KrisWro Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 (edytowane) Przyszła pora na rodzinne wozidło , wcześniejszy projekt to Mazda 323f BA (foto poniżej )Jeśli chodzi o temat nowego nabytku, do którego przekonał mnie znajomy z tego forum (roman_tyk), więc po prawie 7 miesięcach poszukiwań i sprawdzenie prawie 30 B 6'tek juz i tak wyselekcjonowanych zostaliśmy nagrodzeni i jest rezultat F'ranca: Audiola zaraz przy zakupie: Kompletnie nie znam się jeszcze rzeczach technicznych dotyczących Audi, ale codziennie dzieki forum i tematom na nim zawartym wiedzę poszerzam. Troche z tego co to jest: A4 B6 (BFB) grudzień 2002r. porezane 1,8 Turbo 250 KM Modyfikacje: jeśli chodzi o serducho to pod maska centralny intercoller, tip nierdzewka, wydech remusa na 3 calach, hamulce 320mm, turbo k04-15 oryginal odpowiednik k04 MTM, przeplyw 200g/s boost w peaku 1.3-1.4 bara . Przebieg 135 tys. tak wiem CUDA, ale jest to ori przebieg, auto prześwietliliśmy na wskroś, miernik lakieru, diagnostyka silnika i pozostałych elementów.ostatni wpis ASO listopad 2014r. Wnętrze: s line, czyli czarna podsufitka alu wykończenia, półskóry, grzane krzesła, kolorowy FIS z navi, rolety w drzwiach, nagłosnienie BOSE itd... Zewnątrz: Pakiet VotexKoła lato 18" na 8,5", zima 17 na 7" kilka fotek:Mycie z niemieckiego kurzu Zimowy Setup Rzeczy do zrobienia w najbliższym czasie: wymiana świec, wycięcie kata delikatne poprawienie programu no i FUN z jazdy Pozdrawiam Edytowane 9 Września 2016 przez KrisWro
krzysiekml Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 jeszcze raz gratki z zakupu ,ładny egzemplarz od dziadka z niemcowni bezawaryjności
Imhotet Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 gratki czekam na jakis spot pod milenijnym, chce na kreske