edekxp Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Avj? Przepływomierz mierzy około 165km ale chyba doładowanie za małe co masz na myśli za małe doładowanie ? tu masz log z bfb; http://vaglog.pl/log_181445.html najwieksze doładowanie 1730mbar u ciebie 1560mbar, chyba że pedał nie był do podłogi Edytowane 11 Czerwca 2015 przez edekxp
ganjaq Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Nieszczelność to nie koniec świata, powstaje na skutek zmęczenia materiałów, uszkodzeń mechanicznych, czy też ingerencji osób trzecich. W sumie bardzo łatwo jest ją wykluczyć robiąc test szczelności. Nie wiem tylko jak to się ma do ezektorów i zaworów jednokierunkowych, procedura w b5, czy też budowa silnika trochę się jednak różniła więc i sam proces może wyglądać nieco odmiennie. Niech wypowie się kto inny. Nadmienie jedynie, że niedoładowanie o nie tylko nieszczelność, pierwszy przykład z brzegu np. niedrożny układ wydechowy itp. ale nie będę zbijał z tropu. Szukaj nieszczelności, a przy najbliższej okazji sprawdź czy masz jeszcze kata Edytowane 11 Czerwca 2015 przez ganjaq
Quattro B6 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Avj? Przepływomierz mierzy około 165km ale chyba doładowanie za małe co masz na myśli za małe doładowanie ? tu masz log z bfb; http://vaglog.pl/log_181445.html najwieksze doładowanie 1730mbar u ciebie 1560mbar, chyba że pedał nie był do podłogi w takim razie co może być przyczyną za małego doładowania ?
edekxp Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 może mapa z avj-a , dziwne trochę zrób program i bedzie 190km
ganjaq Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 (edytowane) hehe typowa mapa zdrowego avj, powody niedoładowania: nieszczelny układ w skład którego wchodzą węże, opaski, zawór n75, zawór dv, pęknięta turbina, niesprawna turbina, zatkany katalizator, wykluczyłbym przepływomierz ponieważ korekty w kanle 032 byłyby wtedy rozjechane. Odepnij wąż od WG (gruszki turbo) i sprawdź czy auto przeładuje, dodatkowo udokumentuj to logami 115, 118 na 3 biegu. Jeżeli przeładuje możliwe, że problem dotyczy n75 i nieszczelności tego zaworu, jeżeli nie przeładuje to mamy nieszczelność chodź pewnie małą Oczywiście jak zwykle zwróciłbym uwagę na kanał 115 gdzie mamy dwie rubryki absolut preasure, ciśnienie żadne i osiągnięte. U Ciebie zadane jest takie jak osiągnięte co nie wskazuje na nie doładowanie Edytowane 12 Czerwca 2015 przez ganjaq 1
edekxp Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Właśnie zadane jest za niskie jak na bfb
Quattro B6 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) logi 115+118 po wymianie świec i programie http://vaglog.pl/log_222703.html Edytowane 23 Lipca 2015 przez Quattro B6
ganjaq Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Teraz wygląda bardzo dobrze, a może wyglądać jeszcze lepiej. Temperatura obcina Ci przepływ i doładowanie spada pod koniec. Zaleca się pomyśleć nad intercoolerem
krzysiekml Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 lepiej nie będzie bo turbo nie daje od 5300 obr
edekxp Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 (edytowane) Nie wiem czy to jest bardzo dobrze 2140mbar osiąga przy 3300 obr, to trochę lipa, powinno być około 2500-2700obr, przecież do 3000 obr. to auto nie jedzie doładowanie 1500mbar powinno byc przy około 2000obr a nie 2400 Turbina późno wstaje, może problem klapki wg lub dv Temperatura też spora w dolocie U mnie po wstawieniu drugiego IC z 2,5TDI w upalne dni nie przekracza 37st Edytowane 24 Lipca 2015 przez edekxp
krzysiekml Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 100% westage słabe odepnij wtyczkę od n75 i zrób loga z doładowania
krzysiekml Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 (edytowane) zerknij na ten kawałek od 5120 obr. do 6160 obr. turbo nie może utrzymać zadanego doładowania i n-ka steruje ponad 90% odepnij wtyczkę od n-ki i zrób loga,powinno być 0.3bara do odcinki lub pęknięcie przy klapce WG Edytowane 24 Lipca 2015 przez krzysiekml
Quattro B6 Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 tamte logi pamiętam że robiłem jak było upalnie, te są ostatnie jakie robiłem http://vaglog.pl/log_224350.html ale jutro postaram się zrobić jak mówisz odepnę n75 i zrobię logi...
edekxp Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 (edytowane) Aby nie wywaliło błędu, to lepiej odłączyć weżyk od gruszki i zrobić loga, a n75 zostawić podłączony Moim zdaniem coś jest z klapką lub nieszczelność w dolocie Edytowane 24 Lipca 2015 przez edekxp
Quattro B6 Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 z klapką czyli gruszką ? Na dniach zrobię też test szczelności dolotu, DV wymieniałem nie dawno na nową oryginalną. Nie wiem czy to jest bardzo dobrze 2140mbar osiąga przy 3300 obr, to trochę lipa, powinno być około 2500-2700obr, przecież do 3000 obr. to auto nie jedzie doładowanie 1500mbar powinno byc przy około 2000obr a nie 2400 Turbina późno wstaje, może problem klapki wg lub dv Temperatura też spora w dolocie U mnie po wstawieniu drugiego IC z 2,5TDI w upalne dni nie przekracza 37st Może być przyczyną późnego wstawania turbiny przytkany kat ? Wstawiłeś drugi IC po prawej stronie a co z pompą SAI ? 100% westage słabe odepnij wtyczkę od n75 i zrób loga z doładowania a co mi da ten zabieg ?
edekxp Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 (edytowane) Może być przyczyną późnego wstawania turbiny przytkany kat ? Wstawiłeś drugi IC po prawej stronie a co z pompą SAI ? Może być wina kata, trzeba sprawdzić Pompy SAI już tu nie ma, zmontowana(wyłączona w sofcie) a co mi da ten zabieg ? Sprawdzisz czy turbina dobrze ładuje, czy nie jest winny n75, ale mim zdaniem on jest sprawny Edytowane 25 Lipca 2015 przez edekxp
Quattro B6 Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 (edytowane) sprawdzę szczelność, bo podczas jazdy jak dam mu w kitę to słychać przez chwilę taki szum Może być przyczyną późnego wstawania turbiny przytkany kat ? Wstawiłeś drugi IC po prawej stronie a co z pompą SAI ? Może być wina kata, trzeba sprawdzić Pompy SAI już tu nie ma, zmontowana(wyłączona w sofcie) a co mi da ten zabieg ? Sprawdzisz czy turbina dobrze ładuje, czy nie jest winny n75, ale mim zdaniem on jest sprawny pokaż swoje logi doładowania i przede wszystkim jakie modyfikacje zrobiłeś ? tu było dobrze po wymianie świec ale przed programem http://vaglog.pl/log_221857.html coś mi się wydaje że teraz jest jakaś nieszczelność albo N75 pada Edytowane 25 Lipca 2015 przez Quattro B6
krzysiekml Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 jak na serię to stuki duże ,nie powinno być wcale a tej n-ki to się nie chce odpiąć i loga zrobić? tylko szukanie na pałę sory
Quattro B6 Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 (edytowane) jak na serię to stuki duże ,nie powinno być wcale a tej n-ki to się nie chce odpiąć i loga zrobić? tylko szukanie na pałę sory zrobię zrobię, muszę odpinać wężyk przy gruszce czy w końcu mogę odpiąć wtyczkę od n-ki ? a co może być przyczyną tej korekcji zapłonu ? Edytowane 25 Lipca 2015 przez Quattro B6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się