink4:

Opublikowano

witam uszczelke nie tak latwo wymienic bo musisz podniesc silnik do gory zeby dostac sie do miski

Mi sie wydaje ze nie trzeba podnosic silnika wystarczy usunac stabilizator

Opublikowano

w sobote zabieram sie za wymiane uszcelki misy olejowej,

nie daje sie silikonu na uszczelke miski oleju
z tym sie nie zgodze niewielka ilosc nie zaszkodzi a moze pomuc jak bede mial czas to porobie fotostory z wymiany krok po kroku i wrzuce na forum moze sie komus przyda :naughty:
Opublikowano

nie wiem jak stare silniki ale te nowe sklada sie tylko i wylacznie na silikon - wiem bo pracuje w fabryce silnikow vw

Opublikowano

Jesli chodzi o wymiane miski to nie wiem jak sprawa wyglada przy dieslu, ale wymieniałem przy 1,8 T 1998r jest sporo zabawy musisz odkręcić silnik z poduszek i podnieś lewarkiem lewą strone silnika (wygodniej jak jest bloczek) miedzy skrzynią a silnikie sa bardzo głeboko schowane 2 śrubki na klucz 10 jakas latareczka kluczyk z przedłużka i magnesem bo śruba może wpaść do sprzęgła i do dzieła

:hi:

Opublikowano

witam wimienilem usczelke ale niestety aparat zaszfankowal :thumbdown: a co do samej wymiany okazalo sie duzo zabawy poluzowalem belke zawieszenia ale ro bylo za malo musialem wykrecic sprerzarke klimy i no nie chiala wyjsc samego rozkrecania bylo okolo 4 h :wallbash: ale dalem rade jesli macie jakies pytania to piszcie :good:

Opublikowano

Pierwsze co to sprawdź czy śroby są dokręcone i jak coś to dokręć miskę. Zobacz czy cieknie całym obwodem czy też punktowo. Jak coś to spróbuj przysilikonować. Oczywiście olej to olej, penetrator z niego jest nie kiepski :disgust:

Opublikowano

witam, ja tez zamierzam wymieniac uszczelke. jak mozesz to opisz dokladnie jak to robiles. trzeba podnosic silnik, czy mozna inaczej?? napisz co jeszcze trzeba odkrecic. z gory dzieki, pozdrawiam[br]Dopisany: 25 Luty 2009, 22:13_________________________________________________mozesz dokladniej opisac wymiane?? co jeszcze trzeba odkrecac??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...