PrzemekSSP Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Kupowałem słupek bo mi padł mój silnik poskładane wszystko (przed remontem tego nie było) szarpie przy ruszaniu czyli na 1, nie jeździłem wiele wiec nie wiem co się dzieje dalej, dwumas przekładałem na wałek w skrzyni dałem trochę smaru, wiem zrobiłem głupotę, czy ten smar dostał się do sprzęgła i teraz tego wina jest? czy może być co innego tez odpowiedzialne za szarpanie? pompa wtryskowa czy coś? zrobiłem dopiero 1km możne się wszystko ułoży pytam na "zaś"
paweu1 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Z reguły to problem ze sprzęgłem lub dwumasą, spróbuj przypalić lekko sprzęgło.
PrzemekSSP Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2015 Wcześniej chodziło elegancko, zrobiłem 1km dopiero po przeżuceniu słupka jutro wezmę zrobię z 20km zeby wszystko się ułożyło jak trzeba na spokojnie i zobczymy co będzie się dalej działo Przypalić mówisz?
goldi Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Typowy objaw dwumasa ale były też przypadki że winna byłą skrzynia temat opisywany na forum
PrzemekSSP Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2015 Przed remontem nic nie bylo, wkrecam go troche bardziej na obroty przy ruszaniu i nie szarpie
PrzemekSSP Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2015 jak to pourywane? dobre są przykręcałem je sam to tak, dam więcej gazu nie drga, na 1, na wstecznym z samego sprzęgła nie rusze bo trzęsie jak cholera, po prostu na niskich obrotach drży, więc sprzęgło odpada coś jest nie tak innego muszę chyba do kanału wejść i przejrzeć wszystko
Uzieblo Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 A na zimnym silnik równo pracuje?
PrzemekSSP Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) silnik pracuje cały czas równiutko i jeszcze dzwoni troche ta blacha błącząca skrzynię z silnikiem... mimo że skręcone wszystko mocno. gdzieś czytałem że przyczyną mogą być swiece lub fajki , fajki mam popękane i miałem raz z nimi problem ale bylo dobrze już dłuższy czas, a świece od 90 konnego są takie same jak w 110 nie? bo mam nówki NGK ale do 90 konnego tzn tak kupował mój brat bo pomylił się Edytowane 22 Stycznia 2015 przez PrzemekSSP
paweu1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Świece te same, ale one dogrzewają tylko chwilę po odpaleniu zimnego silnika
PrzemekSSP Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2015 a fajki idące do nich? popękane luźno siedzące? jutro włażę do kanału zobaczę jak to wygląda wszystko od dołu pod spodem wszystko okej... po za jedną śrubą trzymającą belkę, ale przed remontem ona tez byla wyjeb*ana wiec też by telepało budą, nie mam już pojęcia co to może być :/
Artison93 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 (edytowane) a fajki idące do nich? popękane luźno siedzące? jutro włażę do kanału zobaczę jak to wygląda wszystko od dołu pod spodem wszystko okej... po za jedną śrubą trzymającą belkę, ale przed remontem ona tez byla wyjeb*ana wiec też by telepało budą, nie mam już pojęcia co to może być :/ mam ten sam problem tylko że na każdym biegu jak dodam i puszczam gaz to szarpnie jak by coś wiózł za sobą w AHU a4 b5. też fajki popękane ale jak sprawdzę je i docisnę to to samo, a też jak silnik jest na jałowych i dodam gazu tak na 1100 to czuć większe wibracje w budzie. Zmieniłem wszystkie poduchy prócz tych na sankach. Czujnik położenia sprzęgła raczej dobry bo w vagu sprawdzałem i jak wciskam sprzęgło to pokazuje mi pozycję 1 w bloku 6.....wszystko się zaczęło od tego że wcześniej zmieniłem wtryski na 0.216 gdyż wcześniej byly 0.205 od AFN i były do wymiany, lecz nie szarpało, a teraz gdy wyczyszczony nastawnik jest to zaczęlo szarpać. Czekam na pomoc z waszej strony. ...aa i dawka ustawiona na 3.8mg Edytowane 23 Stycznia 2015 przez Artison93
PrzemekSSP Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2015 Jak do brata przed remontem przezucałem wtrysku to jak jechał np 40km/h wrzucił mu 4 to szarpał silnik własnie więc może to one są przyczyną, niby sprawdzane 2 miechya temu w boscha serwisie i bylo dobrze a na swoich wtryskach tak nie ma, jak przyjedzie to sprawdzę jego wtryski..
Artison93 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Jak do brata przed remontem przezucałem wtrysku to jak jechał np 40km/h wrzucił mu 4 to szarpał silnik własnie więc może to one są przyczyną, niby sprawdzane 2 miechya temu w boscha serwisie i bylo dobrze a na swoich wtryskach tak nie ma, jak przyjedzie to sprawdzę jego wtryski.. wczoraj w nocy wjechałem na kanał i złapałem za półosie i dłuższa półoś ma luz wzdłuży(raczej powinna mieć bo półoś pracuje) ale ma też poprzeczny czyli góra/dół zaś krótsza nie ma luzu poprzecznego a wzdłużny tak jak powinna mieć ma...niekiedy słychać charczenie z przegubu i sądzę że zewnętrzny się kończy a wew na długiej półosi na większy luz niż ten na krótszej półosi......według mnie może przeskakiwać na frezie przegub? czy może to wina łożyska? Edytowane 25 Stycznia 2015 przez Artison93
piciuok Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Panowie. Trasa na wroclaw no i zaczelo sie od wjechania w miasto. Po paru minutach jazdy typowo miejskiej, podczas ruszania z jedynki auto tak telepalo ze czulem sie jakbym jechal "elką". Szarpalo jakby chcial zgasnac czy cos. Wystarszylem sie niemilosiernie. Coz to moze byc? Dodam ze tylko przy ruszaniu, tak to chodzi gitarka. Nalatane ma z 400kkm i mechanika przy czym kolwiek to to nie widzialo wczesniej
Musashi Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 być może przegub napędowy wewnętrzny, czyli od strony skrzyni biegów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się