smughos Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Witam, Posiadam 8E, 2.0TDi, 170ps, quattro, 2007 Po przejechaniu 30.000 km udalem sie do "V-tech" w Krakowie zeby go troche podkrecic,na wykresie wyszlo: 158km/341Nm (rys 1-test1)!!! Pojechalem do salonu i sie okazalo ze to pompowtryski, czekalem 4 tygodnie az sobie sciagna do salonu jakies urzadzenie ktore ultradzwiekami czysci te pompowtryskiwacze. Kiedy wyjechalem na ulice wszystko bylo jak dawniej, czuc bylo roznice i jest naprawde lepiej. Dzisiaj pojechalem znow do "V-tech" zeby wkoncu podkrecic to 170ps do, moze 190, po pierwszym schamowaniu wyszlo ze jest 173km/366Nm(rys 2-test1) czyli ok tak jak podaje producent. Pozniej bylo juz tylko gorzej przy 3 probach wgrania jakiegos programu raz wyszlo 179km/415Nm(rys 2-test4) drugi raz 180km/417Nm (rys 2-test2) trzeci raz 182km/424Nm (rys 3-test3 ) Postanowilem wiec ze nie ma sensu za 10km placic 1500 i kazalem wgrac ten program na ktorym przyjechalem, kiedy go schamowali wyszlo 162km/359Nm.(rys 1-test3) Na wykresach widac wyraznie ze po wyzej 3000 obrotow auto traci na mocy. Nie wiem co teraz robic? Czy to ze jeździłem przez 4 tygodnie na zatkanych wtryskach ma wplyw na to ze nie da sie wycisnac wiekszej mocy? Czy w salonie powinni wymienic a nie czyscic wtryski ? Czy powinni tez wymienic filtr aktywnych cząstek stałych, katalizator ? PROSZE O POMOC [email protected] RYS 1 RYS 2 RYS 3
Musashi Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 nie sadze, raczej bez wiekszego IC to problem. bardziej by mnie martwil brak powtarzalnosci mocy seryjnej.
jarecky Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 najszybciej brakuje Ci kolego płynu do filtra cząstek stałych. z tego co się dowiedziałem jest zbiorniczek a wlew znajduje sie w miejscu na koło zapasowe (powinny być tam 2 zaślepki ) Płyn ten powinno się uzupełniać co 100 000 km koszt płynu od 200 do 270 zł.
piotrsob1 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 No pierwsze słyszę co by w Audiku był mokry DPF i trzeba by lać AD BLUE. Na trzecim wykresie niutki są super i ja bym nie pożałował tych 1,5 klocka, a z mocą przy DPF-ie nie poszalejesz bez podniesienia limiterów EGT(maksymalnej temperatury gazów wylotowych przed turbawką) która jest ustawiona fabrycznie jeśli dobrze pamiętam na 805 st.C. Poza tym zdecydowanie lepiej wychodzi moc na zwykłym ON niż na wervie lub V-power(mają wyższą temperaturę spalania i EGT tnie dawkę wcześniej).
jaro4444 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Pojedź na hamownie obciążeniową i do kogoś kto ogarnia DPF czyli np. Rogala, Aligatora, Mirassa.
siemian Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 witaj smughos Pozwoliłem sobie porównać wykres Twojego autka i mojego po programie (mój czarny wykres). Ja miałem 140 konną wersje. Wydawało mi się że mam dość dużą "górke" w momencie, ale jak zobaczyłem Twój wykres po modyfikacji w V-techu to mój w porównaniu do niego jest "gładziutki". Pozdrawiam serdecznie. Co do dalszych modyfikacji Twojego silnika to polecam compsport. Byłem wczoraj u chłopaków i są w fazie testowania jakiejś mocniejszej turbinki do naszych silników (2.0 tdi). Jak wiadomo do nas nie wejdzie każda turbina bo silnik jest ułożony wzdłużnie i nie ma tam dużo miejsca. Pozdrawiam jeszcze raz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się