Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5 sedan 1995 | rolki RS6 | dystanse 20mm | h&r -30 mm | Bose | kubełki | kiera S | mała sesja str.11


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzieki dzieki dzieki :) to jak myślicie z tą cuprą??

Opublikowano

Jesli chodzi o mnie to mi spliter srednio pasi. Ale wiadomo auto ma sie podobac glownie tobie ;)

Opublikowano

Aktualnie wygląda tak z przodu , z tyłu , z prawa , z lewa ;d

33uza6s.jpg

16c2b81.jpg

k1w8pu.jpg

dbm80k.jpg

xmlgsy.jpg

11ilpbn.jpg

30rv7g4.jpg

2h66dlv.jpg

2j65pao.jpg

xf9bme.jpg

20hua87.jpg

skz7gh.jpg

9tof0h.jpg

vqjhnt.jpg

15y97dh.jpg

Opublikowano

Dziwi mnie to ze kazdy mowi zeby fajnie bude zgrac z kolem to musi byc gwint. Jak widac u Ciebie, same sprezyny nizsze wystarcza zeby to ladnie wygladalo.

Opublikowano

Dzieki kolego :) ale powiem szczerze , że sam jestem pozytywnie zaskoczony tym jak to wyszło :P

Opublikowano

U mnie też -30 czeka na założenie! Jakie masz ET Felgi? 8j szeroka nie? :>

Opublikowano

To zakladaj bo lato juz tuż tuż :D et 35 8j tył poszerzony po 20 mm na stronie

Opublikowano

Czyli tył et 15. Pytam bo mam et 43, a gdzieś zapodziała mi się poziomnica i nie mogę zmierzyć dokładnie ile na równi z błotnikiem trzeba :D

Opublikowano

Najlepiej załóż pierwsze te felgi i dopiero wtedy pomierz wszystko na spokojnie :) dam Ci kontakt do ziomka , który ma dystanse przelotowe i śruby w przystępnej cenie jesli bedziesz potrzebował :)

Opublikowano

Felgi już na aucie :D Jak coś to się odezwe!

Opublikowano

Gwint nie tylko jest po to, żeby zgrać się z kołem niestety. Wcześniej ja też miałem sprężyny -40 i do tego amorki 1BE więc twardsze a niestety po czasie auto zaczęło bujać i nie raz przytarłem gdzieś dokładką czy osłoną. Gwint daje Ci ten spokój, że może być stosunkowo nisko, a nie będziesz obcierał co chwilę :)

Opublikowano (edytowane)

Gwint nie tylko jest po to, żeby zgrać się z kołem niestety. Wcześniej ja też miałem sprężyny -40 i do tego amorki 1BE więc twardsze a niestety po czasie auto zaczęło bujać i nie raz przytarłem gdzieś dokładką czy osłoną. Gwint daje Ci ten spokój, że może być stosunkowo nisko, a nie będziesz obcierał co chwilę :)

A to racja ale miałem wcześniej civica na gwincie i szczerze polecam takie zestawienie jak w mojej czwórce czyli -30mm i w miarę duża rolka , wygląd już to jakiś tam ma a i komfortem wcale nie odbiega od serii . Wydaje mi się też ,że twardość sprężyny ma duże znaczenie ,żeby nie kupić jakiegoś fiflaka bo wtedy nawet nie da się nikogo posadzić na tylną kanapę :D

No i oczywiście gwint też kosztuje więcej niż kpl sprężyn, wolałem kupić ori dobre springi niż jakiś tani gwint . Może jak w końcu uda mi się ten planowany napad na bank to kupię jakiś gwincik :D

Edytowane przez Sajmoon
Opublikowano

Kolego ile ci siedzi centów od nadkola przód/ tył?

Opublikowano

Super siedzi kółko. Fajne eleganckie b5.

Opublikowano

jaka to opona ?

Opublikowano

225 40 . Długo sie nie nacieszylem ... Juz mi w dupe wjechali...

Opublikowano

Żartujesz :o

Opublikowano

poka foty,co sie stalo ?

Opublikowano

Osz kur... masakra

Opublikowano

Zdjęcia wstawię później, z grubsza zderzak połamany trochę , i tam w środku wszystko , burtę bagażnika wygięło tak,że mi wykładzinę podniosło lekko i trochę tą plastikową osłonę połamało. Podejrzewam,że zderzak, belka, wszystkie ślizgi i mocowania trzeba, blacharz , lakiernik i będzie cacy . Ale i tak mi ku*wa szkoda auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...