pzn44 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Witam. Bardzo proszę o analizę logów statycznych. Drgania zaczęły się od delikatnych wibracji na wolnych obrotach, z czasem drgania się nasiliły i w końcu zaczęły się podczas jazdy przy przyśpieszaniu. Nie pojawiają się cyklicznie, nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły silnik. To są moje pierwsze logi więc bardzo proszę o pomoc w diagnozie. Grupa 001 http://vaglog.pl/log_201631.html Grupa 003 http://vaglog.pl/log_201720.html Grupa 004 http://vaglog.pl/log_201717.html Grupa 007 http://vaglog.pl/log_201718.html Grupa 013 http://vaglog.pl/log_201722.html Grupa 023 http://vaglog.pl/log_201721.html Z góry dziękuję. pzn44
jony 2 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Witam. Bardzo proszę o analizę logów statycznych. Drgania zaczęły się od delikatnych wibracji na wolnych obrotach, z czasem drgania się nasiliły i w końcu zaczęły się podczas jazdy przy przyśpieszaniu. Nie pojawiają się cyklicznie, nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły silnik. To są moje pierwsze logi więc bardzo proszę o pomoc w diagnozie. Grupa 001 http://vaglog.pl/log_201631.html Grupa 003 http://vaglog.pl/log_201720.html Grupa 004 http://vaglog.pl/log_201717.html Grupa 007 http://vaglog.pl/log_201718.html Grupa 013 http://vaglog.pl/log_201722.html Grupa 023 http://vaglog.pl/log_201721.html Z góry dziękuję. pzn44 bipy sporo na minusie ,układ paliwowy do sprawdzenia po kątem filtra, pompy paliwa ,jakości paliwa -to na początek
pzn44 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2015 Dzieki za zainteresowanie, a czy jest mozliwe ze pompowtryski mam na wyrzutke ?? Jutro wymienie filtr paliwa ale wydaje mi się, ze to by było za proste.. :/
poitner27 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 witam , mam ten sam problem czy silnik zimny czy cieply , lekkie drgania ma , na wolnych obrotach podczas postoju.
pzn44 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 no to mamy podobny problem, tylko ja bardziej zaawansowany.. może ktoś życzliwy jeszcze dołączy się do tematu i coś podpowie...
daro80 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 wymienic komplet oringów na pompowtryskach i zrobić płukanke,tzn kupić preparat do czyszczenia układu paliwoego,gdzieś na forum jest dokładnie opisane jak się robi taką płukanke,bo korekcje kiepskie a zwłaszcza na 1 cylindrze
pzn44 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 dzięki za odpowiedź.. napewno sie zastosuje do porad, a czy z reszty logów nie widać niczego niepokojącego ??
QaDo Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Dwa wtryski wykazują nadmierne zużycie, płukanie nie pomoże ani mycie, usterka lekko się zminimalizuje, ale problem nie zostanie rozwiązany. Również i sama końcówka nie pomoże, jakbyś sam chciał dokonać "naprawy" występuje też zbyt duże opóźnienie na elektronice, wiązka wtrysków do przeczyszczenia. Najlepiej znaleźć dobrego fachowca to jeden wtrysk masz za ok 250 ogarnięte. podkreślam dobrego, ile rzeźb ja już widziałem.. nie dawaj do zbysia w garaż, ale fachowca posiadającego sprzęt i wiedzę. PS filtr paliwa w niczym nie pomoże, dodatkowe koszta. I jego zużycie sprawdza się w logach dynamicznych podczas jazdy z obciązeniem. Edytowane 29 Stycznia 2015 przez QaDo
pzn44 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2015 Dwa wtryski wykazują nadmierne zużycie, płukanie nie pomoże ani mycie, usterka lekko się zminimalizuje, ale problem nie zostanie rozwiązany. Również i sama końcówka nie pomoże, jakbyś sam chciał dokonać "naprawy" występuje też zbyt duże opóźnienie na elektronice, wiązka wtrysków do przeczyszczenia. Najlepiej znaleźć dobrego fachowca to jeden wtrysk masz za ok 250 ogarnięte. podkreślam dobrego, ile rzeźb ja już widziałem.. nie dawaj do zbysia w garaż, ale fachowca posiadającego sprzęt i wiedzę. PS filtr paliwa w niczym nie pomoże, dodatkowe koszta. I jego zużycie sprawdza się w logach dynamicznych podczas jazdy z obciązeniem. Jestem juz umówiony z mechanikiem (raczej nie zbysiem ) ma to ogarniać ale dopiero w czwartek. Mówił że wiązke wtrysków trzeba będzie wymienić, jeśli jeszcze nie była.. (zalecane co 200k ). Filtr juz wymieniłem faktycznie nic nie pomogło. Zastanawiam się czy te dwa wtryski pójdą na wyrzutke czy regeneracje, a może wystarczy wyczyszczenie. dzięki pozdrawiam
poitner27 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Jesli u mnie na logach jest tak pierwszy ma -0.20 drugi -0.30. trzeci -0.15, czwarty 00 to co moze byc mechanik zalecil mi chemie , pomoze cos?
pzn44 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 Jesli u mnie na logach jest tak pierwszy ma -0.20 drugi -0.30. trzeci -0.15, czwarty 00 to co moze byc mechanik zalecil mi chemie , pomoze cos? Suma wszystkich wartości powinna być jak najbliższa 0. Cos mi sie wydaje, że ta druga wartość u Ciebie to +0.30 .. wiec jest chyba całkiem dobrze. dzisiaj odebrałem auto od mechanika.. problem z trzęsieniem znikł, walniety był pompowtrysk na 1 cylindrze. regeneracja załatwiła sprawę. sprawdziłem od razu logi, korekcje ok ale dziwią mnie jednak wysokie bipy ... 23 http://vaglog.pl/log_204092.html 13 http://vaglog.pl/log_204087.html pozdrawiam dzisiaj odebrałem auto od mechanika.. problem z trzęsieniem znikł, walniety był pompowtrysk na 1 cylindrze. regeneracja załatwiła sprawę. sprawdziłem od razu logi, korekcje ok ale dziwią mnie jednak wysokie bipy ... 23 http://vaglog.pl/log_204092.html 13 http://vaglog.pl/log_204087.html pozdrawiam Zauważyłem jeszcze, że podczas jazdy w grupie 018 pojawiają się inne wartości jak 0 http://vaglog.pl/log_204095.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się