Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AJM prośba o analizę logów 013 018


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

Silnik rozgrzany tylko do 80 stopni (prawdopodobnie termostat, nie wiem czy po wymianie coś się zmieni proszę o poradę)

logi 013

0,87 mg/str

1.72 mg/str

-1,01 mg/str

-1,62 mg/str

logi 018

po zgaszeniu wszędzie 2.0 co jest nie tak ?

Co zrobić, żeby poprawić te wyniki ? Dodam, że auto jak zimne troszkę szarpie na 2 biegu (egr czysty,sprawny)

Edytowane przez czachapll
Opublikowano (edytowane)

Z tymi wynikami, to może wymienić pompowtryskiwacze.

A co widać w 23 grupie?

Edytowane przez szogun0
Opublikowano

Zrób prawdziwe logi tak jak opisane jest to w tym temacie. a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/

Jesli są słąbe korekcje to najpierw do wymiany uszczelnienia PD najtansze a czasem w tym lezy problem, ale najpierw zrób logi.

Opublikowano

Uszczelniacze mają nikły wpływ na korekcje. A wręcz powiedziałbym, żaden.

Opublikowano

Jesli są walnięte to mają :)

Opublikowano (edytowane)

Z tymi wynikami, to może wymienić pompowtryskiwacze.

A co widać w 23 grupie?

wszędzie wahają się od -2,0 do 3,0 a na czwartym jest 25-30

osioł ze mnie bo 018 robi się na zapalonym silniku ;/ tu jest na wszystkich 0

jak coś to auto jeździ bardzo dobrze i jest dynamiczne, spalanie dobre tylko mnie martwi właśnie ten blok 013

Edytowane przez czachapll
Opublikowano

Zrób logi zobaczymy czy jest zle czy tylko przezywasz. Wielu znawców twierdzi ze korekcje są wyznacznikiem stanu pompek niestety lub stety mija sie to z prawdą.

Opublikowano

Czwarty się kończy.


Jesli są walnięte to mają :)

To musiało by lać paliwo do cylindra, a tutaj tak nie jest.

Opublikowano

Jesli po jednym wyniku stwierdzasz ze pompka sie konczy to ci troszkę zazdroszczę intuicji :)

Opublikowano

Not found

Opublikowano

Not found

spróbuj teraz ;)

Opublikowano

No bipy na 4 cylku niby nie ma tragedi ale róznica midzy cylindrami jest spora, do tego masz korekcje czasów o powinno byc na 0. Jak wygląda synchro ???

Opublikowano

04 moze byc statycznie.

Opublikowano

synchro przestawione, musisz ustawić na 0,0 lub -0,6. Odrazu mówie ze raczej nie odczujesz róznicy. No i faktycznie ta czwarta pompka brzydko wygląda.

Opublikowano

synchro przestawione, musisz ustawić na 0,0 lub -0,6. Odrazu mówie ze raczej nie odczujesz róznicy. No i faktycznie ta czwarta pompka brzydko wygląda.

Myślisz, że to poprawi ten blok 013?

Opublikowano

Watpie a raczej jestem pewny ze nie. Tak wogóle jakie masz problemy ???

Opublikowano (edytowane)

Watpie a raczej jestem pewny ze nie. Tak wogóle jakie masz problemy ???

Hmm jak zimny to na 2 biegu szarpie leciutko, jak jest około 0 stopni to po dłuższym postoju trzeba dwa razy grzać świece bo jak raz zagrzeje to odpala tak z 1,5 sekundy. Chyba przy takiej temp powinien odpalic od strzała. Trochę się coś tłucze w silniku jak ciepły Jakby coś ocieralo. Reszta Git

Watpie a raczej jestem pewny ze nie. Tak wogóle jakie masz problemy ???

Hmm jak zimny to na 2 biegu szarpie leciutko, jak jest około 0 stopni to po dłuższym postoju trzeba dwa razy grzać świece bo jak raz zagrzeje to odpala tak z 1,5 sekundy. Chyba przy takiej temp powinien odpalic od strzała. Trochę się coś tłucze w silniku jak ciepły Jakby coś ocieralo. Reszta Git

Aha i jeszcze jak bardzo zimno jest to obroty skaczą przez chwilę, koło egr trochę oleju

Edytowane przez czachapll

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...