michalski83 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Panowie wczoraj czyściłem przepływomierz , zawór n75 , wymieniłem filtr powietrza ,wymiana wężyków od n75, odłączyłem od wszystkiego przewody tzn przepływka , moduł zapłonu , n75 , po wyczyszczeniu wszystko dokładnie poskładałem poskręcałem podłączyłem , sprawdziłem dokładnie ,podłączyłem polskiego vaga bo taki mi tylko działa i nie ma błędów a teraz co się dzieje wsiadam odpalam ładnie na benzynce ruszam w drogę przełączył się na gaz jadę do swiateł wrzucam luz a obroty szaleją na jałowym pyrkanie z wydechu silnik poszarpuje , po przełączeniu na beznynę obroty stoją jak kamień filmik zapożyczony ale mam te same objawy na jałowym czy muszę jechać na regulację reduktor nowy ma może z 300km przejechane sekwencja stag 4 Edytowane 25 Stycznia 2015 przez michalski83
Łukasz13 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 JAk na pb jest dobrze, to ewidentnie wina lpg i bez podpięcia kompa do lpg sie nie obejdzie żeby podejrzec co jest nie tak..
kosmo.a3 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 moze lać ktoryś wtrysk np, albo jeszcze inne problemy, bez podłaczenia kompa lpg trudno bedzie coś zdiagnozować, moze ktorys wężyk być pękniety, opaska niedokrecona itd
kabanos78 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Kolego sprawdź zawór DV, najczęściej to w nim leży problem, miałem ten sam problem, byłem na regulacji gazu i nic to nie dało a zapłaciłem za nią, pojechałem kilka dni później z reklamacją i zrobiłem awanturę potem się okazało, że to zaworek DV był problemem, zadzwoniłem do gazownika i przeprosiłem...
michalski83 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) Kolego sprawdź zawór DV, najczęściej to w nim leży problem, miałem ten sam problem, byłem na regulacji gazu i nic to nie dało a zapłaciłem za nią, pojechałem kilka dni później z reklamacją i zrobiłem awanturę potem się okazało, że to zaworek DV był problemem, zadzwoniłem do gazownika i przeprosiłem... zawór DV nówka kupiony w skodzie, prawdopodobnie czerwone valteki mają już dość tego silnika diagnoza 4 gazowników Edytowane 16 Lutego 2015 przez michalski83
jacek70 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Jedź na korektę do gazownika. Masz nową instalkę a to lubi się rozstroić.
zwalowy Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 z tego co ja slyszalem od wielu to czerwone valki nie daja rady z t6ym silnikiem...znaczy nie do wersji silnikowej typu T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się