Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Kontrolka ABS i sygnał dźwiękowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam pytanie co do ABSu bynajmniej tak mi się wydaję. Przy zapalaniu, jak przekręcam kluczyk w pozycję zapłonu zapalają mi się kontrolki i po chwili gasną, w momencie gdy auto zapalam zapala mi się kontrolka ABS i są takie 3 lub 4 sygnały dźwiękowe i w między czasie kontrolka gaśnie i już się nie zapala. Dodam, że nie zawsze tak jest, auto mam od 2 tygodni i na początku odpalał bez żadnych sygnałów dźwiękowych i teraz też raz na ileś odpaleń tych sygnałów nie ma. Muszę jeszcze tylko przyuważyć czy w momencie jak nie ma sygnałów to czy kontrolka się zapala. Nie wiem co to i czy mam się tym przejmować?

Edytowane przez akrak
Opublikowano

Na spokojnie kolego jak ci nic sie nie dzieje z furą prócz tych sygnałów to temat ogarnij powoli .... Najpierw radzę ci podpiąc pod kompa może jakieś masz błędy a znając życie to coś sie znajdzie ... Przyuważ czy rano tak ci sie dzieje na zimnym czy na ciepłym ... przy jakiej kontrolce ci sie pojawia dany dzwięk może spróbuj to nagrać i wrzuć na forum ...


Może jakiś czujnik masz walnięty Vag ci prawdę powie :D

Opublikowano

Właśnie kwestie VAGa muszę ogarnąć, dopiero się w tym odnajduję :) Kumpel podpinał takim obd2 na bluethoot i niby błędów nie było, ale wolę to potwierdzić. Poza tym nic się nie dzieje. Dzisiaj poobserwuję i nagram jak to wygląda.


Z VAGiem nie będzie jednak tak prosto, kabel który mam nie działa i jeszcze problem z działaniem programu pod Win7. W międzyczasie nagrałem filmik jak to wygląda

https://www.youtube.com/watch?v=JkEpgc6htFo

Opublikowano

Mógł paść sterownik pompy abs, ale vag pokaże

Opublikowano

ABS sam w sobie działa i wydaje mi się że poprawnie. Teraz łatwo o słabą przyczepność i załącza się jak trzeba. Muszę się uporać z tym VAGiem...

Opublikowano (edytowane)

Panie to podobno słaby aku. Mam to samo. Żadnego błędu w vagu. Wprawdzie mam mniej zauważalne świecenie kontrolki ABS (starsze zegary i komp i wgl pewno dlatego), ale tak mi to nie tak dawno wyjaśnili ;)

Jeśli masz coś nie tak z ABS to od razu po przekręceniu kluczka na II Ci jęczą zegary. Zauważ, że tutaj się to dzieje w trakcie zapłonu.

Edytowane przez HatefulEvil
Opublikowano

w sumie prosta sprawa, warto sprawdzić, podepnę aku na noc w weekend i zobaczymy, poza tym może w końcu uda mi się kompa w weekend podpiąć...

Opublikowano

To pikanie w zegarach jest chyba spowodowane zapaleniem się wykrzyknika w środkowej części zegarów. Sprawdź ilość płynu hamulcowego.

Opublikowano

to jest sygnalizacja słabego akumulatora, pewnie dzieje ci się to z rana po zimnej nocy

Opublikowano

Nie, pikać pika przy każdym odpaleniu, muszę sprawdzić czy przy każdym też zapala się ta lampka hamulca no i sprawdzę płyn oczywiście, ale wydaje mi się że jakby było mało płynu to kontrolka powinna się świecić cały czas.

Opublikowano

Mi i podladowanie aku nic nie dało. Poza tym że wgl auto mi odpala xd

Opublikowano

Miałam to samo nowy aku załatwił problem

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem co się stało, ale sygnał dźwiękowy zniknął zanim zdąrzyłem cokolwiek zrobić, kontrolki zapalają się tak samo tylko nie ma sygnału od soboty. Aku nie ładowałem. Podpiąłem w końcu kompa, ale wydaje mi się, że nic co by się wiązało z tymi objawami nie wyszło. Skasowałem i zobaczę, które mi się powtórzą za kilka dni, bo po krótkiej jeździe nie było żadnego, więc nie wiem czy to jakieś stare rzeczy nie były.

VCDS-Lite Version: Release 1.0
Saturday, 07 February 2015, 14:10:22:0


Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Controller: 4B0 907 552 C
Component: 2.4L V6/5V MOTR AT D03
Coding: 04051
Shop #: WSC 06325
5 Faults Found:
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Lean
P1138 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.LBL
Controller: 8D0 927 156 R
Component: AG5 01V 2.4l5V RdW 8518
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL
Controller: 8E0 614 111 AB
Component: ABS 5.3 FRONT D00
Coding: 0273004281
Shop #: BB 24548
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 8L0-820-043-2D.LBL
Controller: 8L0 820 043 D
Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D75
Coding: 04160
Shop #: WSC 06325
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 8D0-959-655-AI7.LBL
Controller: 8D0 959 655 C
Component: Airbag 7 Audi 0303
Coding: 00106
Shop #: WSC 06325
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-xxx-17.LBL
Controller: 8D0 919 860 G
Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D09
Coding: 00162
Shop #: WSC 00000
IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0V0207245
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer Labels: None
Controller: Bit teA dre ssv
Component: e 17 eingeben
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error ocurred

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL
Controller: 8LO 862 257 D
Component: ZV-Pumpe, Funk D03
Coding: 12864
Shop #: WSC 65535
No fault code found.

End --------------------------------------------------------------------------------------------------


Apropo błędów to napisże tylko że powtórzyły mi się 17538 i 17536 o ubogiej mieszance, zrobiłem przegląda gazu na którym nic nie wyszło, tylko filterki wymienione, skasowałem błędy i jak narazie nie powracają, ale będę jeszcze kontrolował.

A sygnał dźwiękowy jak zniknął, tak się do tej pory nie pojawił, dalej nie mam pojęcia co to było...

Edytowane przez akrak
Opublikowano

Zapewne to:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...