Jump to content
IGNORED

Podniesienie mocy w 1.8 turbo 180 km


Recommended Posts

Witam co sądzicie o podniesieniu mocy w a4 b5 1.8 turbo 180 km quattro wspomnę o założonym LPG i przebieg trochę duży ale za to oryg. Jest warto coś grzebać czy przy tym przebiegu i LPG to niezdrowe dla silnika? Pozdrawiam

Edited by mateusz001mw
Link to comment
Share on other sites

trzeba by najpierw zdiagnozowac czy silnik jest zdrowy, jesli jest to przebieg nie stanowi problemu. inna sprawa to to w jakie moce celujesz :)

Link to comment
Share on other sites

Jak pisał kolega wyżej. Zdrowy motorek, jest kasa to czemu nie. Mocy przybywaj. A ile -- to zależy od grubości portfela. Bo tak naprawdę to tylko on ogranicza.

Link to comment
Share on other sites

Wiecie może ile samym programem jestem w stanie uzyskać koni?

Link to comment
Share on other sites

Do 200 powinieneś doskoczyć na seryjnych gratach

Link to comment
Share on other sites

211 spokojnie na sofcie ale jednostka musi być zdrowa.

Link to comment
Share on other sites

211 spokojnie na sofcie ale jednostka musi być zdrowa.

Z k03? Jak dlugo pozyje ta malenka turbinka?
Link to comment
Share on other sites

Spokojnie kilka lat.
wiem bo mialem 212kM w seryjnym AEB
doładowanie 1.3-1.4 bara 178g/s

Edited by Dev
Link to comment
Share on other sites

Silnik i turbo zdrowe. Powiem szczerze że sam program około 200 koni Narazie by starczyło reszta musi poczekać Narazie tylko stać mnie na program heh.

Ie wiadomo też jak LPG jest wysterowane do jakiej mocy..

Link to comment
Share on other sites

Spokojnie kilka lat.

wiem bo mialem 212kM w seryjnym AEB

doładowanie 1.3-1.4 bara 178g/s

Dev na serii ??? Bez wtrysków od bexa i DP?
Link to comment
Share on other sites

totalna seria, na starym to znaczy jeszcze starszym forum wrzucałem logi

dwóch Kolegów z forum (wypowiadaja sie nawet w tym temacie) potwierdzi to co pisze

niestety program "poszedł" razem z autem, żałuje że go nie skopiowałem :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

jak turbo slabe to takiej mocy się nie osiągnie, aeb /ajl w 90% mają popekane turbiny i rozklekotane wg-ty i więcej jak 180-190km się nie zrobi , a igielek to miałem moze ze 3 sztuki , reszta to padalce które nie chcą przekroczyć 150g/s

+210koni jest realne w aeb jak najbardziej , ale trzeba mieć dobry silnik i turbo po regeneracji :)

Link to comment
Share on other sites

jak turbo slabe to takiej mocy się nie osiągnie, aeb /ajl w 90% mają popekane turbiny i rozklekotane wg-ty i więcej jak 180-190km się nie zrobi , a igielek to miałem moze ze 3 sztuki , reszta to padalce które nie chcą przekroczyć 150g/s

+210koni jest realne w aeb jak najbardziej , ale trzeba mieć dobry silnik i turbo po regeneracji :)

I tak było

Link to comment
Share on other sites

A co na to układ paliwowy???? Wtryski zapętlają już przy około 5 tys obr z hakiem na takim setupie ... u mnie wychodziło koło 200 koni i AFR było jeszcze dobre... Na wykresie z hamowni ładnie widać co się dzieje jak wtryski zaczynają zapętlać.... wysterowane z mbc więc turbo ile było w stanie tyle pompowało. Koni mogło wpaść trochę więcej bo później odkryłem nieszczelność na wtryskiwaczach

Link to comment
Share on other sites

Petliło, niestety.

Link to comment
Share on other sites

Dużo jeździłeś z nogą w podłodze???? Jeżeli tak to AFR musiało być dobre bo inaczej by potopił instrument :D

Link to comment
Share on other sites

Czasami sie jezdzilo dosyc ostro do tego był jeszcze junkers.

Link to comment
Share on other sites

No

Link to comment
Share on other sites

LPG

Link to comment
Share on other sites

Malo kto juz tlucze te stare kotly bez lpg, chyba ze malo kilometrow ::)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

To było 4 lata temu.

Link to comment
Share on other sites

Dobra instalacja LPG pozwoli parę PS'ów więcej wycisnąć, lpg ma więcej oktanów :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Ale by mi się micha cieszyła jakbym samym programem 210Km wyciągnał :banan:



Wtryski zapętlają już przy około 5 tys obr z hakiem na takim setupie

Możesz coś wiecej, dokładniej co się wtedy dzieje jak się wtryski zapętlają? jakie są obiawy czy coś takiego :)

Edited by przemek11
Link to comment
Share on other sites

Delikatne oslabienie, praktycznie nieodczuwalne. Na wykresie z hamowni widac lekkie zalamanie

Link to comment
Share on other sites

A no to jak praktycznie nieodczuwalne to da się żyć ;)

Link to comment
Share on other sites

Ale zapetlajace sie wtryski to juz brak mozliwosci adaptacyjnych. Jak zajdzie potrzeba podlania paliwem to komputer nie bedzie mial juz chyba pola manweru nie?

Link to comment
Share on other sites

Czyli w sumie tak czy siak przydałyby sie wieksze wtryski PB?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...