paulo77 Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 http://www.tomason.de/tn5_przedstawienie.php a co powiecie na takie?? Będzie fajnie na A4 B8 ?? (jest nawet fotka w tej budzie) Tobi, widzę że myślisz o TN5 które Ci podsunąłem Jak dla mnie fela jest zajefajna i teraz nawet troszke żałuje że sobie zamówiłem TN6 a nie te. A jak szprychowe są lepsze to na pewno nie dla mnie. Moim zdaniem lepsze nawet niż ori RS6 Ale Twoja decyzja :gwizdanie:
Dibo Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 no tez sa fajne qrcze i wciaz nie wiem na jakie sie zdecydowac Szprychy fajnie wyglądają na avancie. Ty masz sedana to lepiej będą wyglądały te Tomasony
Tobi_one Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Opublikowano 10 Marca 2009 tylko nie wiem czy nie będą za duze 19" do mojego silnika 143 PS... ( dodam, ze jeszcze nie jezdzilem na takich rozmiarach ) i nie chciałbym tez zeby spalanie wzroslo bardzo...
arki Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Odpuść sobie 19"!!! One ładnie wyglądają i to tylko tyle, gdyż jeździć na nich bym nie chciał. Musisz iść na kompromis i wybrać takie, które nadają się na Polskie drogi. BTW skoro studiujesz to pewnie nie chciałbyś wymieniać wkrótce zawieszenia bo portfel bardzo by ucierpiał.... Podobnie jak koledzy wybierałbym z modeli od A5/S5 bo są bardzo ładne
Dibo Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 tylko nie wiem czy nie będą za duze 19" do mojego silnika 143 PS... ( dodam, ze jeszcze nie jezdzilem na takich rozmiarach ) i nie chciałbym tez zeby spalanie wzroslo bardzo... Nie będą mA4ciek jeździ na 19" a ma 125-konnego ADRa. Pomijam już moment obrotowy który jest zdecydowanie na Twoją korzyść. Co do spalania to wzrośnie minimalnie, tak że nawet tego nie odczujesz.
paulo77 Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 tylko nie wiem czy nie będą za duze 19" do mojego silnika 143 PS... ( dodam, ze jeszcze nie jezdzilem na takich rozmiarach ) Jak nie jesteś pewien to bierz 18" Pojeździsz, zobaczysz jak jest i jak będzie Ci mało to je wtedy komuś opchiesz a sobie kupisz 19"
KOval81 Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 19" ładnie by Ci sie komponowało w B8, ale chciałbym zobaczyć jak nasz forumowy 19-calowiec adamooo popieprza slalomem po dziurach , albo szybko wbija się na krawężnik... Jak wiadomo, jakie nie kupisz, zaraz się wydają za małe - to jest jak z mocą silnika. Po objeżdżeniu zawsze brakuje. Polecam sprawdzić 18", a później ewentualnie kombinować dalej. 19" jak dla mnie i nasze drogi = katorga + kombinatoryka :> PS - tak na boczku - kupiłeś sobie B8 i martwisz się o wzrost spalania na większych kapciach ??? :gwizdanie:
Tobi_one Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Opublikowano 10 Marca 2009 nie no tak tylko sobie gdybam :gwizdanie:
Heat Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Jak widze posty w stylu zmien na 19" od razu nie poczujesz roznicy to zastanawiam sie czy osoba wypowiadajaca sie po prostu nie chce przyznac sie do tego , ze jezdzi sie ujowo w takim konfigu czy tez mieszka w jakims tajemniczym regionie Polski w ktorym znany dla wszystkich stan polskich drog nie wystepuje . Konczy sie zima , za chwile bede sie przesiadal z 16" na 17" i doskonale pamietam jakie sa tego skutki i ile czasu musze sie przyzwyczajac do tego , ze auto napieprza po d*pie na kazdej nierownosci a zmiana pasu na drodze z koleinami wymaga uchwytu kierownicy jak w go-karcie . A to tylko o jeden rozmiar wiecej . Wszystko fajnie , ze wyglad ladny itp, itd... ale sprawa wymaga zadania sobie jednego za***iście waznego pytania : Czy chce sie sprawnie i szybko przemieszczac z punktu A do B czy po prostu lansowac sie zolwim tempem na 19" felgach uwazajac przy okazji na kazda dziure w miescie . Kazdy ma swoj sposob odbierania komfortu ale nie wciskajcie ludziom kitu , ze na 19" felgach w Polsce jezdzi sie dobrze . Do tego wszystkiego dochodzi fakt , ze ludzie wybor felgi warunkuja tylko wygladem a na wage przewaznie nie zwracaja uwagi bo po co , przeciez na forum przeczytal , ze nie odczuje roznicy . A jakos dziwnym trafem zawsze wiekszy rozmiar felgi wiaze sie z wieksza mulowatoscia samochodu , ktora sam doskonale odczuwam przy zmianie a to tylko jeden rozmiar i waga felgi wieksza o max 2-3kg i to w sumie w nie tak slabym samochodzie . Wiec jesli juz komus proponujecie felgi to podawajcie tez jakie sa konsekwencje takiej wymiany a nie pieprzcie za przeproszeniem , ze bedzie tak samo . To tyle ode mnie , przepraszam za OT
miron78 Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Jak widze posty w stylu zmien na 19" od razu nie poczujesz roznicy to zastanawiam sie czy osoba wypowiadajaca sie po prostu nie chce przyznac sie do tego , ze jezdzi sie ujowo w takim konfigu czy tez mieszka w jakims tajemniczym regionie Polski w ktorym znany dla wszystkich stan polskich drog nie wystepuje . Konczy sie zima , za chwile bede sie przesiadal z 16" na 17" i doskonale pamietam jakie sa tego skutki i ile czasu musze sie przyzwyczajac do tego , ze auto napieprza po pupie na kazdej nierownosci a zmiana pasu na drodze z koleinami wymaga uchwytu kierownicy jak w go-karcie . A to tylko o jeden rozmiar wiecej . Wszystko fajnie , ze wyglad ladny itp, itd... ale sprawa wymaga zadania sobie jednego za***iście waznego pytania : Czy chce sie sprawnie i szybko przemieszczac z punktu A do B czy po prostu lansowac sie zolwim tempem na 19" felgach uwazajac przy okazji na kazda dziure w miescie . Kazdy ma swoj sposob odbierania komfortu ale nie wciskajcie ludziom kitu , ze na 19" felgach w Polsce jezdzi sie dobrze . Do tego wszystkiego dochodzi fakt , ze ludzie wybor felgi warunkuja tylko wygladem a na wage przewaznie nie zwracaja uwagi bo po co , przeciez na forum przeczytal , ze nie odczuje roznicy . A jakos dziwnym trafem zawsze wiekszy rozmiar felgi wiaze sie z wieksza mulowatoscia samochodu , ktora sam doskonale odczuwam przy zmianie a to tylko jeden rozmiar i waga felgi wieksza o max 2-3kg i to w sumie w nie tak slabym samochodzie . Wiec jesli juz komus proponujecie felgi to podawajcie tez jakie sa konsekwencje takiej wymiany a nie pieprzcie za przeproszeniem , ze bedzie tak samo . To tyle ode mnie , przepraszam za OT mocne słowa - choć pewne argumenty popieram ( osobiście smigam na 18 i pewnie na 19 też dałbym rade ) wszystko zależy od kierowcy, czego od auta oczekuje, co jest dla niego ważniejsze i co bardziej odpowiednie
wentyl Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Jak widze posty w stylu zmien na 19" od razu nie poczujesz roznicy to zastanawiam sie czy osoba wypowiadajaca sie po prostu nie chce przyznac sie do tego , ze jezdzi sie ujowo w takim konfigu czy tez mieszka w jakims tajemniczym regionie Polski w ktorym znany dla wszystkich stan polskich drog nie wystepuje . Konczy sie zima , za chwile bede sie przesiadal z 16" na 17" i doskonale pamietam jakie sa tego skutki i ile czasu musze sie przyzwyczajac do tego , ze auto napieprza po pupie na kazdej nierownosci a zmiana pasu na drodze z koleinami wymaga uchwytu kierownicy jak w go-karcie . A to tylko o jeden rozmiar wiecej . Wszystko fajnie , ze wyglad ladny itp, itd... ale sprawa wymaga zadania sobie jednego za***iście waznego pytania : Czy chce sie sprawnie i szybko przemieszczac z punktu A do B czy po prostu lansowac sie zolwim tempem na 19" felgach uwazajac przy okazji na kazda dziure w miescie . Kazdy ma swoj sposob odbierania komfortu ale nie wciskajcie ludziom kitu , ze na 19" felgach w Polsce jezdzi sie dobrze . Do tego wszystkiego dochodzi fakt , ze ludzie wybor felgi warunkuja tylko wygladem a na wage przewaznie nie zwracaja uwagi bo po co , przeciez na forum przeczytal , ze nie odczuje roznicy . A jakos dziwnym trafem zawsze wiekszy rozmiar felgi wiaze sie z wieksza mulowatoscia samochodu , ktora sam doskonale odczuwam przy zmianie a to tylko jeden rozmiar i waga felgi wieksza o max 2-3kg i to w sumie w nie tak slabym samochodzie . Wiec jesli juz komus proponujecie felgi to podawajcie tez jakie sa konsekwencje takiej wymiany a nie pieprzcie za przeproszeniem , ze bedzie tak samo . To tyle ode mnie , przepraszam za OT mocne słowa - choć pewne argumenty popieram ( osobiście smigam na 18 i pewnie na 19 też dałbym rade ) wszystko zależy od kierowcy, czego od auta oczekuje, co jest dla niego ważniejsze i co bardziej odpowiednie dokładnie popieram kolegę
Yelo Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Jak widze posty w stylu zmien na 19" od razu nie poczujesz roznicy to zastanawiam sie czy osoba wypowiadajaca sie po prostu nie chce przyznac sie do tego , ze jezdzi sie ujowo w takim konfigu czy tez mieszka w jakims tajemniczym regionie Polski w ktorym znany dla wszystkich stan polskich drog nie wystepuje . Konczy sie zima , za chwile bede sie przesiadal z 16" na 17" i doskonale pamietam jakie sa tego skutki i ile czasu musze sie przyzwyczajac do tego , ze auto napieprza po pupie na kazdej nierownosci a zmiana pasu na drodze z koleinami wymaga uchwytu kierownicy jak w go-karcie . A to tylko o jeden rozmiar wiecej . Wszystko fajnie , ze wyglad ladny itp, itd... ale sprawa wymaga zadania sobie jednego za***iście waznego pytania : Czy chce sie sprawnie i szybko przemieszczac z punktu A do B czy po prostu lansowac sie zolwim tempem na 19" felgach uwazajac przy okazji na kazda dziure w miescie . Kazdy ma swoj sposob odbierania komfortu ale nie wciskajcie ludziom kitu , ze na 19" felgach w Polsce jezdzi sie dobrze . Do tego wszystkiego dochodzi fakt , ze ludzie wybor felgi warunkuja tylko wygladem a na wage przewaznie nie zwracaja uwagi bo po co , przeciez na forum przeczytal , ze nie odczuje roznicy . A jakos dziwnym trafem zawsze wiekszy rozmiar felgi wiaze sie z wieksza mulowatoscia samochodu , ktora sam doskonale odczuwam przy zmianie a to tylko jeden rozmiar i waga felgi wieksza o max 2-3kg i to w sumie w nie tak slabym samochodzie . Wiec jesli juz komus proponujecie felgi to podawajcie tez jakie sa konsekwencje takiej wymiany a nie pieprzcie za przeproszeniem , ze bedzie tak samo . To tyle ode mnie , przepraszam za OT To nie jest OT, to bardzo ważny aspekt większych rozmiarów felg. Tyle, że ilekroć coś podobnego napiszę, to każdy jest przeciw, że to przecież takie fajne, że jak to może być nie tak.U siebie zauważyłem coś ciekawego, wiosną przy zakładaniu dużych (ok, większych, 17'') felg nie odczuwam negatywnych skutków, no może troszkę. Natomiast jesienią, to dopiero auto kopa dostaje, a jakie komfortowe się robi na moich balonowych 15''. Wentyl - przeczytaj sobie pkt 16 regulaminu
Korzeń Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Kurcze jak można jeździć B8 i mieć nie orginalne fele Audi. Takie dokupowanie jest dobre do starych omeg Także szukaj kolego felg z logiem
Tobi_one Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 Kurcze jak można jeździć B8 i mieć nie orginalne fele Audi. Takie dokupowanie jest dobre do starych omeg Także szukaj kolego felg z logiem jesli z logiem audi to mysle ze tylko felgi od S5, a jesli nie to tomasony tn5, ale cierpliwie poczekam, nie spieszy mi sie i zobaczy sie jakie sa nowosci na rynku. Najwazniejsze zeby wybrac wszystko z głową
kuredu Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Kurcze jak można jeździć B8 i mieć nie orginalne fele Audi. Takie dokupowanie jest dobre do starych omeg Także szukaj kolego felg z logiem można, ja właśnie kupiłem 18 niemieckiego producenta MAM i od użytkowników(z tego forum) tych felg wiem, że są ok i dają radę na naszych drogach. i nie widzę powodu dla którego miałbym przepłacać tylko za znaczek oryginalny AUDI.a za cenę oryginalnych kupię 2 kpl felg, więc jak mi się te znudzą to kupię drugie i wydam tyle samo co za nówki Audi.
Dibo Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Kurcze jak można jeździć B8 i mieć nie orginalne fele Audi. Takie dokupowanie jest dobre do starych omeg Także szukaj kolego felg z logiem Nie zgodzę się z Tobą. Każdy robi auto pod siebie i zakłada takie felgi jakie mu pasują do jego koncepcji samochodu. Tymbardziej że inne wzory też fajnie wyglądają na Audi, nie tylko ori. Dlatego uważam że te Tomasony będą fajnie wyglądały na kolegi B8
paulo77 Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Jeżdzę od wczoraj na 18" Tomason TN6 i przy zmianie felg z 15" róznica jest naprawdę spora i w komforcie i w przyspieszeniu. Jednak swojego wyboru nie żałuje bo wiem na co sie decydowałem. Z tym, że ja kręce się tylko po mieście więc nei ma tragedii. Gorzej będzie z podróżami na większe odległości bo kiere trzeba mocno trzymać na koleinach a wiem to, bo na jesieni jeździłem na starych 18" Wiem też, że w przyszłości przy zmianie furki na nowszy model będę brał Tomasony TN5 (o ile te się sprawdzą) Kurcze jak można jeździć B8 i mieć nie orginalne fele Audi. Takie dokupowanie jest dobre do starych omeg Także szukaj kolego felg z logiem Powiem tak, gdyby Audi robiło takie fajne modele jak np TN5 czy TN6 to nikt nie kupowałby innych ps. Czy chciałbyś żeby wszystkie kobiety chodziły w sukienkach jednego producenta posiadającego kilka wzorów ? Byłoby troche nudno
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się