moglaj80 Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 zrobię zdiecia gwarancji i sam zobaczysz ja to zaakceptowalem
BeyerBrown Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 Poproszę, jestem ciekawy co to za klauzule mają, że przy naprawie po pierwsze biorą pod uwagę wartość rynkową pojazdu a po drugie w kosztorysie uwzględniają ceny detaliczne danych części (gdzie czasem głupi kawełek plastiku kosztuje 100-200zł!). Dla mnie to niepojęte, heh
moglaj80 Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Poproszę, jestem ciekawy co to za klauzule mają, że przy naprawie po pierwsze biorą pod uwagę wartość rynkową pojazdu a po drugie w kosztorysie uwzględniają ceny detaliczne danych części (gdzie czasem głupi kawełek plastiku kosztuje 100-200zł!). Dla mnie to niepojęte, heh masz whatsapp ? jestem w de i nie mam jak dodać zdiecia
Progresator Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Witam. Mam pytanie do znawców 3.2. Chciał bym kupić audi A8 D3 właśnie z silnikiem 3.2 quattro z 2008 roku i moje pytanie brzmi czy to ten sam silnik co w A6 C6 i czy w ogóle się opłaca kupować taką ,,Krowe" z takim silnikiem. Podkreślam że nie szukam 4.2 które można zagazować a 3.2 fsi ze względu na jego w miarę niskie spalanie.
radekrp90 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 To poradzę Ci szukać 4.2, bo spali wcale nie dużo więcej, a przynajmniej nie zje Cię kosztami eksploatacji. Tam jest zwykły pasek rozrządu więc w zasadzie nie ma się co popsuć.
Progresator Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 no z tego co udało mi się wyczytać w necie to spalanie jest od 5 do 7 litrów mniejsze od 4.2 a ja 3-4 razu do roku będę musiał zrobić tym autem 2000 kilometrów
radekrp90 Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Czyli mówisz, że jeśli 3.2 spali 12/100 średnio to 4.2 musi spalić w tych samych warunkach 17-19/100?? No way... W mieście może faktycznie różnica będzie spora ale w trasie raczej nie więcej jak 2 litry. Masz jeszcze 3.7 V8 ale ona, podobnie jak pozostałe MPI produkowana była do 2006 roku.
Progresator Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 no a po za tym wyczytałem gdzieś na forum ze koszty 3.7 nie różnią się od 4.2... Może i faktycznie lepiej będzie brać 4,2
moglaj80 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Polecam dysk google https://s26.postimg.org/f0fj6xm55/20161002_130800.jpg https://s26.postimg.org/r3kuuhx7d/20161002_130812.jpg https://s26.postimg.org/4g5lochnd/20161002_130821.jpg https://s26.postimg.org/cmxlfx7q1/20161002_130830.jpg https://s26.postimg.org/7csmomnh5/20161002_130843.jpg https://s26.postimg.org/xmdp7f9eh/20161002_130856.jpg
Inventisto Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Mam update wreszcie.. po 2.5 miesiąca jeden warsztat powiedział ze nie zrobi alusilu i rysa je st za głęboka żeby polerowac. Kupiłem jeszcze jeden blok i poszedł do honowania i planowania do zakładu gdzie robią głównie alusil i się udało. Wymiary po honowaniu 54,58 nowe pierscienie mam 54,50 niby mówili że będzie dobrze. Głowice wypolerowane łącznie z gniazdami zaworów, mostki wałki, uszczelniacze wymienione i planowanie. Kupiłem 13 czesciowy komplet rozrządu, komplet uszczelek góra i dół( mam jeden komplet góra w zapasie mogę odsprzedać AJUSA 52240100), nowe śruby na głowice. Polecacie jeszcze coś kupić? I pytanie czy rozrząd trzeba po prostu na blokady i skręcac czy są jakieś znaki jak to zwykle było? Coś tam na łańcuchach jakieś znaki. I czy uszczelki wszystkie na sucho czy silikonem robić. . Bardzo bym był wdzięczny za każde rady:)
alfar Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Opublikowano 24 Listopada 2016 Wymień smoka, ten pojemniczek pod dolotem, lubi sprawiac problemy, wychwytuje syf z oleju Wymień uszczelki pod pompą oleju, wody Ja w swoim to robiłem przy okazji
BeyerBrown Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Do rozrządu bez blokad nie podchodź! Z ASO można wypożyczyć w razie czego. W ogóle procedura wymiany jest dość złożona... jeśli mechanik powie Ci, że da radę wymienić łańcuchy bez blokad to sugerowałbym powierzenie wymiany komuś innemu... Śruby wałków wymień na nowe.
Inventisto Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Ja to wszystko sam robie dlatego pytam.. ale mam blokady:) i mam książkę servisowa ale zawsze cenne wskazówki mile widziane.. Gdzie te śruby można kupić bo nie znalazłem nigdzie. Chyba do serwisu pora się wybrać. .
radekrp90 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Do takich specjalnych śrub lepiej się wybrać do ASO - koszt jednostkowy nie tragiczny, a masz pewność, że będą dobre. Co do rozrządu - ustawiasz na blokady zgodnie z serwisówką, kręcisz ręcznie 2-4 razy silnikiem i zakładasz znów blokady. Jeśli pasują można odpalać (bez blokad oczywiście ).
Inventisto Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 No zauważyłem ze po takie rzeczy warto do serwisu jeździć. Nie są bardzo drogie i masz pewność. Kiedyś nawet kupiłem taniej w serwisie niż w sklepie. . To cena rada z tym rozrządem żeby pokręcic. Najbardziej się boje o dostawy oleju. Nie wiem czemu tamten silnik się zatarl ale słyszałem o wadliwych napinaczach czy coś. Mam nadzieje ze mój zestaw rozrządu juz ma to poprawione. Jak juz to złoże to zalać go olejem i spuscic żeby to spłukać? Ps. Z tego co widzę nie da się samego smoka kupić. . Czyszczenie? I tak będę musiał przegląd pompy oleju zrobić koniecznie. .
alfar Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Opublikowano 24 Listopada 2016 Da sie ja wymieniłem, może zle nazwałem, pod dolotem masz czarne pudełko do odkrecenia.
Inventisto Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Nie bardzo wiem jakie czarne pudełko. . zastanawiam się też nad sprzęgłem jak sprawdzić czy jeszcze się nadaje czy lepiej wymienić. . Ok silnik złożony i gotowy do zalania płynami. teraz kolejna sprawa to jak go dotrzeć! !! przewertowalem kilka różnych obszernych forów łącznie z kontrowersyjnym http://forum.scigacz.pl/about3145.html&postdays=0&postorder=asc&highlight=docieranie&start=20I Juz Teraz nie wiem jak go dotrzeć. zastanawiam się mocno nad tym docieraniem metoda na ostro. co myślicie o tym linku który wkleilem?
Inventisto Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Przy odpalaniu chyba przeskoczyl rozrzad bo polamalo prawie wszystkie popychacze na jednej z glowic. Dziwne bo wszysto zlozylem z elsawin:/ zastanawiam sie czy jest jakas procedura pierwszego uruchamiania zeby olej doszedl do napinaczy hydraulicznych? mam zamiar wymontowac silnik jeszcze raz i sprawdzic co zle zrobilem ale kjurcze nie mam narazie pomyslu gdzie szukac bledu. Na poczatku mysllalem ze moze pomylilem wariator ssacy z wydechowym ale nie. tyle narazie wiem bez wyjmowania silnika. Przed montazem silnika obracalem kilka razy zakladajac ponownie blokady zeby sprawdzic czy wszystko jest ok z rozrzadem:(
kajmanovsky Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Godzinę temu, Inventisto napisał: Przy odpalaniu chyba przeskoczyl rozrzad bo polamalo prawie wszystkie popychacze na jednej z glowic. Dziwne bo wszysto zlozylem z elsawin:/ zastanawiam sie czy jest jakas procedura pierwszego uruchamiania zeby olej doszedl do napinaczy hydraulicznych? mam zamiar wymontowac silnik jeszcze raz i sprawdzic co zle zrobilem ale kjurcze nie mam narazie pomyslu gdzie szukac bledu. Na poczatku mysllalem ze moze pomylilem wariator ssacy z wydechowym ale nie. tyle narazie wiem bez wyjmowania silnika. Przed montazem silnika obracalem kilka razy zakladajac ponownie blokady zeby sprawdzic czy wszystko jest ok z rozrzadem:( mozesz odpiac aparat zaplonowy i krecic aby olej doplynal do glowicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się