Wielgi29 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Po utracie przyczepności podczasz hamowania lub ostrym ruszeniu, lub na zakrecie wyłącza sie ABS ESP oraz zaczyna Mrugać kontrolka hamulca , na głównym ekranie równierz świeci się kontrolka chamulca BREMSE. Posiadam quattro . Po wyłaczeniu silnika wszystko wraca do normy, czy ktoś może miał taki przypadek, 1.8T quattro.
visabita4 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Ja nie mam quattro ale mam identycznie od tygodnia i też chętnie się dowiem bo jak się to załączy przy poderwaniu kuł strzela mi pedał hamulca i zaczyna lekko sam hamować :/ i też mi mruga to samo co tobie Edytowane 29 Grudnia 2014 przez visabita4
visabita4 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Spróbuje dzis pojedzić z laptopem podłączonym pod VAG i jak sie załączy zobaczymy co za błedy wyskoczą jeszcze pod vag nie podłączyłem ale przyjechałem pod dom z pracy silnik załączony i nacisnołem pedał hamulca z 3 razy mocno i d*pa hamulec twardy i trzyma dopiero jak zgasze po 2 min puszcza i jest ok czego to wina czy to powiązane z czymś tym ??
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Serwo, vacumpompa, szczelnosc tutaj szukaj przyczyny
needspoon Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Po utracie przyczepności podczasz hamowania lub ostrym ruszeniu, lub na zakrecie wyłącza sie ABS ESP oraz zaczyna Mrugać kontrolka hamulca , na głównym ekranie równierz świeci się kontrolka chamulca BREMSE. Posiadam quattro . Po wyłaczeniu silnika wszystko wraca do normy, czy ktoś może miał taki przypadek, 1.8T quattro. Posiadam Quattro w TDI i u mnie wlasciwie identyczne objawy z ktorymi sie borykam. A mianowice przy ostrym ruszeniu czyli zerwaniu przyczepnosci kol kiedy pracuje uklad abs asr esp i miga kontrolka trakcja czy to na wprost czy w luku to po skonczeniu pracy ukladu wywala blad wylacza abs esp i mruga kontrolka bremse i tak samo przy wpadnieciu w poslizg bokiem Blad to 01200 ABS Valves Supply Voltage 35-10 Intermittent . Czy ktos moze mial taki problem i wie co sprawdzic? bo ja juz nie mam pomyslu?
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 masz jakis problem ze stykami albo z kablami zdejmij wtyczke od bloku ABS i zobacz czy wszystko jest czyste obejrzyj tez wiazkę która idzie od tej wtyczki
needspoon Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 masz jakis problem ze stykami albo z kablami no to to wiem, problem z lokalizacja zdejmij wtyczke od bloku ABS i zobacz czy wszystko jest czyste wtyczka byla wielokrotnie wyciagana,(zmieniany sterownik abs) sprawdzalem piny wydaja mi sie dobrze zagiete, kostka psiknieta kontaktem obejrzyj tez wiazkę która idzie od tej wtyczki no wlasnie tutaj nie wiem dokladnie co sprawdzic.. moze byc gdzies masa slaba?? wymienialem tez puszke od sterownika kompa bo byla nieszczelna i byla tam wilgoc ale tam zostalo ogarniete przeczyszczone polaczenia
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 idz po wiązce o zobacz czy jest gdzies przetarta ostatnio u siebie tez szukałem bo miałem ten sam błąd dwa kable były przetarte przy lewej nodze kierowcy na slupku zdjałem plastiki i wykladzine podłogową, zaizolowałem kable i spokój wiem ze to głupiego robota ale innej mozliwosci nie ma
winner07 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 mam ten sam problem posiadam quattro i też wyłącza mi sie esp i abs, niekiedy po 15km sie wyłacza a niekiedy po zapaleniu silnika
Marcin850527 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Błędy są ? Senseju poradzisz coś tutaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/238884-falowanie-obrotow/page-14
Mateuszek3212 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Po utracie przyczepności podczasz hamowania lub ostrym ruszeniu, lub na zakrecie wyłącza sie ABS ESP oraz zaczyna Mrugać kontrolka hamulca , na głównym ekranie równierz świeci się kontrolka chamulca BREMSE. Posiadam quattro . Po wyłaczeniu silnika wszystko wraca do normy, czy ktoś może miał taki przypadek, 1.8T quattro. Ja miałem podobny przypadek i wystarczyło dolać płynu hamulcowego. Na zakrętach na na fisie zapalał się bremse i trzykrotnie migał. Po kilku dniach po każdym włączeniu zapalał się i swiecił cały czas.
Wielgi29 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2015 Witam .Jutro jak przyjdzie mi kabel podepne pod VAG COM 409.1 i zobacze jakie bledy pokaze oraz sprawdze kable od ABR jak radzi DAV.. WSZYSTKO OPISZE, dodam równeż iż posiadam A3 1.9TDI , i żonie też od paru dni nie działa ABS. cały czas swieci kontrolka, spr. i opisze .
wsciekly692 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 u mnie jest takie cus 00301 ABS Return Flow Pump (V39) 2700 Implausible Signal plyn jest prawie pod max. aku ok, klocki tarcze w wymienione, bezpieczniki sprawdzone, kostka od abs spryskana kontaktem objawy to wyświetla abs, esp miga ręczny i na fisie mega pikselowy brakes w różnych warunkach: 1. wyskakuje ww. choinka po ruszeniu przy jakiś 15km/h 2. po zahamowaniu ostrym abs przez chwilę dziala i choinka 3. w poniedziałek nowosc! wsio ok z rana wyjeżdżam na główną drogę i przy 110km/h miga esp i hamuje auto przes 3 s i znowu choinka wtf? co poradzicie?
needspoon Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 idz po wiązce o zobacz czy jest gdzies przetarta ostatnio u siebie tez szukałem bo miałem ten sam błąd dwa kable były przetarte przy lewej nodze kierowcy na slupku zdjałem plastiki i wykladzine podłogową, zaizolowałem kable i spokój wiem ze to głupiego robota ale innej mozliwosci nie ma Dev a czy miales takie objawy jak ja na ponizszym filmiku??? Dodam ze czasem za 1 razem po wlaczeniu sie esp tak sie stanie.... i blad 01200 http://youtu.be/_-yi9zbyAfI
Wielgi29 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 idz po wiązce o zobacz czy jest gdzies przetarta ostatnio u siebie tez szukałem bo miałem ten sam błąd dwa kable były przetarte przy lewej nodze kierowcy na slupku zdjałem plastiki i wykladzine podłogową, zaizolowałem kable i spokój wiem ze to głupiego robota ale innej mozliwosci nie ma Dev a czy miales takie objawy jak ja na ponizszym filmiku??? Dodam ze czasem za 1 razem po wlaczeniu sie esp tak sie stanie.... i blad 01200 http://youtu.be/_-yi9zbyAfI Ja również identyczna CHOINKE MAM też jak skrencam i traci przyczepność. .Juz zrobiłem SKAN VCDS LITE 1.2 . WYSKOCZYŁ bład 1200- ZASILANIE elektro zawarów ABS . ZASILANIE ZAWORÓW ABS.lukne jutro na przewody oraz przekaźnik ABS. stan płynu hamulcowego wnormie. dam znac. Przy okazji wyskoczył mi Błą 16686-wykryto przerwe zapłonu cylinder 2, oraz cylinder 1 -zwarcie z masą, szarpie mi furą i odłąncza LPG jeżdze na bęzynie od paru dni . czy to moogą być przetarte przewody te co ida do cewek 1,2,??? miał ktoś takie cuda ??
needspoon Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) U mnie nie zaleznie czy skrecam czy jade prosto,roznie jest i nawet jak jest wylaczone esp guzikiem potrafi szafa sie zaswiecic W zimie nie da sie jezdzic, a przekazniki powymieniane, sterownik ABS byl wymieniany na inne aby wykluczyc zimne luty Wielgi29 Czy cos w twoim problemie sie wyjasnilo?? Dzialales cos?? Edytowane 28 Stycznia 2015 przez needspoon
Wielgi29 Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 nic dalej choinka vAG POKAZUJE: BŁAD:65535 USZKODZONY MODUŁ STERUJĄCY po skasowaniu INNYM RAZEM BŁAD :1200 NAPIĘCIE ZASILAJACE ZAWUR ABS -brak sprzetu nie zwiazane ze sprzetem -BŁAD SPORADYCZN innym razem BŁĄD : 18256 - ODCZYTAJ PAMIĘC BŁADÓW SILNIKA /BRAK OSPRZĘTU NIE ZWIAZANY ZE SPRZETEM juz nie wiem CO ROBIĆ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się