Sajmoon Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Opublikowano 21 Marca 2016 Dzieki dzieki dzieki to jak myślicie z tą cuprą??
matik123 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Jesli chodzi o mnie to mi spliter srednio pasi. Ale wiadomo auto ma sie podobac glownie tobie
Sajmoon Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Opublikowano 21 Marca 2016 Aktualnie wygląda tak z przodu , z tyłu , z prawa , z lewa ;d
matik123 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Dziwi mnie to ze kazdy mowi zeby fajnie bude zgrac z kolem to musi byc gwint. Jak widac u Ciebie, same sprezyny nizsze wystarcza zeby to ladnie wygladalo.
Sajmoon Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Opublikowano 21 Marca 2016 Dzieki kolego ale powiem szczerze , że sam jestem pozytywnie zaskoczony tym jak to wyszło
Docki95 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 U mnie też -30 czeka na założenie! Jakie masz ET Felgi? 8j szeroka nie? :>
Sajmoon Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Opublikowano 21 Marca 2016 To zakladaj bo lato juz tuż tuż et 35 8j tył poszerzony po 20 mm na stronie
Docki95 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Czyli tył et 15. Pytam bo mam et 43, a gdzieś zapodziała mi się poziomnica i nie mogę zmierzyć dokładnie ile na równi z błotnikiem trzeba
Sajmoon Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Opublikowano 21 Marca 2016 Najlepiej załóż pierwsze te felgi i dopiero wtedy pomierz wszystko na spokojnie dam Ci kontakt do ziomka , który ma dystanse przelotowe i śruby w przystępnej cenie jesli bedziesz potrzebował
Docki95 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Felgi już na aucie Jak coś to się odezwe!
dliwski Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Gwint nie tylko jest po to, żeby zgrać się z kołem niestety. Wcześniej ja też miałem sprężyny -40 i do tego amorki 1BE więc twardsze a niestety po czasie auto zaczęło bujać i nie raz przytarłem gdzieś dokładką czy osłoną. Gwint daje Ci ten spokój, że może być stosunkowo nisko, a nie będziesz obcierał co chwilę
Sajmoon Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) Gwint nie tylko jest po to, żeby zgrać się z kołem niestety. Wcześniej ja też miałem sprężyny -40 i do tego amorki 1BE więc twardsze a niestety po czasie auto zaczęło bujać i nie raz przytarłem gdzieś dokładką czy osłoną. Gwint daje Ci ten spokój, że może być stosunkowo nisko, a nie będziesz obcierał co chwilę A to racja ale miałem wcześniej civica na gwincie i szczerze polecam takie zestawienie jak w mojej czwórce czyli -30mm i w miarę duża rolka , wygląd już to jakiś tam ma a i komfortem wcale nie odbiega od serii . Wydaje mi się też ,że twardość sprężyny ma duże znaczenie ,żeby nie kupić jakiegoś fiflaka bo wtedy nawet nie da się nikogo posadzić na tylną kanapę No i oczywiście gwint też kosztuje więcej niż kpl sprężyn, wolałem kupić ori dobre springi niż jakiś tani gwint . Może jak w końcu uda mi się ten planowany napad na bank to kupię jakiś gwincik Edytowane 21 Marca 2016 przez Sajmoon
buka1207 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Kolego ile ci siedzi centów od nadkola przód/ tył?
MARCIN607 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Super siedzi kółko. Fajne eleganckie b5.
Sajmoon Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Opublikowano 22 Marca 2016 225 40 . Długo sie nie nacieszylem ... Juz mi w dupe wjechali...
Sajmoon Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Opublikowano 22 Marca 2016 Zdjęcia wstawię później, z grubsza zderzak połamany trochę , i tam w środku wszystko , burtę bagażnika wygięło tak,że mi wykładzinę podniosło lekko i trochę tą plastikową osłonę połamało. Podejrzewam,że zderzak, belka, wszystkie ślizgi i mocowania trzeba, blacharz , lakiernik i będzie cacy . Ale i tak mi ku*wa szkoda auta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się