markas83 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Czesc, silniki 2.0 TFSI maja duzy apetyt na olej. Wszedzie mozna znalezc informacje, ze dotyczy to jednostek do 2011 roku. Ktos z Was moze wie, czy naprawa tej "usterki" nastapila dopiero w modelach po faceliftingu (od 2012) czy od jakiegos konkretnego miesiaca 2011 roku? A moze ktos jest w stanie podac model silnika, ktory juz nie ma te usterki? Pozdrawiam i z gory dziekuje za informacje.
griga-st Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 A moze ktos jest w stanie podac model silnika, ktory juz nie ma te usterki? 2.0 to CNCD; 1.8 to CJEB.
markas83 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 A moze ktos jest w stanie podac model silnika, ktory juz nie ma te usterki? 2.0 to CNCD; 1.8 to CJEB. Dzieki wielkie
andy-vip Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Od 10-2011 jest ok. Wcześniej też poprawili ale nie do końca było dobrze. Ale mówię o silniku a nie o dacie produkcji auta która nijak się ma do silnika. Np auto z 2012 roku może mieć silnik z 03-2011 a a wtedy klops.
griga-st Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Np auto z 2012 roku może mieć silnik z 03-2011 a a wtedy klops. Raczej nie mozliwe. Produkcja jest tak zorganizowana, ze w PL nawet filozofom sie o tym nie snilo. Czesci sa na biezaco na tasme dostarczane.
andy-vip Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Możliwe bo widziałem na własne oczy w audi a5 z 2012 roku był silnik z chyba 04-2011 daje słowo. Reasumując lepiej to sprawdzić i mieć pewność na 100%
griga-st Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Oczywiście to co widziałeś nie podlega dyskusji. Ja wiem tylko ze w Ingolstadt czy w Monachium(BMW) nie ma magazynów, auta zjeżdżają co 3 min z taśmy.
kiker19 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) Oczywiście to co widziałeś nie podlega dyskusji. Ja wiem tylko ze w Ingolstadt czy w Monachium(BMW) nie ma magazynów, auta zjeżdżają co 3 min z taśmy. Pracuje w BMW i niestety nie jest tak że na bieżąco są części montowane.Nawet dziś na częściach miałem date 11.2014 im bardziej nietuzinkowe auto tym części mogą być starsze. Edytowane 11 Marca 2015 przez kiker19
griga-st Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) Napisałem to co widziałem i mi opowiadano podczas zwiedzania obu fabryk. Kazdy sobie może sprawdzić porównując datę na briefie z data na pokrywie rozrządu Edytowane 13 Marca 2015 przez griga-st
andy-vip Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Tak dokładnie. Lepiej sprawdzić i spać spokojnie. Nawet świadomość że data jest ta która ma być pomaga. A tak na marginesie Giga-st zwróć uwagę na szyby w samochodzie. Rocznik 2012 szyby 2011. Edytowane 13 Marca 2015 przez andy-vip
griga-st Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Szyby z poprzedniego roku są w autach składanych w styczniu. Końcem grudnia jest zwykle dwa tygodnie przerwy świątecznej. Ale dyskutujemy tutaj o silniku. W moich ostatnich dwóch autach różnica w dacie produkcji auta i produkcji silnika była najwyżej kilkudniowa. Nawet wymieniony silnik był wyprodukowany bodajże 27.03., a wymieniany był na początku kwietnia. Także teoria o kilkumiesięcznej rozbieżności w produkcji samochodu i motoru wydaje mi się mało prawdopodobna.
kiker19 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Szyby z poprzedniego roku są w autach składanych w styczniu. Końcem grudnia jest zwykle dwa tygodnie przerwy świątecznej. Ale dyskutujemy tutaj o silniku. W moich ostatnich dwóch autach różnica w dacie produkcji auta i produkcji silnika była najwyżej kilkudniowa. Nawet wymieniony silnik był wyprodukowany bodajże 27.03., a wymieniany był na początku kwietnia. Także teoria o kilkumiesięcznej rozbieżności w produkcji samochodu i motoru wydaje mi się mało prawdopodobna. Znów dam przykład BMW Przysyłają nam silniki np N63 Alpina (zawsze cała paleta jest czyli min 4 szt), a robimy średnio 1 szt na 1-2 mc, czyli cała paleta bedzie wyczyszczona za min pół roku. wiec motor jest u nas od stycznia ( nie wiadomo kiedy on juz był składany i ile stoi) a w czerwcu dopiero zejdzie 4 szt z tej palety. wiec motor jest styczeń a auto wyprodukowane czerwiec.
niestandardowy Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Mowisz o autach nietypowych. Seryjne auta w koncernie vw sa produkowane w systemie kanban ( pierwsza czesc na linii produkcyjnej - pierwsza montowana do pojazdu ) Koncern nie magazynuje czesci na dluzsza mete bo to sa koszty... wymaga sie od dostawcow dostarczania czesci na okreslona " godzine " a z szybami sie zgodze. Miesieczne szyby nowego roku sa szrotowane lub wysylane do cassel.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się