Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A2 2004. Z Zetorka na Traktorka, 1.4 TDI 90KM. Sprzedany.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W sumie bez większych przeróbek: wyłamać 4 zaczepy, w pewne 3 charakterystyczne rowki dać klej na gorąco i przymocować do tunelu poprzez taśme klejącą dwustronną. Może opis brzmi jak coś trudnego a jest banalnie proste i największa trudność to wyjąć zapalniczkę ;-)


Co do nowości to udalo mi się zakupić licznik z FISem i przedłużenie tunelu środkowego z miejscem na kubki i schowek. Do tego olej, filtry i płukanka (fajna smoła wylatuje jak samochód jeździ w trybie LL... nawet na oleju 0w-30).

A co najwazniejsze, fotele z TT'ki już siedzą :-)

df6af3f55f40225bgen.jpg 8aaf6e4e9f4306e1gen.jpg c8c572222b8f858egen.jpg 538af0c8405054e9gen.jpg
Trochę pracy było ale siedzi sie wyśmienicie. Nie ma co porównywać do orginalnych naleśników. Wkońcu zagłówek dotyka głowy! :D
Opublikowano

Nieźle ;-) Zmiany na plus ;-)

PS: Dobre nauszniki ;-)

Opublikowano

Trochę zabawy z fotelami było ale wkońcu siadły! :D

Opublikowano

Takie pytanko... czy te flansze do szyn foteli są aby na pewno bezpieczne? :)

Opublikowano

Blacha 2mm, działa jako wspornik na długości 3cm. Flansze są tylko z zewnętrznej strony fotela, od strony tunelu siedzą na orginalnych mocowaniach.

Docelowo planuję jakąś nierdzewkę dać w przyszlości.

Opublikowano

Osobiście bym się trochę bał takiego rozwiązania jak na to patrzę... ale przeglądałem Twój temat jak był jeszcze 1Z :D i teraz A2 i wiem, że u Ciebie nie ma lipy :)

Opublikowano

Kiedyś napewno to poprawię, szczególnie że wiem co i jak.

Narazie trzyma się ok i nie ma obaw co do wyginania się.

Opublikowano

PS: Dobre nauszniki ;-)

Dziękuję bardzo :-)

Fotele super, można zasnąć w nich podczas jazdy.

Opublikowano

Kiedyś muszę obczaić na żywo ;-)

Opublikowano

Kiedyś muszę obczaić na żywo ;-)

Do 16 masz czas :-) Stoję przed Twoim garażem.

Opublikowano

Kiedyś muszę obczaić na żywo ;-)

Do 16 masz czas :-) Stoję przed Twoim garażem.

Do garażu może dojadę około 19 dzisaij, jak nie 20 kolego ;-)

Opublikowano (edytowane)

Ostatnio sprawdzałem spalanie A2'ki (ostatnie 2 tygodnie). Cykl mieszany, dynamiczny - 4.62l / 100km. Testowane po spaleniu ~32l paliwa. Przejechanie 100km kosztuje mniej niż 20zł (ostatnio tankowalem ON za 3.8zł za litr więc wychodzi 17.5zł) ;-)

Edytowane przez trepek
Opublikowano

Ostatnio sprawdzałem spalanie A2'ki (ostatnie 2 tygodnie). Cykl mieszany, dynamiczny - 4.62l / 100km. Testowane po spaleniu ~32l paliwa. Przejechanie 100km kosztuje mniej niż 20zł (ostatnio tankowalem ON za 3.8zł za litr więc wychodzi 17.5zł) ;-)

To całkiem zaje....te spalanie. Też się zastanawiam jak będę zmieniał auto żony na coś z 1.4tdi. Może własnie A2?

Opublikowano

Na BP przy Bronowicach Ultimate ledwo za 4.29. Nie masz obaw o to co wlałeś ?

Opublikowano

Ostatnio sprawdzałem spalanie A2'ki (ostatnie 2 tygodnie). Cykl mieszany, dynamiczny - 4.62l / 100km. Testowane po spaleniu ~32l paliwa. Przejechanie 100km kosztuje mniej niż 20zł (ostatnio tankowalem ON za 3.8zł za litr więc wychodzi 17.5zł) ;-)

To całkiem zaje....te spalanie. Też się zastanawiam jak będę zmieniał auto żony na coś z 1.4tdi. Może własnie A2?

1.4 TDI to dość specyficzny silnik przez hałas, jaki wytwarza. Ale spalanie rzeczywiście niewielkie ;-) Producent podaje dla mojego silnika średnie spalanie 4.4 litra,

Na BP przy Bronowicach Ultimate ledwo za 4.29. Nie masz obaw o to co wlałeś ?

Nie mam obaw, wszędzie może trafić się złe paliwo.

Opublikowano (edytowane)

Te pół skóry co z tt założyłeś to full opcja w prądzie, podgrzewane są ?

ps. ma u siebie naleśniki w pełnym prądzie przód tył góra dół leźdzwie co pan sobie życzy, ale helmut pożałował na grzanie.

Edytowane przez Sebastiano87
Opublikowano (edytowane)

W pierwszej TT chyba elektryki nie było, ale grzane są :-)

Edytowane przez trepek
Opublikowano

I tak są fajne półskóry to jest to ;)

Opublikowano

Nadrabiamy zaległości ;-)

Na urodziny dostałem od narzeczonej komplet gumowych wycieraczek:

f58f1de60a3d7941med.jpg dda8223c86fd1218med.jpg dc04015139f3885bmed.jpg 8689601329d4c000med.jpg
Sesja się skończyła, pora brać się za jakieś rezanie :-)
Wziąłem się za kratki nawiewu, rozkminiam jak zrobić podświetlanie pokręteł a w między czasie postanowiłem zrezać chroma w kratkach (dawca pochodzi z A4 B6), tutaj uciąć, tam wydremelować, tam znowu dokleić i voila!
0e78ad17f528a21amed.jpg
Oraz podłączyłem na spróbę licznik z FISem i niespodzianka, wyświetlacz sprawny:
4cb55b53fe84188agen.jpg
Najnowsze zakupy :D
- wyciskacz tulei, tuleje Lemfordera i Moog'a
fba5b4ea8a97b582gen.jpg
- tuleje Lemfordera są ori tulejami z ASO lecz zakupionymi w IC, w ASO za sztukę wołają prawie 110zł, w IC są po 73zł
c204a098fe401631gen.jpg 3efcbd0a5f1ea6e0gen.jpg
- ale nie mam pojęcia jaką końcówką wycisnąć mniejszą tuleję...
45bab78b09a8d30fgen.jpg
Jakieś pomysły?

Wkońcu udało mi się dokończyć podświetlanie pokręteł nawiewu (narazie tylko jeden... ale teraz już wiem co i jak).
071cdecc9814e028med.jpg
Do pokrętła poprowadzona jest ori wiązka z A4 B5 z kostkami i przewodami. Co ciekawe, obudowa kratki w A2 ma w plastiku odpowiednią wypustkę aby włożyć w nią wtyczkę od orginalnej wiązki. Ciekawe...

Takie tam zabawy z licznikiem:

e028b444e11e0220.jpg

Zmienie tylko wsad na taki z odpowiednim PINem oraz zmienie czesc kodu odpowiadajaca za wskazania paliwa (w A2 były 3 wielkości baku, ten licznik nie jest kompatybilny P&P z moim samochodem) i możemy wkładać licznik. Jeszcze tylko wiązki dorobię.


A tak z nowości jeszcze to A2 u lakiernika stoi.

Opublikowano

Gdzie ją lakierujesz bo też będę musiał u siebie porobić poprawki ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...