Fenrir Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Jak już masz tak kombinować to kup nową folię, zdrap czerwoną farbę i kombinuj na biało.
Hezen Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Miałem już kiedyś wrzucić fotki jak wygląda mój drugi licznik tzw. testowy do zmiany podświetlenia. Mam chwile chęci i czasu to wrzucam (przypominam że praca nad licznikiem jest wstrzymana, mam tyko takie fotki, żadnych zdjęć od środka nie robiłem - jeśli ktoś chce fotki to pisze z góry że nie ma i jak na razie nie będzie... licznik leży gdzieś kartonie i nie mam ochoty jak na razie wracać do tego tematu) http://a4-klub.pl/index.php?/topic/304892-efekt-zmiany-koloru-podswietlenia-zegarow-z-czerwonego-na-biale-ala-polift/page-3#entry4711400 Po kliknięciu w zdjęcie, jest powiększenie do oryginalnego rozmiaru, jakość jest jaka jest - fotki robione szajsungiem s2 http://images75.fotosik.pl/350/1fa6791eb7d333dd.jpg http://images75.fotosik.pl/350/dfc7d66a91df681e.jpg (do ogarnięcia prześwitujące światło ledów na tarczy prędkościomierza): http://images78.fotosik.pl/350/c472f8925ab65bf8.jpg (tutaj trzeba coś mocniejszego, bo wskazówka jest licho podświetlona) http://images78.fotosik.pl/350/11debeffdb8bd3c7.jpg Drodzy forumowicze, chciałbym się od was dowiedzieć jak to według was wygląda? Licznik jest do poprawy/kosmetyki, jestem krótko mówiąc - pedantem, dużo czasu, dużo prób zajęło mi żeby tarcza była w miarę równo podświetlana. Chciałbym żebyście mi napisali czy jest sens jeszcze się z tym bawić? Edytowane 21 Lutego 2016 przez Hezen
dawid018 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 chciałbym się od was dowiedzieć jak to według was wygląda w/g mnie bardzo dobrze(a sam obrotomierz idealnie) poza zbyt ciemnym zegarkiem i jak pisałeś wskazówkami od temperatury i paliwa. sam tez grzebie białe podświetlenie w liczniku i ja do podświetlania tarczy zastosowałem listwę led do podświetlania np mebli. ledy przykleiłem wokół tarczy tak żeby światło z nich świeciło w bok a nie centralnie w tarcze.efekt samego podswietlenia jest całkiem niezły ale tez mam za ciemne wskazówki i zegarek.paliwo i temperaturę mam podświetlone na jednym ledzie i tez za ciemno jest.w dodatku przy maksymalnym doświetleniu jak już całkiem nie źle widać wskazówki światło z tarcz po prostu drażni bo jest za mocne,po skręceniu na minimum jest w sam raz ale znów nie widać dobrze przebiegu i wskazówek. teraz zastanawiam sie czy nie spróbować z ledami o barwie białej ciepłej. a własnie czy ktoś wie co zrobić żeby cyferki w liczniku przebiegu nie ściemniały się po włączeniu świateł??
Hezen Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Zegarek słabo podświetlony bo po bokach muszą być mocniejsze "kuliste" ledy a z tego co pamiętam włożone tam miałem jakieś walcowe i światło jest ukierunkowane do przodu a nie na przód i boki. Z tego też powodu mało światła trafia do "światłowodu" kierującego je na zegarek Potencjometr ogarnia cały licznik, żeby podświetlić odpowiednio wyświetlacz z przebiegiem to tylko mocniejszy led włożyć? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 22 Lutego 2016 przez Hezen
Fenrir Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Moim zdaniem efekt bardzo dobry, gdyby całość wyglądała jak sam obrotomierz to jest to jak najbardziej do zaakceptowania.
dawid018 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 gdyby całość wyglądała jak sam obrotomierz to jest to jak najbardziej do zaakceptowania. myślę ze taki efekt jest do uzyskania po zmianie tarczy na te do 260km/h. one maja mniej kreseczek dzięki czemu mniej światła wydostaje się na zewnatrz
Hezen Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Jak pisałem wyżej, licznik jest do dokończenia. Tarcza prędkościomierza u góry nie prześwituje bo już jest to zrobione jak w tarczy obrotomierza. U dołu na bokach prześwituje bo światło nie jest rozproszone. Żadna zmiana tarcz nie wchodzi w gre, bo wtedy będzie oszukiwał na prędkości a ja nie mam potrzeby płacić za zmiane wsadu. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Norbert91 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 koledzy tak sie zastanawiam, bo najprostsze rozwiązania są najlepsze. Czy nie wystarczyła by zmiana samych tarcz na poliftowe? do tego żarówki na diody i efekt jest bez żadnych skrobań> ? mylę się ?
dawid018 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Czy nie wystarczyła by zmiana samych tarcz na poliftowe? polift ma predkosciomierz do 260 i obrotomierz z elektronicznym zegarkiem
Norbert91 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Kolego przedlifty też miały licznik do 260 bynajmniej ja tak mam a z tym zegarkiem wydaje mi się że nie wszystkie miały zegarek elektroniczny znajdzie się jeszcze wskazówkowy
jacca90 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Ale polift chyba jest inaczej zeskalowany[emoji14]
Norbert91 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 jak może być inaczej zeskalowany, ale wymyślacie , znajomy ma lifta i zegar jest identyczny, ja mam fisa a on nie, cały zegar wygląda tak samo tylko u niego jest ładna biel.. tarcze to tarcze nie ma tu filozofii, przedkładka tarcz i wymiana żarówek na białe ledy powinna załatwić sprawę i ja tak zrobie
jacca90 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Oczywiscie jest. Ten licznik co ma Hezen jest inaczej zeskalowany co typowy poliftowy[emoji14]
Norbert91 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 i twierdzisz że zmiana samych tarcz nie pomoże ?
jacca90 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Jesli chodzi o licznik Hezena to nie bo ma tarcze do 220 pozniej juz chyba wszystkie byly 260 nawet tdi wiec jak zmieni tarcze to bedzie zle pokazywac predkosc. Tu by tylko pomogla zmiana wsadu a to jest nieoplacalne bo mozna kupic nowszy przedliftowy licznik juz z nowszymi tarczami i wtedy rezac podwietlenie. Pierwsze liczniki w najstarszych modelach mialy inne tarcze mozesz sobie zobaczyc na googlach[emoji14]
Norbert91 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 dobra ale w moim przypadku licznik jest do 260
jacca90 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Bo benzynie byl do 260[emoji14]a 100 masz w polowie tarczy czy wczesniej?
Norbert91 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 mój licznik Teraz zwróciłem uwage polifty mają 100 na środku...
jacca90 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) No to wiesz juz jaka jest roznica[emoji14] Edytowane 1 Marca 2016 przez jacca90
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się