voytek_dbo Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 witam mam problem z nawiewem na przednia szynbe ( reszta jest ok ) ,problem pojawil sie kilka dni temu prosze o porady co by trzeba bylo zrobic aby to naprawic lub wymienic pozdrawiam
quadral20004 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 przedewszystkim climatronic czy zwykly?
voytek_dbo Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 klimatronic , problem wystepuje od kilku dni nie działa tylko nawiew na przednia szybę reszta jest ok ,nie bylo wczesniej zadnych problemow z nawiewami ! poszperalem troszke o tym problemie na forach , ale nie znalazłem przydatnych informacji tylko tyle , żeby odkręcić schowek pasażera i sprawdzić śilniczki ...? ,tylko nie napisali jakie to są, i gdzie dokladnie się znajduja ? itp klimatronik działa bezproblemowo ,klima nabita ,szczelna ,nie pojawia sie zadna woda w aucie ,czyli temat wilgoci odpada posiadam vaga autophix scanner ale nie wiem jak to obsługiwac , nie mam kiedy sie nauczyc pozdrawiam
Babel Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) Wejdź w tryb serwisowy klimatronika i sprawdź na pierwszym kanale (1c) czy są błędy. Wklejam instrukcję wraz z opisem kodów błędów. Wejście w tryb serwisowy:Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kanału. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kanał.Kody diagnostyczne (błędy) wyświetlane na kanale 1c:00.0 brak błędów02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej)02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.102.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.103.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.103.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej)04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.104.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej)05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobaczponiżej)05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobaczponiżej)06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.106.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobaczponiżej)07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.107.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej)08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.108.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej)08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej)11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.111.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej)11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie11.7 Klapa centralna, czasem blokowana13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej)13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej)13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej)15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.115.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej)15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej)20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - sporadycznie22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej)22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła29.2 Detekcja poślizgu paska "hard", ciągła29.3 Detekcja poślizgu paska "soft", sporadycznie29.4 Detekcja poślizgu pasa "hard", sporadycznieUwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC):*02.1 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujnik jest uszkodzony*04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury*05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury*05.2 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujniki G89 i G17 są równocześnie uszkodzone*06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany,diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza*07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0*08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie*08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę*11.1 Silnik klapy centralnej nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie*11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę*13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie*13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę*15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?)*15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę*20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund*22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie*22.5 Kompresor ponownie się uruchamia, skaner błędów VAG 1551 Edytowane 30 Grudnia 2014 przez Babel
voytek_dbo Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 15.7 11.5 te dwa bledy pokazuje
rhinbac Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Klapka sie nie otwiera i z tego powodu nie daje powietrza na szybe, pewnie silniczek od klapy sie zatarł, po zdjeciu schowka duzo nie zobaczysz dojscie do tych klap i silniczkow jest utrudnione, sa one pod deska na samymy srodku. Ten od regulacji temp. jest widoczny pod spodem po zdjeciu schowka ale gdzie ten od szyby to
jacek70 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zdemontuj schowek pasażera i zobacz czy cięgna przy silniczkach nie są zablokowane mechanicznie. (u mnie kiedyś złapały kabelek od alarmu) Jeśli nic w nich nie siedzi to do czyszczenia silniczki.
voytek_dbo Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2015 a jakoś bardziej obrazowo mógłbyś wytłumaczyć ? jak wygląda to cięgno przy siliczku , jak zdjąć te ciegna do czyszczenia itp od wczoraj pojawił sie kolejny problem z klimatronikiem ,mianowicie przestała świecić lewa strona klimatronika ?
jacek70 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Cięgna to te ramiona które idą od silnika do klapy. Oświetlenie to pewnie żarówka bo są dwie na prawą i na lewą stronę.
rhinbac Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 To silniczek od regulacji temp. sa podobne ciezki jest dostep do nich musisz poszukac gdzie znajduje sie ten od nawiewu na szybe czolowa.
Damian80 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) Witam ostatnio ciągle pojawia mi się problem z nawiewem w kabinie mianowici nie moge ustawić zadnego nawiewu oprócz środkowego w klimatroniku naciskam np na szybe a tu nic sie nie przełancza dajej dmucha na środkowy tak samo jak włacze wszystkie szyba+kabina+nogi nawiew działa tylko na kabine nie mogę tak jezdzić bo paruje mi szyba myśle że coś sie zacieło ma ktoś jakoś rade co z tym zrobić posiadam klimatronic z 95r sa jeszcze takie błady na klimatroniku 11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana 13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana oraz jakiś 65,1 Edytowane 23 Stycznia 2016 przez Damian80
vwiater Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Damian mam to samo, rozwialzales jakos ten problem?EDIT. U mnie klapa centralna zeskoczyla z zaczepu przez co byla ustawiona caly czas na srodek. Pomimo tego ze klapa szyba/nogi działała to nie dochodziło tam powietrze bo blokowała klapa centralna. Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez vwiater
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się