Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Potrzebuje pomocy przy kodowaniu abs/esp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Potrzebuje pomocy przy kodowaniu ABS, Posiadałem 2 błędy,

VAG-COM Version: Release 311.2-N
01542 - Yaw Rate Sensor (G202)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
teraz już ich nie widzę ale za to widzę ze mam 1486 przeprowadź test drogowy
Posiadam kabelek viakena VAG USB KKL line (2 linie K)+kabel OBD2 i lapka wiec mogę zabrac
Nie umiem sobie poradzić, próbowałem według rosstech. Wykonać test ale bez powodzenia, czy ktoś mogłby mi w tym pomoc?
Problem wystąpił po delikatnym dzwonku, kierownica była skrzywiona, jest ustawiona prosto 2,5 stopia
Nie za free ale za flaszeczkę?
Autko z problemem to A4 b5 1,9 Tdi avg quatroo 2000r
Edytowane przez y4kub
Opublikowano

co do tego 1486 jazda płynnie ok 15km/h,kręć kierownico w prawo i lewo następnie zahamuj do zera i powinno zgasnąć

Opublikowano

w tym jest problem ze jeździłem już, jeden opis mówi skręt 30 stopni drugi pół obrotu inny na maksa prawo lewo, nic to nie dało jeździłem 15km/h 40km/h

Opublikowano

nie sugieruj się ile stopnii kierą kręcić,jedz na pierwszym biegu ze stałą prędkością np.20km/h,kręć kierą w lewo i prawo przez ok. 30sek,następnie wyprostuj kierę i zahamuj na maxa do zera i rusz dalej,tak próbuj musi załapać.

Opublikowano

problem jest taki że tak było robione tzw. test łosia

Opublikowano

100% działa
Opublikowano

TOM studiowałem rosstech i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem

Opublikowano

odpalam auto, naciśnięty hamulec, gaśnie kontrolka ESP, jadę prosto zmieniam pas na lewy jadę prosto około 15 metrów, zmieniam pas na prawy, jadę prosto i hanulec do zera.

Test z filmu również próbowałem nie pomogło.

Opublikowano

źle coś robisz sprawdzone i działa

Opublikowano

też to robiłem i g.... z tego

znajdz plac rozpędz auto do 60-70 gwaltownie skrec do oporu w lewo lub prawo i mocno nacisnij hamulce aż do zatrzymania

Opublikowano

źle robiliście ja to ostatnio testowałem w kilku autach i bez problemu test wyłączyłem.

Opublikowano

ok, spróbuje jeszcze raz, rozumiem ze ABS nie powinien zadziałać przy hamowaniu?

Opublikowano

może masz czujnik uwalony wtedy testu nie zakończysz

Opublikowano

a jak to sprawdzić bo wag nie pokazuje mi uszkodzonego czujnika, i raz mi udało mi się zahamować na piasku z działającym abs-em( z świecąca kontrolka esp/abs)

Opublikowano

kolego jak ty będziesz po 15 metrów jezdził i zmieniał pasy to Polski ci zabraknie,kręć kiero na przemian w lewo i prawo tak 5-7 razy i na koniec hebel w podłoge do zablokowania kół i aż się zatrzymasz,bo rozumiem że czujnik skrętu jest ustawiony poprawnie ? bo inaczej nie dasz rady tego zrobić.

Opublikowano

jeździłem w sumie około przez 2 h z różnymi prędkościami, na różne sposoby, jest oczywiste wykonałem około 2km test łosia prawo lewo, pytanie jest takie czy ABS powinien zadziałać podczas hamowania? czujnik pokazuje -2,5 stopnia jak jadę prosto z tego co wyczytałem to jest 5 stopni tolerancji


Dziś kolejna próba testów, udało mi się usunąć podczas jazdy kontrolkę ESP lecz ABS dalej świeci, komputer ma dalej 01486. Przy odpaleniu auta i naciśnięciu hamulca kontrola ESP gaśnie i wyłącznik teoretycznie wyłącza/włącza ESP. Znalazłem oblodzoną drogę i abs i esp nie działa. Zauważyłem również że powyżej 25km/h tracę komunikacje z vagiem,

Jak przenieść ten post do działu układ hamulcowy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...