vwbartus Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Matrix1540 gdzie kupowałeś wtryski i w jakiej cenie może pamiętasz jakie miały nr ?
Matrix1540 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 InterTeam-numery podam tylko muszę znaleźć pudełka po nich gdzieś w garażu:)
sebastian_marat Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Numery pewnie BD bo to ostatni wypust
bosniak_sg Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 tu masz http://e-katalog.intercars.com.pl/?grut=102464#/produkty/3115302221200-0_445_115_078-O18414-wtryskiwacz-cr-piezoelektr.html
Matrix1540 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 Ja miałem wtryski regenerowane z InterTeam ale znajomy mechanik robi w pracy dużo 3.0 TDI i mówi że je zakłada od wielu lat i żaden nie wrócił jeszcze nawet po grubo ponad 100 000 km. Podobno wizualnie niczym się nie różnią od tych nowych (oba trzymał w ręce). Ich numer to 0 986 435 358.
bosniak_sg Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Żadne regenerowane, bo niby przez kogo jak Bosch nie udostępnił technologi, ani cześci? Po ile płaciłeś? http://e-katalog.intercars.com.pl/?grut=102464#/produkty/3121352114160-0_986_435_358-O18414-wtryskiwacz-cr-elektromag.html
vwbartus Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) bosniak_sg ten który ty pokazałeś w linku to niby jest do 3.0 produkowanych DO maja 2006 a moje auto jest z września 2006 a o takim nr będzie ok silnik ASB rok prod wrzesień 2006 ? Edytowane 11 Stycznia 2015 przez vwbartus
bosniak_sg Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 W pierwszym linku wkleiłem taki jaki ty na zdjeciu, natomiast w drugim linku wkleiłem taki jaki ma niby kolega Matrix1540. jeden i drugi jest dobry, jeden i drugi pasuje, ale po co droższy i starszy pakować do auta i jeszcze niby regenerowany jaki wsadzał Matrix1540 jak można 078 taki jak Ty z końcówką BD i tańszy?
Matrix1540 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 Ja dałem 919 zł/szt. ale to po zniżce na warsztat i dodatkowym rabacie dla mnie bo to moje auto a nie klienta.
vwbartus Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 no pewnie że można tylko czy końcówka BD jest gdzieś napisane na wtrysku ? ja tam nic takiego nie widze a pełny nr jaki tam widnieje to 0445 115 078 3251
bosniak_sg Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 No to szału nie ma, ja bez zniżek na warsztat płacilem po 985 szt ale najnowsze z koncówka 078 BD Oznaczenie OEM to potocznie BD, jak sa z serwisu audi to maja BD, a jak z Bosch prosto np z IC to nie mają tych literek
Matrix1540 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 Też się zastanawiałem nad BD bo na allegro jeszcze nawet chyba są za 999 zł ale znajomy polecał, leżały na półce w sklepie to wziąłem i założyłem. Ogólnie na wtryski nie ma jakichś mega upustów. Niektórzy myślą że warsztat na każdej części zarabia 40% ale niestety w czasach allegro, ebayów itp. tak dobrze nie ma:P vwbartus, masz napisane na boku plastiku pełny numer-jak masz ori wtryski z fabryki to mają jakieś literki na końcu-ja miałem AB więc takie słabe bo z 2005 r. a jak masz numer Boscha bez literek to znaczy, że były wymieniane-co jest w zasadzie dobre. A masz jakieś objawy że wnikasz w temat?
bosniak_sg Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Masz najnowsze poprawione jeżeli masz z końcówka 078. Ja miałem na pierwszy montaż te z AB oznaczeniem.
vwbartus Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Ja ich jeszcze nie wyciągałem i nie wiem co tam jest napisane , Auto z ori przebiegiem teraz na liczniku 119 tys i ostatni zaważyłem ze jak sie dobrze rozgrzeje i stanę na światłach czy tp. to go lekko bujnie tak jakby zatrzęsie , nie mam problemu z odpalaniem , zacinaniem czy coś takiego poprostu jak jest rozgrzany to go na postoju czasami zatrzęsie
Matrix1540 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 A kompa nie podłączałeś?
bosniak_sg Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 A te ze zdjęcia to co to? Jak buja czasami to tez wtryski, ja generalnie miałem wszystkie objawy. Trzeslo, kopcil ale miałem DPF, przycinal przy odpalania. Jedyne co to korekcję na VCDS były spoko, a po sprawdzeniu na stole w Bosch wyszło ze 2 laly mocno, 2 szt juz na wykończeniu, a 2 dobre byly. A po co miał podlaczac?
Matrix1540 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 Tak żeby dać zarobić mechanikom:P
vwbartus Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) zdjęcie dostałem od sprzedającego który go sprzedaje , jeszcze fizycznie go nie miałem w ręku. Nie będę sprawdzał kompem bo tyle się o tym naczytałem że wolę odrazu je wymontować i dać na stół . Dawid i wymieniłeś wszystkie czy tylko 4 szt ? bo nie wiem co robić jak okaże sie że np tylko 3 leja a 3 są dobre , czy wymieniać wszystkie czy tylko te 3 lejące ? dodam że też mam DPF i nie mam zamiaru go usówać Edytowane 11 Stycznia 2015 przez vwbartus
bosniak_sg Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Ja wymieniłem wszystkie i święty spokoj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się