czachapll Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 (edytowane) Witam! Silnik rozgrzany tylko do 80 stopni (prawdopodobnie termostat, nie wiem czy po wymianie coś się zmieni proszę o poradę) logi 013 0,87 mg/str 1.72 mg/str -1,01 mg/str -1,62 mg/str logi 018 po zgaszeniu wszędzie 2.0 co jest nie tak ? Co zrobić, żeby poprawić te wyniki ? Dodam, że auto jak zimne troszkę szarpie na 2 biegu (egr czysty,sprawny) Edytowane 21 Stycznia 2015 przez czachapll
szogun0 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Z tymi wynikami, to może wymienić pompowtryskiwacze. A co widać w 23 grupie? Edytowane 22 Stycznia 2015 przez szogun0
lukaszooo Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zrób prawdziwe logi tak jak opisane jest to w tym temacie. a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/ Jesli są słąbe korekcje to najpierw do wymiany uszczelnienia PD najtansze a czasem w tym lezy problem, ale najpierw zrób logi.
szogun0 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Uszczelniacze mają nikły wpływ na korekcje. A wręcz powiedziałbym, żaden.
czachapll Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Z tymi wynikami, to może wymienić pompowtryskiwacze. A co widać w 23 grupie? wszędzie wahają się od -2,0 do 3,0 a na czwartym jest 25-30 osioł ze mnie bo 018 robi się na zapalonym silniku ;/ tu jest na wszystkich 0 jak coś to auto jeździ bardzo dobrze i jest dynamiczne, spalanie dobre tylko mnie martwi właśnie ten blok 013 Edytowane 22 Stycznia 2015 przez czachapll
lukaszooo Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zrób logi zobaczymy czy jest zle czy tylko przezywasz. Wielu znawców twierdzi ze korekcje są wyznacznikiem stanu pompek niestety lub stety mija sie to z prawdą.
szogun0 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Czwarty się kończy. Jesli są walnięte to mają To musiało by lać paliwo do cylindra, a tutaj tak nie jest.
lukaszooo Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Jesli po jednym wyniku stwierdzasz ze pompka sie konczy to ci troszkę zazdroszczę intuicji
czachapll Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2015 (edytowane) wklejam logi: http://vaglog.pl/log_201191.html http://vaglog.pl/log_201193.html http://vaglog.pl/log_201192.html Edytowane 23 Stycznia 2015 przez czachapll
lukaszooo Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 No bipy na 4 cylku niby nie ma tragedi ale róznica midzy cylindrami jest spora, do tego masz korekcje czasów o powinno byc na 0. Jak wygląda synchro ???
czachapll Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 04 moze byc statycznie. http://vaglog.pl/log_201328.html
lukaszooo Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 synchro przestawione, musisz ustawić na 0,0 lub -0,6. Odrazu mówie ze raczej nie odczujesz róznicy. No i faktycznie ta czwarta pompka brzydko wygląda.
czachapll Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 synchro przestawione, musisz ustawić na 0,0 lub -0,6. Odrazu mówie ze raczej nie odczujesz róznicy. No i faktycznie ta czwarta pompka brzydko wygląda. Myślisz, że to poprawi ten blok 013?
lukaszooo Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Watpie a raczej jestem pewny ze nie. Tak wogóle jakie masz problemy ???
czachapll Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Watpie a raczej jestem pewny ze nie. Tak wogóle jakie masz problemy ???Hmm jak zimny to na 2 biegu szarpie leciutko, jak jest około 0 stopni to po dłuższym postoju trzeba dwa razy grzać świece bo jak raz zagrzeje to odpala tak z 1,5 sekundy. Chyba przy takiej temp powinien odpalic od strzała. Trochę się coś tłucze w silniku jak ciepły Jakby coś ocieralo. Reszta Git Watpie a raczej jestem pewny ze nie. Tak wogóle jakie masz problemy ???Hmm jak zimny to na 2 biegu szarpie leciutko, jak jest około 0 stopni to po dłuższym postoju trzeba dwa razy grzać świece bo jak raz zagrzeje to odpala tak z 1,5 sekundy. Chyba przy takiej temp powinien odpalic od strzała. Trochę się coś tłucze w silniku jak ciepły Jakby coś ocieralo. Reszta GitAha i jeszcze jak bardzo zimno jest to obroty skaczą przez chwilę, koło egr trochę oleju Edytowane 24 Stycznia 2015 przez czachapll
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się