Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1.8 turbo 180 km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam co sądzicie o podniesieniu mocy w a4 b5 1.8 turbo 180 km quattro wspomnę o założonym LPG i przebieg trochę duży ale za to oryg. Jest warto coś grzebać czy przy tym przebiegu i LPG to niezdrowe dla silnika? Pozdrawiam

Edytowane przez mateusz001mw
Opublikowano

trzeba by najpierw zdiagnozowac czy silnik jest zdrowy, jesli jest to przebieg nie stanowi problemu. inna sprawa to to w jakie moce celujesz :)

Opublikowano

Jak pisał kolega wyżej. Zdrowy motorek, jest kasa to czemu nie. Mocy przybywaj. A ile -- to zależy od grubości portfela. Bo tak naprawdę to tylko on ogranicza.

Opublikowano

Wiecie może ile samym programem jestem w stanie uzyskać koni?

Opublikowano

Widzialem wykres na 200. 190 to bardziej prawdopodobny wynik.

Opublikowano

Do 200 powinieneś doskoczyć na seryjnych gratach

Opublikowano

211 spokojnie na sofcie ale jednostka musi być zdrowa.

Opublikowano

211 spokojnie na sofcie ale jednostka musi być zdrowa.

Z k03? Jak dlugo pozyje ta malenka turbinka?
Opublikowano (edytowane)

Spokojnie kilka lat.
wiem bo mialem 212kM w seryjnym AEB
doładowanie 1.3-1.4 bara 178g/s

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Silnik i turbo zdrowe. Powiem szczerze że sam program około 200 koni Narazie by starczyło reszta musi poczekać Narazie tylko stać mnie na program heh.

Ie wiadomo też jak LPG jest wysterowane do jakiej mocy..

Opublikowano

Spokojnie kilka lat.

wiem bo mialem 212kM w seryjnym AEB

doładowanie 1.3-1.4 bara 178g/s

Dev na serii ??? Bez wtrysków od bexa i DP?
Opublikowano

totalna seria, na starym to znaczy jeszcze starszym forum wrzucałem logi

dwóch Kolegów z forum (wypowiadaja sie nawet w tym temacie) potwierdzi to co pisze

niestety program "poszedł" razem z autem, żałuje że go nie skopiowałem :facepalm:

Opublikowano

jak turbo slabe to takiej mocy się nie osiągnie, aeb /ajl w 90% mają popekane turbiny i rozklekotane wg-ty i więcej jak 180-190km się nie zrobi , a igielek to miałem moze ze 3 sztuki , reszta to padalce które nie chcą przekroczyć 150g/s

+210koni jest realne w aeb jak najbardziej , ale trzeba mieć dobry silnik i turbo po regeneracji :)

Opublikowano

jak turbo slabe to takiej mocy się nie osiągnie, aeb /ajl w 90% mają popekane turbiny i rozklekotane wg-ty i więcej jak 180-190km się nie zrobi , a igielek to miałem moze ze 3 sztuki , reszta to padalce które nie chcą przekroczyć 150g/s

+210koni jest realne w aeb jak najbardziej , ale trzeba mieć dobry silnik i turbo po regeneracji :)

I tak było

Opublikowano

A co na to układ paliwowy???? Wtryski zapętlają już przy około 5 tys obr z hakiem na takim setupie ... u mnie wychodziło koło 200 koni i AFR było jeszcze dobre... Na wykresie z hamowni ładnie widać co się dzieje jak wtryski zaczynają zapętlać.... wysterowane z mbc więc turbo ile było w stanie tyle pompowało. Koni mogło wpaść trochę więcej bo później odkryłem nieszczelność na wtryskiwaczach

Opublikowano

Petliło, niestety.

Opublikowano

Dużo jeździłeś z nogą w podłodze???? Jeżeli tak to AFR musiało być dobre bo inaczej by potopił instrument :D

Opublikowano

Czasami sie jezdzilo dosyc ostro do tego był jeszcze junkers.

Opublikowano

No

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...