jakub04 1 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Jak nie masz nagaru i wycieków to lej pełny syntetyk.Ja zrobiłem 30 tys km na półsyntetyku bo posłuchałem pseudo mechaników,że przy tym przebiegu/było 200 000 km/ to najlepiej 10W40 albo mineralny!!! .Przeszedłem na full syntetyk. Do dnia dzisiejszego zrobiłem ponad 50 tys km na 5W50. Zero wycieków z silnika. Faktem jest,że przed przejściem na pełny powymieniałem uszczelniacze wałków rozrządu,wału korbowego oraz koła pośredniego a także uszcz. pokrywy rozrządu i miski olejowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Zapodaj Motula 5w40 dlaczego kazesz mu wlac rzadszy olej. moim zdaniem taka operacja skonczy sie zle.nie wraca sie do syntetyku Damian możesz rozwinąć swoją tezę dlaczego nie wraca się do syntetyku? widzialem sytuacje ze ktos mial mineralny,wlal polsyntetyk .wyplukal i zatar silnik. temat znany mi z maszyn ciezkich bo przy nich pracuje.nigdy nie wlewam rzadszego oleju .zawsze gesciejszy albo ten sam co byl Edytowane 25 Stycznia 2015 przez quadral20004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Zapodaj Motula 5w40 dlaczego kazesz mu wlac rzadszy olej. moim zdaniem taka operacja skonczy sie zle.nie wraca sie do syntetyku Damian możesz rozwinąć swoją tezę dlaczego nie wraca się do syntetyku? widzialem sytuacje ze ktos mial mineralny,wlal polsyntetyk .wyplukal i zatar silnik. temat znany mi z maszyn ciezkich bo przy nich pracuje.nigdy nie wlewam rzadszego oleju .zawsze gesciejszy albo ten sam co byl w silnikach naszych furmanek to nierealne.lej syntetyk i się nie przejmuj,nic nim nie zatrzesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand82 0 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) A co z tym shell helix HX 7 - 10W40 na którym obecnie jeżdżę? Przecież to nie jest czysty mineralny???tylko jakieś połączenie syntetyka z mineralnym? tak go chwalą że niby BDB OIL. Co 15tysi wymianę robiłem, a autko mam 2 rok(dwie wymiany już na shellu ,wcześniej mobil 10w40 na takim przyjechał z niemiec) Dobrze zrobiłem że zalałem shellem?czy mogłem zostawić mobila? Edytowane 25 Stycznia 2015 przez armand82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) zmieniaj olej i się nie martw tylko zastosuj jeszcze płukankę i wtedy zalej motula niby zdarzają się osoby które mówią że sie nie wraca na syntetyk ale ja tak zrobiłem że wróciłem jak i wiele innych osób z forum i jest git a to tylko lepiej dla serducha Edytowane 25 Stycznia 2015 przez xXPiotrekXx19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Jak nie masz ciężkiej nogi to jeździj na tym 10W a przy następnej wymianie zmień na 5W40 Shell czy Mobil 10W40 -jeden czort Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand82 0 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Czasem pogonie te moje a4 ale to 1.6 w zeszłym roku 3 tysie robiłem miesięcznie ,tak prawie przez pół roku PL-NL-PL czasem musiałem dolać OIL "troszkę" jak przejechałem trase PL-NL 1300 KM.Czyli shell słabszy od motula??.Co do silnika(odbiegne od tematu na chwilę)nastawiłem się raczej na niezawodność i tanią eksploatacje tego silnika,bo szczerzę z AHL nie mam za dużo problemów,poza przepustnicą,którą czyściłem,chociaż teraz czasem na ciepłym potrzyma na obrotach tak około 1100. Edytowane 25 Stycznia 2015 przez armand82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 To jeśli robisz takie trasy i coś tam depniesz(na miarę 1.6 oczywiście) to zlej to po paru tysiącach i zalej 5W40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Czasem pogonie te moje a4 ale to 1.6 w zeszłym roku 3 tysie robiłem miesięcznie ,tak prawie przez pół roku PL-NL-PL czasem musiałem dolać OIL "troszkę" jak przejechałem trase PL-NL 1300 KM.Czyli shell słabszy od motula??.Co do silnika(odbiegne od tematu na chwilę)nastawiłem się raczej na niezawodność i tanią eksploatacje tego silnika,bo szczerzę z AHL nie mam za dużo problemów,poza przepustnicą,którą czyściłem,chociaż teraz czasem na ciepłym potrzyma na obrotach tak około 1100. powiem tak sheel / mobil srednia polka,nawet mniej jak srednia. castrol / motul wysoka polka,nawet bardzo wysoka:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand82 0 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Zaleje motulem i myślę że będzię dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Ja mam motula 5w40 i klepanie na zimnym też Sie pojawia . Zalany 10 tys km temu w czerwcu . Klepanie pojawiło sie odkąd zawitaly niskie temperatury , wcześniej było ok . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Smok w pompie do kontroli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 wystarczy zwalić miche żeby dostać Sie do smoka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Niestety, musisz podnosic silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand82 0 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Czyli z tym smokiem jest troche roboty? Edytowane 28 Lutego 2015 przez armand82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Edytowane 6 Lutego 2015 przez quadral20004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopold27 41 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Trwa debata jaki olej-każdy z normą 505.00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Nie każdy, bo te normę może miec: 10W40, 5W40, 0W40, 0W30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmichalo 0 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Nie norma ważna,tylko lepkość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kejsi 32 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Jestem też zdania że 5w40 zalać i przestanie klepac, ja miałem 15w40 jedynie miskę wyczyściłem i wlalem 5w40 i bez płukania chodził aż miło, potem zalalem 10w40 castrola i rano klepie, skusilem się bo miałem za darmo xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się