Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b7 2.0 tdi BPW na luzie wkreca sie tylko do 3 tys.obrotow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

sprawa jest tego typu ogladalem b7 2.0 tdi BPW z 06.2006r. silnik chodzil ladnie cicho lecz wkrecal sie tylko do 3tys.obrotow niestety nie mialem mozliwosci sprawdzenia podczas jazdy.

auto mialo przebieg 221tys.km ostatni servis byl na 212tys.km auto zalane olejem 5w30

dodam ze zadne bledy sie nie wyswietlaly nie dymil.

prosze o jakies podpowiedzi mam zamiar sie skusic na nia. a i jak sie sprawuje ten silnik BPW pozdrawiam

Opublikowano

A sprzęglo mialeś w tym czasie wciśnięte?

Na wolnym sprzęgle wkreci się wyżej,na wciśniętym tylko do 3000. Znaczy że czujnik dziala poprawnie-fura ma tempomat?

Na temat kupna bpw był temat i od cholery opini.polecam nie czytać nie robić sobie bajzlu w glowie tylko brać jak auto dobre. To że inni mają problemy to nie znaczy że ty bedziesz też je miał... Daj spokuj-bierz jak auto jest ok i się ciesz jazdą.

Opublikowano

kurde ciezko mi teraz powiedziec czy mialem wduszone czy nie...??? auto przesliczne caly s-line plus, duza nawi ,kolorowy fis, polskory s-line czarny sufit szyby przod tyl elektryka bi-xenon tempomat tak kierownica trojramina auto z 2006r no i cena 6tys.euro. sprawdzilem czujnikiem 100% bezwypadek alu 18 i zimowki w bagarzniku.co mnie zachecilo caly servis tylko audi !!!martwily mmnie te obroty.

Opublikowano

Sądzę że napewno miałeś wcisnięte... To taka odchyłka psychiczna kierowcy. Mialeś wciśnięte sprzegło-sprawdz.pracę biegow i tak ci noga została do gazowania... :) pokaż ją...?

Opublikowano

Ten typ tak ma, zauważyłem u siebie że po odpaleniu mimo wciśnięcia gazu do oporu obroty powyżej 3000 nie pójdą, ale wystarczy wcisnąć i puścić sprzęgło, aby ten ogranicznik przestał działać :decayed:

Opublikowano

Powiedz mi co chcesz sprawdzic wkręcając silnik na luzie na takie wysokie obroty? Bo jak to czy dymi to gratuluje pomysłu ...tak jak przedmówcy ci napisali , wszystko wporzadku a silnik sprawdza sie w czasie jazdy

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Powiedz mi co chcesz sprawdzic wkręcając silnik na luzie na takie wysokie obroty? Bo jak to czy dymi to gratuluje pomysłu ...tak jak przedmówcy ci napisali , wszystko wporzadku a silnik sprawdza sie w czasie jazdy

chcialem zobaczyc jak reaguje na pedal gazu...;)

Sądzę że napewno miałeś wcisnięte... To taka odchyłka psychiczna kierowcy. Mialeś wciśnięte sprzegło-sprawdz.pracę biegow i tak ci noga została do gazowania... :) pokaż ją...?

prawdopodobnie jutro jazde znowu do niemiec wiec zdjagnozuje toporaz drugi. a odnosie tego co wczesniej mowiles zeby nie czytac o opiniach.Zrobilem to i teraz sie dopiero drapie po glowie;)

Opublikowano

Powiem ci tak - jebaj te wypociny,pomysl o użytkownikach nie siedzących w necie na forach. Jedź kup i chasaj,nie żenisz się z furą,będzie się coś działo-kartki na szybę,ogloszenie w net i won do ludu...

Opublikowano

Kupić dzisiaj to żaden problem, ale zepchnąć potem za rozsądne pieniądze... :ranting::tonguemad::facepalm:

Opublikowano

Powiem ci tak - jebaj te wypociny,pomysl o użytkownikach nie siedzących w necie na forach. Jedź kup i chasaj,nie żenisz się z furą,będzie się coś działo-kartki na szybę,ogloszenie w net i won do ludu...

no wlasnie tylko ze ja tak nie umiem kogos uraczyc szrotem;) a jeszcze jedno czy sa w tym aucie jakies usterki ktore uniemozliwiaja dalszej jazdy w trasie, wiadomo oprucz pompy olejowej.?

Opublikowano

Oprócz napędu wałków wyrównoważających i pompy oleju to reszta wywodzi się w prostej linii od AWX-a/AVF-a, a problem z powrotem do domu może jaszcze sprawić zaklajstrowany DPF, który fabrycznie na pewno w tym silniku był montowany :decayed:

Opublikowano

To już czarne scenariusze ! ;) Ja mam BPW od maja , zrobiłem już 12tyś, 220tyś km zrobione i jak na razie jest wszystko SI. Trasy krótkie w tyg do 10km i dłuższe do 70km czasami i więcej, i jak na razie nie ma problemu . Z napraw po kupnie - wymiana oleju, góra zawiasy, chociaż chyba niepotrzebnie bo wina luzów w kierownicy to wyrobiona przekładnia kier - wymieniona. Czeka mnie wymiana rozrządu i kontrola nieszczęsnego imbusa napędu pompy. Według serwisu rozrząd jeszcze z 40tyś ale chcę zmienić i sprawdzić pompe oleju! Tak że bym się nie oglądał jak fajne autko!

Opublikowano

Oprócz napędu wałków wyrównoważających i pompy oleju to reszta wywodzi się w prostej linii od AWX-a/AVF-a, a problem z powrotem do domu może jaszcze sprawić zaklajstrowany DPF, który fabrycznie na pewno w tym silniku był montowany :decayed:

ja mam w swojej avf-a i jestem mega zadowolony. czyli wymienic ta felerna pompe oleju i sie nie martwic o reszte? a co do dpf-u to ma bo widzialem w ksiazce servisowej na pierwszej stronie na wlepce;) jaki jest szacowany koszt takiej pelnej naprawy/wymiany.

Opublikowano

Moje ma 144 kkm przelotu, wag pokazuje 60 gram popiołu, ale jak dotąd z DPF-em nie było najmniejszego kłopotu, pomimo że krzywek wydechowych na wałku rozrządu brakuje po 0,6 mm :decayed:

Wypala się średnio co 300 km.

Ani napędu wałków / pompy olejowej, ani DPF-a nia wymieniałem, jak coś padnie to się będę martwił , lina w bagażniku ma swoje stałe miejsce :naughty::hi:

Opublikowano

Taki troche OT -Piortek to dpf mamy już tak naprawde śmieci.moj tez się pali co 300/400km i od kont mam tą b7mke nie mialem żadnych z nim kłopotów z tym że u mnie ecu seria.

Powiem ci tak - jebaj te wypociny,pomysl o użytkownikach nie siedzących w necie na forach. Jedź kup i chasaj,nie żenisz się z furą,będzie się coś działo-kartki na szybę,ogloszenie w net i won do ludu...

no wlasnie tylko ze ja tak nie umiem kogos uraczyc szrotem;) a jeszcze jedno czy sa w tym aucie jakies usterki ktore uniemozliwiaja dalszej jazdy w trasie, wiadomo oprucz pompy olejowej.?
Mi nie chodzi ze masz sprzedać popsute śmigło-jeśli bedzie częstą zbyt skarbonką i nie będzie ci to odpowiadalo to wtedy do ludzi ale sprzedać sprawne auto a nie np z zaklejoną dziurą w tłoku poksyliną-nie nie to nie o takie rzeczy mi chodzi...
Opublikowano (edytowane)

Czolem panowie

a wiec tak sprawa sie ma z moja audi.

auto kupilem z niby uszkodzona turbina. Zawiozlem do mechanika po wstepnych ogledzinach stwierdzil ze turbina jest cala.

idac tropem sprawdzil dolot i byl zalany olejem.sprawdzajac stan oleju okazalo sie ze bylo go za duzo i bardzo rzadki.

ustalil ze silnik przezycil nadmiar oleju odma do dolotu gdzie zaciagla go turbina.

przy wymiane oleju i filtrow znowu SZOK ropa w obudowie filtra czarna. chwila dumania i diagnoza uszkodzona vacum pompa po otwarciu zmielona.(przy okazji pompy swirowaly hamulce) a wiec tak to w wielkim skrucie wygladalo... jesli kogos by cos ciekawilo moge sie dowiedziec szczegolow i moze komus pomoge... ;)

Edytowane przez bubson22

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...