mateusz001mw Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 (edytowane) Witam co sądzicie o podniesieniu mocy w a4 b5 1.8 turbo 180 km quattro wspomnę o założonym LPG i przebieg trochę duży ale za to oryg. Jest warto coś grzebać czy przy tym przebiegu i LPG to niezdrowe dla silnika? Pozdrawiam Edytowane 6 Stycznia 2015 przez mateusz001mw
marcindlug Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 trzeba by najpierw zdiagnozowac czy silnik jest zdrowy, jesli jest to przebieg nie stanowi problemu. inna sprawa to to w jakie moce celujesz
jacek70 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Jak pisał kolega wyżej. Zdrowy motorek, jest kasa to czemu nie. Mocy przybywaj. A ile -- to zależy od grubości portfela. Bo tak naprawdę to tylko on ogranicza.
mateusz001mw Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2015 Wiecie może ile samym programem jestem w stanie uzyskać koni?
marcindlug Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Widzialem wykres na 200. 190 to bardziej prawdopodobny wynik.
Klejk Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Do 200 powinieneś doskoczyć na seryjnych gratach
Tom A4 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 211 spokojnie na sofcie ale jednostka musi być zdrowa.
marcindlug Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 211 spokojnie na sofcie ale jednostka musi być zdrowa. Z k03? Jak dlugo pozyje ta malenka turbinka?
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Spokojnie kilka lat.wiem bo mialem 212kM w seryjnym AEBdoładowanie 1.3-1.4 bara 178g/s Edytowane 3 Stycznia 2015 przez Dev
mateusz001mw Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2015 Silnik i turbo zdrowe. Powiem szczerze że sam program około 200 koni Narazie by starczyło reszta musi poczekać Narazie tylko stać mnie na program heh. Ie wiadomo też jak LPG jest wysterowane do jakiej mocy..
grubcio1980 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Spokojnie kilka lat. wiem bo mialem 212kM w seryjnym AEB doładowanie 1.3-1.4 bara 178g/s Dev na serii ??? Bez wtrysków od bexa i DP?
Dev Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 totalna seria, na starym to znaczy jeszcze starszym forum wrzucałem logi dwóch Kolegów z forum (wypowiadaja sie nawet w tym temacie) potwierdzi to co pisze niestety program "poszedł" razem z autem, żałuje że go nie skopiowałem
gregor10 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 jak turbo slabe to takiej mocy się nie osiągnie, aeb /ajl w 90% mają popekane turbiny i rozklekotane wg-ty i więcej jak 180-190km się nie zrobi , a igielek to miałem moze ze 3 sztuki , reszta to padalce które nie chcą przekroczyć 150g/s +210koni jest realne w aeb jak najbardziej , ale trzeba mieć dobry silnik i turbo po regeneracji
Dev Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 jak turbo slabe to takiej mocy się nie osiągnie, aeb /ajl w 90% mają popekane turbiny i rozklekotane wg-ty i więcej jak 180-190km się nie zrobi , a igielek to miałem moze ze 3 sztuki , reszta to padalce które nie chcą przekroczyć 150g/s +210koni jest realne w aeb jak najbardziej , ale trzeba mieć dobry silnik i turbo po regeneracji I tak było
koziol1172 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 A co na to układ paliwowy???? Wtryski zapętlają już przy około 5 tys obr z hakiem na takim setupie ... u mnie wychodziło koło 200 koni i AFR było jeszcze dobre... Na wykresie z hamowni ładnie widać co się dzieje jak wtryski zaczynają zapętlać.... wysterowane z mbc więc turbo ile było w stanie tyle pompowało. Koni mogło wpaść trochę więcej bo później odkryłem nieszczelność na wtryskiwaczach
koziol1172 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Dużo jeździłeś z nogą w podłodze???? Jeżeli tak to AFR musiało być dobre bo inaczej by potopił instrument
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Czasami sie jezdzilo dosyc ostro do tego był jeszcze junkers.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się