milio86 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2015 No właśnie a nie chce też nie potrzebnie grzebać żeby tylko gorzej nie było choć jak naciskam na pedał gazu to reakcja podczas jazdy nie jest natychmiastowa aż tak ... na grupie 004 dynamicznych skacze widzę z -1,1 do +0,6 i bądź tu mądrym .... a ustawiać to wiem jak tylko nie pamiętam jak na plus to w lewo a jak na minus to w prawo?? zapomniałem jak wymieniłem rozrząd to po oznaczeniach fabrycznych.:/
milio86 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) i takie odchyłki na jałowum -1,1-0,6 to nic sie nie stanie?? bo na postoju mi pali 0,8l z tego co czytałem to pali 0,6l normalnie więc pytam a równo nie chodzi zbytnio co jakieś parę sekund ma nie równa prace silnik na postoju.... ?? może to wina tej drygiej pompki?? Dobra zostawiam tak jak jest nie ruszam a jeszcze takie pytanie do kogoś kto sie zna powiedzcie gruszka od turbo zasysałem w wakacje szczykawką taka duża 100ml to ma tak ciężko chodzić?? jest wyraźny opór jak zasysam ale nie zachacza... Edytowane 23 Stycznia 2015 przez milio86
lukaszooo Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Tak ma ciężko chodzić, w gruszcze jest sprężyna.
milio86 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2015 dzisiaj dorwałem pełną wersje vaga tylko starszego 208 pl i sprawdziłem gruszkę na bloku 011 BS i widzę ze fajnie chodzi jednak:) ale obroty w pewnym momencie zaczęły chodzić 861, 882, 903 i tak skakały przez chwilę i silnik też twardo chodzić zaczął i nagle spokój. sprawdziłem też grupę 000 i wyszło coś takiego 042 123 000 020 084 201 117 168 117 146 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dodam że pozycja z 1 i 4 kolumnie się zmieniała. no chyba że mam zrobić log statyczny to dodam? czy to też normalne?? pytanie do panów fachowców.
lukaszooo Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Grupa 00 jest bardziej dla podgądu, watośći które ci skakały to 1-obroty 4-dawka paliwa czyli jedno powiazane z drugim.
kirakot Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Mi się osobiście wydaje że avf po 2001 r powinien mieć pompki ustawione na kąt 225 stopni. Starsze pompki miały 180 ustawiane czy jestem w błędzie? Jeśli tak to przepraszam.
milio86 Opublikowano 22 Lipca 2015 Autor Opublikowano 22 Lipca 2015 wiesz co nie wiem to musi sie wypowiedziec ktos kto sie zna jak czytałem na innych forach to własnie na 180 ustawiali.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się