d4eeee Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Witam. Czy do a4 b6 podejda zaciski z a6 c5 po lifcie ? wiem ze z a6 c6 juz nie beda pasowaly ale co z c5? 1
d4eeee Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2015 (edytowane) Tak? Ok dzieki. Jeszce jedno pytanie czy zaciski na tyl od 3.0 tdi beda takie same dla 2wd jak i 4wd czy wystepuja jakies roznice ? Jesli wystepuja to jakie i czy da sie je przerobic ? Edytowane 2 Stycznia 2015 przez d4eeee
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 3.0tdi był tylko w Q, nie bylo oski jak szukasz tyłu to mam kompletny na nowych tarczach i klockach przod zresztą tez
d4eeee Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2015 ile za tyl? ile za calosc? jaki tarcze (grubosc , producent)?
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Tarcze OZ, klocki Ferodo, wszystko nowe. zaciski z jarzmami po regeneracji, malowane proszkowo zadzwon do mnie jutro to powiem Co co i jak
d4eeee Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2015 (edytowane) Ok zadzwonie. Widze ze ogarnisz temat z hamulcami zawodowo . Opisze problem. Mianowicie mam bardzo cienki hamulce w a4 b6 avf avant quattro. Bardzo rzadko udaje mi sie zblokowac kola zeby uruchomic abs, aby to sie stalo musze hamocac na bardzo sliskiej nawierzchni. Probowalem odpowietrzac narazie bez rezultatow, zmienilem plyn tez wiele to nie przynioslo. Tarcze takie sobie,z tylu gladkie z przodu sa bruzdy i troche zjedzone przez rdze. Klocki zmienione okolo 5k km temu. Auto juz rtakie kupilem , nie wiem jak wczesniej hamowalo. Czytalem o odpowietrzaniu pompy abs i moje pytaneii brzmi czy jak juz auto stoi juz na lifcie podniesione ,poza procedura w vagu nalezy cos jescze zrobic czy to wszytsko? Czy moge na cos jeszcze zwrocic uwage cos jeszce zrobic? Tylko prosze nie pisz jedz odpowietrzyc cisnieniowo , bo tu gdzie mieszkam to nie maja takiego sprzetu i nikt tego nie robi. P.S. Co to za firma OZ, sory ze bytam ale sie nie spotkalem i nie slyszalem? Edytowane 2 Stycznia 2015 przez d4eeee
d4eeee Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2015 OK to juz wiecej mi mowi. Jakies sugestie odnosnio powyzszgo problemu?
d4eeee Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2015 Pedal bardziej miekki , ale nie wpada.
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Gdzies jest powietrze. najpierw odpowietrzanie bloki ABS VAGiem
Enduro Grybów Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Witam nie dawno zmienialem hamulce w swoim audi a4 b6 quattro kombi z fabrycznych na wieksze. Kupiłem komplet z b7 2.0T 320mm przód i 288mm tył. I to nie bylo quattro. Wszystko pasuje oprócz blach oslamiajacych tarcze ale org przednie sa takie same a tyl kryje ta tarcze. Wrzucilem też servo z pompą z tego benzyniaka zeby byl komplet choc pompa jest ta sama ale servo sie rozni i roznica jest. Ja jestem zsdowolony.
dziadekM Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Orientuje się ktoś może czy taka felga http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a80e764d72b96ff.htmlwejdzie na zacisk 320mm? Bo tak sobie wszytko kompletuje ale czy się nie przejadę przy montażu
michal1.8tq Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Witam koledzy potrzebuje szybkiej odpowiedzi czy jarzma przod a6 c6 320 mm sa takie same na prawa i lewa strone?
kloss Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Tarcze OZ, klocki Ferodo, wszystko nowe. zaciski z jarzmami po regeneracji, malowane proszkowo zadzwon do mnie jutro to powiem Co co i jak Witam nie masz czasem kompletu 312 do audi b7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się